Op naar de volgende ronde
Hoop, balen meid!
Ik lees af en toe nog steeds bij jullie mee en ik had zo’n gevoel dat het nu wel eens raak kon zijn bij je.
Dikke :hug:
Groetjes Garfield
hoop meid wat een gedoe zeg…
wanneer willen jullie net zoals lenie naar de ha gaan met dit probleem??
kan me voorstellen dat je nu toch wel moedeloos begint te worden.
liefs en dikke kus voor jullie hoop
@meissie wrote:
hoop meid wat een gedoe zeg…
wanneer willen jullie net zoals lenie naar de ha gaan met dit probleem??
kan me voorstellen dat je nu toch wel moedeloos begint te worden.
liefs en dikke kus voor jullie hoop
Wij lopen al sinds september bij de gyn. Ik heb in november een HSG onderzoek gehad. Er is toen afgesproken met de gyn dat we het nog een half jaartje af zouden kijken en als ik dan nog niet zwanger zou zijn zou ik terug komen. In mei ga ik dus weer terug. Waarschijnlijk is de volgende stap dan IVF. Uit de onderzoeken die al gedaan zijn (zaadonderzoek, eisprong, uitstrijkje, progesteron ed) hebben ze geen dingen kunnen vinden die een zwangerschap in de weg zouden staan.
Garfield, dank je wel…lief dat je ons hier nog in de gaten houd. Hoe gaat het met jou?
Liefs,
Hoop
Kl*te lieve Hoop… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
nou hoop ik blijf voor jullie duimen hoor :-* :thumbup:
Hey meiden ,
Hier weer een een ber van deze kant …
HEt gaat wel goed is weer afwachten nu over een paar dagen wetenw e meer …
Leni: sterkte meid!
Hoop: Balen joh ! Maar geef de moed niet op he …ooit komt voor ons allen de dag ook .
Kus van mij
Hoi!
Hier gaat het super!!
Na mijn relatiebreuk afgelopen zomer mijn huidige vriend ontmoet en we zijn helemaal in love :inlove: Het gaat echt super. Ik wilde nog rustig aan doen, maar ach: het voelt goed! Gelukkig heeft hij ook een kinderwens dus misschien dat het over een jaar alweer zover is…
Ondertussen praat ik hier nog met twee groepjes mee, maar voorlopig genieten we eerst lekker van elkaar.
Hij wordt over een maand ook 30, dus wie weet begint zijn klok dan ook een beetje te tikken
Groetjes Garfield
haha ja wie weet garfield
wel leuk dat jullie helemaal gelukkig met elkaar zijn.
ik vind pas verliefde stelletjes altijd zo schattig :inlove: :inlove:
Hey Garfield, wat fijn dat je een nieuwe liefde hebt ontmoed en dat het zo goed tussen jullie gaat! Ben benieuwd naar het vervolg… :mrgreen:
Lief van je dat je hier nog schrijft af en toe!!
Loes, spannend meid, 1ste ronde met Clomid, ik hoop dat het helpt ik duim voor je!!!
Liefs,
Hoop
hoihoi,
Hier alles prima op het moment. Lucas slaapt lekker door en drinkt goed. Aanstaande donderdag krijgt ie zijn eerste prikjes en daar zie ik wel tegenop. Hoop dat ie er niet al te veel last van zal hebben…
Garfield: Leuk van je te horen! Fijn dat het goed gaat in de liefde :inlove:
dyfaine: We duimen weer
Misschien reageer ik een beetje weinig maar vanmiddag is mijn oma overleden. Ik heb er wel bij kunnen zijn en dat geeft mij een heel fijn gevoel.
Gecondoleerd Lenie… :hug: :hug: :hug:
dank je wel.
Voel mij even zo kl*te op het moment
lenie een dikke knuffel voor jou meid :hug: :hug:
Lenie, gecondoleerd! Heel veel sterkte :hug:
Loes, hoe gaat het bij jou? 3 dagen overtijd al
Hallo lieve meiden ,
Leni : gecondoleerd en sterkte :hug:
En ja voor de rest … WIJ ZIJN ZWANGER
Het is nog heel onduidelijk verder aangezien ik natuurlijk al een buitenbaarmoederlijk heb gehad en ik weet t sinds eergisteren en we waren gisteren al bij degyno maar helaas was er nog niets te zien . Dus nog een beedje te vroeg .
Nu moet ik dinsdag weer terug en hopen dan wat te zien .
Zou nu 4,5 week zijn dus ja is ook beedje snel …
Toen ik dinsdag morgen om 5 uur opstond en de test deed liep ik eigenlijk meteen weg van het is toch niet zo … toen ik terug ging om mijn tantjes te poetsen en keek ik nog eens en Jippie een kruisje
Toch allemaal wel iets ongeloof waardigs en me vriend was ook zo happy… wel vond ik de test wat licht nog … er staat een foto bij moeilijk zwanger raken en bij clomid …
Vandaag hebben we nog een keer gedaan :lol: en deze was echt duidelijk dus ja het is zooooo
Ik ga dus nu ook wat meer hier schrijven omdat ik nu hopelijk verlopig niet meer aan clomid hoef :kaars:
Kus loes
hallo dames,
Allereerst, lenie gecondoleerd.
Sorry dat ik zo weinig hier ben, maar t is toch wel erg druk met zo’n kleine.
Hier begint de regelmaat er wat in te komen. Alex slaapt al de hele nacht door, van 9 tot 6! Dat is heerlijk, zo komen wij aan onze rust toe.
Overdag slaapt hij niet zoveel, dus heb ik het er druk mee. Maar dat is niet erg… hij is heel tevreden en huilt bijna nooit. Alleen als er echt iets is. We genieten volop! Ook de bv gaat goed, hij drinkt om de 3 a 4 uur.
Loes, gefeliciteerd, spannend zeg! succes dinsdag, ik hoop voor je dat er dan wat te zien is!
Garfield, leuk om te horen dat alles goed gaat.
hoop, in mij weer naar de gyn dus. Ik hoop voor je dat het niet nodig is en dat je binnenkort spontaan zwanger bent.
o jee, alex alarm! er wordt iemand wakker, ga hem uit bedje halen…
loes gefeliciteerd :dance: :dance:
en veel plezier en succes dinsdag
Loes, gefeliciteerd!!! :dance: Ik ga je even verplaatsen hoor!!! Je moet natuurlijk naar een ander lijstje!
Super, heel veel succes dinsdag!!!