Ach… Je bent vast te vroeg geweest!! :lol: even geduld nog!
Ik hoop dat je gelijk hebt!!!
Duim voor je lieve Hoop…
:-* dank je wel!
lenie, succes bij de ha vandaag. ik ben benieuwd wat hij/zij zegt.
hoop, jammer van de negatieve test, maar misschien is het te vroeg. ik hoop het zo voor je!
ingrid, fijn dat alles goed gaat. je bent al lekker ver! heb je het al aan iedereen in je omgeving verteld? en hoe reageerden ze?
kes, wat een prachtig kereltje!
hier erg verkouden, voel me zielig… hoop dat de baby nog even blijft zitten totdat ik beter ben! vandaag weer naar de vk, heb er wel zin in, mag nu elke week
Hoop he wat balen :? nog steeds in onzekerheid dus :hug: We gaan er gewoon vanuit dat je te vroeg getest hebt en over een dag of 2-3 alsnog positief test!
:-
Lenie, ben je al bij de huisarts geweest? Veel succes in elk geval en laat je horen wat hij/zij allemaal gezegd heeft? :hug:
Thanks voor de complimentjes van onze knul! :-
Greet, balen zeg dat je zo verkouden bent :hug: Beterschap.
O enne neusspray voor baby’s mag je evt wel gebruiken als je neus dicht zit he, had ik ook gehaald voor de zekerheid bij de bevalling, is gewoon zoutoplossing.
Doortje, binnenkort een buikfoto van jou en de andere zwangere dames? :inlove: Enne Sem groeit idd goed op de borstvoeding, vrijdag woog hij al 5950gram :dance:
Brigitta, alles goed met jou en Lucas? Mooi kereltje ook hoor! :inlove:
Ik ben naar de ha geweest.
Ik heb een doorverwijzing gekregen naar de gyn.
Morgen bel ik gelijk voor een afspraak daar.
We moeten samen naar zo’n fe…poli. Nu kan ik niet op het woord komen. We moeten daarheen voor vruchtbaarheidsonderzoek…
Het is in ieder geval een stapje verder.
Mijn vriend moet zeker onderzocht worden want hij is een DES kind. En dat willen ze toch wel onderzoeken zei de ha…
Lenie, fijn dat jullie nu doorverwezen zijn (fertiliteitspoli, is het woord )! Hopelijk komen ze er snel achter wat het probleem is en hopelijk valt het dan mee!!! Succes in ieder geval
Hier nog steeds geen nieuws!!! :?
Helaas, vanacht ben ik ongi geworden!
Op naar de volgende ronde
He hoop… Meis wat rot zeg, gun het jullie zo :hug:
Lenie, Des-kind heeft toch te maken met medicijnen die zijn moeder dan ooit gehad heeft? Wat voor gevolgen kon dat ook alweer hebben dan?
Hoop dat jullie snel terecht kunnen :hug: :-*
des kind, mijn vriend zijn moeder heeft het medicijn des geslikt. Vrouwelijk nageslacht kan onvruchtbaar zijn. Mannen hoor je bijna nooit maar het kan wel voorkomen.
Ik heb 2 maart een afspraak bij de gyn. Nu maar afwachten hoor. Ik ben wel wat nerveus maar dat gaat ook wel weer weg. we gaan gewoon verder…
hoop meissie toch wat zat je er deze keer toch dichtbij… :hug:
hoop, balen zeg dat je ongi bent geworden…
lenie, ik hoop dat de gyn en onderzoeken wat meer duidelijkheid kan bieden.
Hoop… :hug: Balen meid, ik heb zo voor je geduimt en gehoopt!
Greet, beterschap meid! ik heb inderdaad iedereen al verteld dat ik zwanger ben, en iedereen reageerde erg leuk. Iedereen is blij voor ons…echt een superleuke tijd dit!
Sem :shock: al bijna 6 kilo dus…echt goed zeg! Mijn buikfoto volgt binnenkort, moet er even mee aan de slag!
Leni, ben blij voor je dat je nu doorverwezen wordt…hopelijk krijg je nu snel wat meer duidelijkheid!
Met mij gaat het allemaal uitstekend! Vanmiddag voor de tweede keer bij de vk geweest en we hebben het hartje gehoord! Zo schattig! :inlove: er gebeurd echt vanalles in je buik! Begin nu ook echt een klein beetje een zwangerschapsbuikje te krijgen!
He Dames,
Hoe is het met iedereen hier? Ben weinig aanwezig, we hebben het druk met vanalles en nog wat. Ik ben zelf ziek nu, en we hebben vrij veel gehannes gehad met de borstvoeding, nu is dat net lekker op gang, en toen moest ik ivm antibiotica weer stoppen zeiden ze… Heel verhaal, allemaal te lezen via DEZE LINK. Als je mijn laatste paar posts daar leest snap je meteen waarom ik zo weinig kom buurten :shifty:
Hopenlijk ben ik snel weer wat vaker in staat om te posten.
:-* Smiley
Hey smiley! Wel leuk dat je ondanks dat je het zo druk hebt toch nog even langs kwam hier! ik zie dat Anouk al weer 1 maand is…wat gaat dat toch snel he!
Gisteren ben ik bij de 9-maanden beurs geweest…was erg leuk, een lief babypakje gekocht en lekker rondgeneust tussen al die leuke spulletjes…!
Verder gaat het goed…had ik al verteld dat we het hartje gehoord hebben bij de vk? ik weet het niet meer, begin echt wat dement te worden… :shifty:
hallo allemaal,
ingrid, leuk de 9 maanden beurs. ik wilde er ook heen, maar zag dat niet zo zitten met mijn 9 maanden buik!
hier alles goed, voel me al een stuk beter. de uitgerekende datum komt nu erg dichtbij dus het begint hier aardig te kriebelen…
ps voor degenen die benieuwd zijn naar mijn buik… showforum maandtopic februari…
greet: hoe is het ermee??? is het nog uit te houden met die buik van je??? Ik hoop dat we senl bericht krijgen van een nieuw beebje…
Hier alles okee… eigenlijk weinig te melden…
9 maanden beurs: ben ik niet naartoe gegaan, dan loop ik mij alleen maar lekker te maken…
iemand nog iets van Janna gehoord??? Ik zat net het lijstje te bekijken…