hallo dames,
Even een update: vannacht om 4.15 zijn de vliezen gebroken.
Nog niet echt weeen, maar als het goed is ben ik nu binnen 24 uur moeder. ik probeer jullie op de hoogte te houden, maar houdt anders de feb mama’s in de gaten.
groetjes grietje
Grietje, eindelijk hè?!
Heel veel succes!!!
Liefs,
Hoop
grietje,
heel veel s6 en spannend hoor …
liefs loes
Alles achter de rug! We gaan er weer voor!!
Greet: hoest bij jou?
Madame m, :hug: je bent een sterke vrouw!!! Heel veel succes en 3x is scheepsrecht!!! :-*
Grietje, hoe is het nu??? Ben benieuwd!!!
grietje spannend hoor!!!
ik hou je zeker goed in de gaten daar
@greet wrote:
Hallo dames hier even een melding van de man van Greet.
WIJ HEBBEN EEN ZOON GEKREGEN,
Hij heet Alexander en woog 3850 gram,
alles zit er op en er aan, met Greet gaat het goed, alleen veel bloed verloren. dus ze moet rustig aan doen.
Groetjes Niels
GRIETJE EN NIELS, GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!!!
ja nogmaals gefeliciteerd met jullie zoon
Grietje en Niels: gefeliciteerd met jullie zoon!!!
Geniet ervan!!!
http://www.youtube.com/watch?v=5Ls5OXWT8nc staat een filmpje van ons mannetje op… :inlove: :inlove: :inlove:
:dance: :dance: :dance: :dance: Ook hier nogmaals gefeliciteerd Grietje! :dance: :dance: :dance:
wat een heerlijk ventje zeg!!!
en ook gewoon lekker doordrinken als papa met zo’n gek ding boven je hoofd hangt!!!
B-tje, leuk filmpje van een mooi mannetje! :inlove:
Hoop wat een ontzettend mooi gedicht! :-* :-* :-*
Ja leuk hè, ik kreeg het gisteren toegestuurd van iemand, vond het zo lief!!!
Grietje en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Geniet ervan en nu maar lekker bijkomen… :-*
B-tje wat :inlove: lieffff! inderdaad stug doordrinken ook al filmt iemand je!
mooi gedicht hoop!
Leni, weet je al meer?
hier gaat het goed…al weer 16 weken en het gaat heel snel! Soms heb ik het gevoel iets te voelen, maar als ik er op let is het al weer weg… en dan te bedenken dat de baby al weer 15 cm is en ons vanaf nu kan horen… :inlove: sorry, hoor…ben nog al een softy…
Hey Ingrid, 16 weken al, het gaat echt snel…nog 4 weken en je bent alweer op de helft!!! Het zal niet lang meer duren voordat je het echt voelt!
Hoi daar ben ik dan.
Ik heb een aardige gyn!!! Wel een man maar die heeft mijn zusje ook gehad dus daar ken ik hem nog van.
Ik heb eerst samen met mijn vriend een gesprek gehad. Hierna werd de procedure uitgelegt.
Ik heb verschillende onderzoeken gehad zoals uitstrijke en baarmoeder voelen en mijn eileiders en nog wat onderzoeken…
Nou ik voel nu zeker dat ik eileiders heb en ook waar ze zitten…Gelukkkig loop ik niet raar… Sorry voor mijn gekke humor.
Verder werd mijn vriend onderzocht, moet hij zijn zaad gaan inleveren van de week, ik moet de 21 bloed laten prikken en vrijdag 13 april moet ik weer komen voor een baarmoederfoto en alle uitslagen.
Ik voel mij een beetje raar maar afwachten maar…
Lenie: Fijn dat je zo´n aardige gyn hebt meis! Je moet het tegenwoordig echt maar treffen he… Kan me voorstellen dat je je raar voelt erna… Ga voor je duimen dat alles gewoon helemaal goed zit bij jullie… :-*
Ik duim ook voor mijzelf hoor… Ik ga mij niet gek laten maken , we zien het wel!!!