Hallo Dames,
Ben er even niet geweest, weekendje weg geweest en druk op het werk etc…
Hoop, wat gaaf dat je zo’n leuk gesprek op je werk hebt gehad! En een vast contract, echt geweldig wel balen dat je weer een ronde verder bent, ik blijf voor je duimen!
Weny, wat super dat het allemaal goed gaat, wel vervelend dat je veel klachten hebt! maar je weet waar je het allemala voor doet he?
B-tje, wat mooi dat alles goed gaat met Lucas!
Leni, gecondoleerd met het verlies van je oma… :hug:
Loes, spannend dat je zwanger bent! Van harte meid!
Greet, kan me voorstellen dat het druk is…een alex alarm vraagt natuurlijk om directe actie!
Met mij gaat het verder allemaal prima! Afgelopen woensdag bij de vk geweest en alles was goed, het hartje weer gehoord! geweldig! Verder gaat de buik hard! Iedereen kan het al goed zien!
Vandaag voor het eerst een echt schopje gevoeld, de baby wordt echt sterker! Tot nu toe was het gefladder, maar dit was echt een beste por! Hihihihi… :inlove:
Verder druk aan de slag met de baby kamer en lekker inkopen aan het doen…wat is er toch veel leuks!!!
Nou meiden, tot snel!
Hey hoop,
Even een klein vraagje waarom verplaatst ? Nu ik zwanger ben kan ik af en toe toch ook wle hier schrijven?
gr loes
hoop bedoelt het lijstje op pagina 1.
dus je bent van klusser verplaatst naar zwanger
liefs
[ohhhhh zooooo haha ik vatte t al niet !
tx
Liefs loes
zwangerschapsdementie??? haha nee hoor geintje :-*
Hey nathalie,
Hahah heb idd wel wat last er van … maar ach dan maar tydelijk hahaha
nou… tijdelijk… die dementie schijnt echt niet in alle gevallen weer weg te trekken…
Wij hebben dinsdag de structurele medische echo gehad in het ziekenhuis… alles is helemaal goed met onze kleine. We hebben heerlijk een kwartier naar onze kleine in actie kunnen kijken… zucht… wat is de baby nu al mooi! alles is in de juiste proporties en precies op de groote van het aantal weken zwangerschap! Echt helemaal geweldig. De gyn zag geen enkele aanwijzing voor afwijkingen en het ziet er dus allemaal goed uit. We mogen gewoon verder bij onze eigen vk! Verder weten we wat het wordt! en ik voel het nu bijna iedere dag wel een paar keer zachtjes bewegen… Ik gun dit iedereen… het is geweldig!
Hoi dames,
Even vlug hoor!
Loes, natuurlijk mag je hier nog blijven schrijven…graag zelfs! Maar Nathalie heeft het al uitgelegd
Hoe gaat het met jullie, allemaal lekker aan het zwangeren?!
Lenie, hoe is het nu met jou?
Liefs,
Hoop
Loes, door alle toestenden bij mij ben ik jou vergeten te feliciteren dus doe ik dat nog maar even!!!
Met mij gaat het, mijn ongi is doorgezet Ik ben vandaag niet al te vrolijk…ik droom veel en vanalles door elkaar…ik heb volgens mij veel te verwerken maar dat breekt wel op…
lenie doe lekker rustig aan en geef gewoon toe aan je emoties…jank even lekker een dagje van je af.
lucht altijd erg op :hug: :-*
sterkte meid!!!
ja hier gaat het ook allemaal erg lekker.
punkie groeit goed en kan al behoorlijk hard schoppen, haha
doortje fijn dat alles goed was met de echo en wat leuk om je kleintje zo te zien he??!!
liefs
Lenie, meis wat balen weer :hug:
Nathalie, wat gaat het hard zeg nog even en dan heb je je beebje in je armen! Spannend hoor!!!
Dune (Ann) is vanmorgen bevallen van een dochter Esmee!
Ze schreef hier mee, maar we hebben d’r hier lang niet meer gezien.
Ze staat op het lijstje op de eerste pagina!!
Ann, Gefeliciteerd met jullie meisje!!!
Ann gefeliciteerd!!!
We hopen snel wat van je te horen!!!
ann gefeliciteerd
hier weer even een nieuw buikje
hier gaat alles goed…ben aan het genieten van een weekje vakantie 8)
Wauw Nathalie, mooi buikje hoor!
Geniet van je vakantie!
Liefs,
Hoop
Mooi buikie zeg!!! Altijd leuk om te zien!!!
Lieve meiden ,
Hier weer terug van een verkort weekje praag … heimwee wie ik nehhh :oops:
Verder was t er echt super mooi en leuk maar wilde gewoon naar huis , merk dat ik echt wat onrustig ben nu !
Verder schreeg ik ook bij nov mama’s maar heb besloten hier een tydje niet te schrijven omdat er ook zeer veel dingen staan die ik niet wil weten en lezen.
Leni : gecondoleerd
An : gefeliciteerd !
Liefs loes
Hoi Loes,
Jammer dat je weekje verkort is. Maar als je naar huis wil en daar moet blijven is het ook niet leuk!
Gaat alles verder wel goed met jou en de beeb???
Liefs,
Hoop ?
hey hoop,
Tx voor je berichtje … met mij gaat alles goed en met de beeb ook.
Alleen misselijk en pijnlijke borsten , maar alles voor t goede !
En met jou , hoe voel je je?
Liefs loes
Gaat goed hier, afwachten weer!
Ik heb (wederom) geen idee wat deze ronde gaat brengen. We hopen het mooiste maar houden rekening met het ergste!
Liefs,
Hoop ?