November/december 2005!!! Joehoe! Meissie heeft een ZOON!!!

Dames… de reden dat ik weinig en oppervlakkig reageer is omdat het eigenlijk niet zo heel goed gaat hier…met de kleine wel, maar met mij niet. Wil dr hier niet over uitwijden (you never know wie er meeleest) maar wil het wel even kwijt…dan weten jullie dat het geen desinterresse is…

:-* :-* :-*

greet, kan me voorstellen dat je met je 9-maanden buik niet meer naar de 9-maanden beurs gaat hoor! Ik vond het met mijn 14 weken buikje al best vermoeiend!

leni, verstandig om niet naar de 9-maanden beurs te gaan, dat werkt inderdaad alleen maar frustrerend. Ik had me ook vorgenomen om dat soort dingen niet te ondernemen zolang ik niet zwanger was. Het komt voor jou ook vast!

b-tje, meid, wat het ook is, een dikke knuffel voor jou! :hug:

he meiden

hoop hier nog iets voor in het lijstje ik ben 25 jaar en ben 30 augustus uitgerekend

dinsdag mag ik weer naar de gyn ben benieuwd

nu nog even een beetje carnaval vieren en dan hebben we dat ook voor dit jaar gehad en volgend jaar als alles goed gaat kunnen we met de kinderwagen gaan helemaal versierd leuk!!!

groetjes en voor degene die ook carnaval vieren alaaaaf

wendy

hey dames,

Lenie, het is nog goed uit te houden hoor! ik heb niet echt een megabuik (vind ik zelf) en ik voel me lichamelijk nog goed!

Ben zelf ook heel benieuwd wanneer de baby komt, ik vind het wel tijd!!

mikey, succes bij de gyn en laat je even weten hoe het gegaan is?

btje, sterkte :hug:

doortje, wanneer komt jou buikfoto? is er al wat te zien??

Hoop alles goed met jou??

Groetjes

dames ik sluit me weer bij jullie aan… zie mijn banner…

Madame M,

Wat kl*te voor jullie zeg, weer mis :frowning:

De echo was dus niet goed begrijp ik… Veel sterkte, hopelijk komt het vanzelf op gang binnenkort zodat je er niet voor naar het ZH hoeft.

Kun je er een beetje mee omgaan?

Ik wens jullie veel sterkte en een dikke :hug:

Wendy, hoe was het bij de gyn vandaag?

Btje, schrik van je berichtje, als je behoefte hebt om effe je verhaal kwijt te kunnen mag je me altijd PB-en. :hug: Denk dat ik wel snap ongeveer wat er met je is.

Greet, hopelijk blijft die van jullie niet zolang zitten als Sem :wink: Spannend hoor, duim voor je voor een vlotte bevalling en een super kraamtijd! :-*

Jeetje madame m, ik schik mij een hoedje :hug: Ik zal een je denken…

Madam m, :hug: STERKTE MEIS!!!

dank jullie dames,

nu kunnen we er weer samen voor gaan! :inlove:

Hoe is het bij jullie?

madame m, he wat vervelend nieuws…

Dit soort dingen hoop je nooit en al helemaal geen twee keer mee te maken. Sterkte meid.

ohhh madame wat lees ik nou… :hug: :hug:

sterkte en suc6 met het verdere klussen. :-

btje meid wat naar om te lezen dat het even wat minder met je gaat. :hug: :hug:

suc6 en ik hoop dat het snel wat beter met je gaat :-

hier gaat alles goed en ik heb weer wat foto’s neer gezet in het showforum maandtopic( ofzoiets) juli mama’s 2007 showen mee.

liefs nathalie

Madame m: Kl*te meis… dikke knuf voor jou! :hug:

Hier gaat het met mij ietsje beter…Kleine Lucas heeft last van spruw, dus das wel heel zielig. Vandaag voor het eerst naar het consultatiebureau geweest en hij is 800 gram aangekomen (zit precies op de gemiddelde lijn) en 3,5 cm. langer geworden.

MamaC is vanmorgen bevallen van een zoon JUSTIN

MamaC, hubbie en grote broer, gefeliciteerd en geniet ervan!

http://www.justinminnaert.beebiesite.nl

weten jullie of mama c (carola) nog actief is op kok? ze komt namelijk niet meer bij de feb mama’s.

Mama c, gefeliciteerd met jullie zoon!

meissie, ik heb je foto gezien, mooie buik hoor!

ingrid, wanneer volgt jou foto (ik niet nieuwsgierig :liar: )

hoop, hoe gaat het met je?

Lenie ook alles goed met jou?

madame m, hoe gaat het nu???

hier alles ok, in afwachting. Voel me soms wel een beetje schuldig, ik gun het jullie ook zo!

Carola schijft niet meer hier op het forum volgens mij!

Maar ze stond hier nog in het lijstje dus vond het wel leuk om het even te melden!!!

Greet, wat zal het wachten lang duren nu…enne je moet je niet schuldig voelen, maar juist genieten van het wondertje!!! Hier gaat alles prima. Maar besef me wel dat ik het steeds meer een plaatsje ga geven en soms zelfs denk dat we altijd met ons tweeen zullen blijven!

Liefs,

Hoop

hoop, positief blijven denken hoor!

Voor jullie komt het vast ook allemaal goed!

Het wachten duurt nu inderdaad wel lang…

Ik kom iedere dag even kijken of er nieuws van je is Grietje, wat maak je het spannend! Hoop echt dat het niet al te lang meer duurt!!!

Het komt hier idd wel goed, ik vertrouw op de gynaecoloog en we wachten maar af. Maar hoe langer het duurt hoe meer we beseffen dat het misschien helemaal niet zal lukken, niet gewoon in ieder geval! In mei zien we wel weer wat de volgende stappen zijn!

Liefs,

Hoop

Hallo meiden…

Madame m… :hug: sterkte meid…

Wendy, ik zie dat we bijna tegelijk uitgerekend zijn, ik op 17 augustus…hoe gaat het nu?

Greet…wachten duurt lang he? Zijn er ook vele mensen die je steeds vragen of er al wat is? Lijkt me echt vervelend…sterkte met de laatste loodjes!!

Hoop…ik vind het knap van je hoe je er mee om gaat hoor! Maar toch hoop ik voor jullie dat je het ook allemaal mee mag maken…het is toch maar oneerlijk verdeeld he? Als je al de verhalen hier leest…

Met mij gaat het goed. Ik voel me stukken beter iedere week, aangezien de vermoeidheid en misselijkheid iets beter wordt…het eten smaakt weer prima…we hebben gisteren voor het eerst een buikfoto gemaakt, dus die zal ik binnenkort even plaatsen…moet even mijn mannetje om hulp vragen hoor… :oops: maargoed. verder alles prima dus, word wat ronder en dat kunnen anderen nu ook zien, de reacties zijn erg leuk!

Nou meiden, zet hem op allemaal!

ik wordt langzaam aan toch wat nerveus… Heb veel gedaan de laatste dagen…

KOK meeting, gothic en fantasy beurs en morgen naar blijdorp…dan werken en dan is het zo vrijdag dus gyn dag…