Lenie, fijn dat het in gang gezet is bij de gynaecoloog! Duim voor je dat er niets aan de hand blijkt te zijn en dat je snel een positieve test in je handen mag hebben!
Liefs,
Hoop
Hallo,
Vrijdagavond en zaterdag ben ik wat grieperig geweest maar gelukkig is dat nu weer helemaal over.
Klusweek is ook weer voorbij dus we zitten weer in de spannende wachtweken!!!
Gisteren heb ik wat foto’s gemaakt van de maansverduistering, erg mooi geworden al zeg ik het zelf.
http://s96.photobucket.com/albums/l195/inge8205/Maansverduistering/?action=view¤t=1173003443.pbw
http://s96.photobucket.com/albums/l195/inge8205/Maansverduistering/?action=view¤t=1173003615.pbw
Hey meiden,
lekker zondag, dus dacht…'t hele huis is weer schoon en dan maar lekker kok-ken…!
Hoop, het gaat inderdaad heel snel, soms schrik ik er zelf van hoe kort geleden het nog leek dat ik nooit zwanger zou worden…en ineens ben ik al 16 weken…ik geniet er erg van hoor!
Wat heb je mooie foto’s gemaakt van de maansverduistering…speciale camera? Ze zijn zo scherp! :thumbup:
Leni, wat fijn voor je dat het klikte met de gyn, je hoort ook wel eens anders! En wat een boel onderzoeken direct he? Maar wel super dat er nu van alles gebeuren gaat. Ik blijf voor je duimen dat je maar snel zwanger mag zijn hoor!!
Met mij gaat het prima, geen bijzonderheden…ik zal binnenkort een buikfoto plaatsen…zit nu namelijk in een oerlelijke pyama… :shifty:
Wat heb je mooie foto's gemaakt van de maansverduistering....speciale camera? Ze zijn zo scherp!
Dank je, ik heb géén speciale camera (een Olympus SP-350)!
Hihi Doortje…nu ben ik juist nieuwsgierig naar die oerlelijke pyjama :lol: :lol: :lol:
Hoop: Echt supermooi die foto´s!
hallo dames,
Bedankt voor de felicitaties. Hier gaat alles goed, alleen nog moe.
Als jullie benieuwd zijn, heb een bevallingsverhaal en fototjes geplaatst.
Kom snel een keertje weer reageren hoor!
groetjes grietje en alex
ohhh hier een ziek iemand!!!
heb buikgriep en manlief komt net thuis met dezelfde klachten… :sick:
hahaaha…b-tje, die pyjama’s ken je vast zelf ook wel…hihihih…een topje van 't ene en een broek met de gaten erin van een ander setje en dan hele foute sokken… :oops: echt een heerlijke zondag outfit
nathalie, beterschap meid…! Het schijnt te heersen, dus maar goed uitzieken :-*
ben vandaag toch maar aan het werk gegaan want vanmorgen was alles voorbij kwa klachten.
maar nu heb ik manlief ziek thuis zitten…
verder gaat het prima hier…punkie groeit goed en dinsdag mag ik weer naar de vk toe…ben benieuwd hoeveel ik ondertussen ben aangekomen.
ga nu even lekker douchen…
ciao
Stil hier, iedereen oke?
Hier is alles goed, spannende week weer! Maar ik hou jullie op de hogte!
Liefs,
Hoop
hoop ik duim weer voor jullie meid. :thumbup: :thumbup:
even misschien een ego berichtje hoor.
Het gaat hier helemaal niet zo goed met mijn schoonvader. Hij heeft leverkanker en zit aan de zware chemo.
Nu heeft hij koorts en wil niet eten of drinken. Bloed uit stoma maar arts zegt dat dat niet zo erg is.
Ziekehuis heeft nog niet terug gebeld naar mijn schoonmoeder.
Ik maak mij toch wel erge zoregn hoor. Ik weet niet…hij overleeft dit nu al 3,5 jaar…hoee lang hou je dit vol…
Sorry maar moest dit echt even kwijt.
Lenie, sterkte meis!!! :hug:
lenie sterkte meid :-* :hug:
Dikke kus voor jou Lenie :-* :-* :-* :hug:
Hoop: Word weer spannend bij jou he
Leni…sterkte meid… :hug:
Hoop, spannend weer he? nog twee dagen voor jou zie ik! Ik duim voor je hoor!
Hier nog iemand met griep klachten…ik voel me echt belabberd…pijn in mijn spieren en heel moe…ben lekker thuis vandaag en doe helemaal niets… de baby groeit volgens mij als kool, want mijn buikje wordt steeds dikker… Al weer bijna 18 weken, het vliegt echt voorbij. Volgende week woensdag naar de vk en de week erop naar het ziekenhuis voor een uitgebreide screenings echo…dan kunnen we hopelijk ook zien wat het wordt!
B-tje, bedankt voor het duimen!
Ingrid, jij ook natuurlijk! hihihi
Het vliegt inderdaad voorbij, 18 wkn al bijna! Het is net of je nog maar kort geleden kwam schrijven dat je zwanger bent!
Hier is het nog even spannend. Voel wel wat steekjes in mijn onderbuik en na het plassen heb ik een wat slijmerige afscheiding aan mijn papiertje. Maar goed, dat kan natuurlijk ook weer heel goed komen van een naderende ongi!
Liefs,
Hoop
Ik vergeet nog wat :mrgreen:
Vanmorgen had ik een gesprek met de zorgmanager en de coördinerend secretaresse.
Mijn contract loopt eind deze maand af en er moest dus nog even een gesprek plaatsvinden over het wel of niet verlengen van dat contract!
Tijdens het gesprek begon ik te groeien op mijn stoel, mijn wangetjes werden steeds roder en op een gegeven moment liep ik langs mijn schoenen. Wat was dat allemaal positief.
Ik straalde uit dat ik het erg naar mijn zin had, behandelde de cliënten netjes bleef altijd aardig. Als collega’s wat vragen probeer ik ze altijd zo goed mogelijk te helpen. Op de vraag van de zorgmanager aan de coördinerend secretaresse of zij hier nog wat aan toe te voegen had zei ze dat ze dat alles alleen maar kon beamen en dat het niet nodig was om mijn wangetjes nog roder te laten kleuren.
Als blijk van waardering wordt er gekeken wat ze voor me kunnen doen in de vorm van loonsverhoging of een financiële bonus. Maar dit moet natuurlijk in overleg met de wat hogere bazen van de instelling. Over maximaal 8 weken weet ik wat daar uit is gekomen!!!
Ook is mijn contract nu omgezet in een contract voor onbepaalde tijd!
Vandaag zit ik dus te stralen op mijn werkplek en mijn dag kan niet meer stuk!!!
Liefs,
Hoop
he meiden
hier weer eens een b erichtje van mij
alles gaat goed gisteren weer bij de gyn geweest en alles zag er goed uit over drie weken weer we zitten nu al op 16weken nog 4 weken en dan al weer op de helft heb al hulp in de huishouding mijn tante komt twee keer in de week poetsen en dat is erg lekker moet ik zeggen
mijn rug en benen willen niet altijd mee werken heb spataderen en last van vocht in de benen mag ook nog maar halve dagen werken maar ben zelfs na zo’n dag al afgebrand en lig s’middags heel erg vaak plat dus vandaar dat ik niet zoveel reageer
hoop spannende tijden weer voor jou hoop zo dat het nu raak is voor jullie
groetjes wendy
Hey Wendy, leuk weer wat van je te horen!
Doe lekker rustig aan en fijn dat alles goed gaat met de kleine!!!
Liefs,
Hoop