O ja, fijn dat alles goed gaat! Die misselijkheid ed gaan vast wel over na een tijdje. Is voor nu alleen maar een goed teken (hoewel dat niet altijd even prettig is)!
Hey meiden…
ook aan het geniet van het mooie lente weer? Het was hier weer heerlijk vandaag…! 8)
Leni, kan me voorstellen dat je er af en toe doorheen zit… er gebeurt ook wel heel veel om je heen.
Nathalie, mooi buikje! grappig dat zo’n klein mensje al zo’n beweging in gang kan zetten in je buik he?
Loes, die misselijkheid zag ik als iets goeds… je moet maar denken, dan zijn die hormonen flink aan het werk! Maar het kan soms wel lastig zijn he?
Hoop, iedere maand weer die spanning, trek je het nog wat?
Hier gaat het allemaal voorspoedig… zijn flink met de babykamer in de weer, dat is zo leuk om te doen! Verder goei ik aardig… de baby wordt steeds sterker, dat voel ik aan de bewegingen. Ik voel de baby iedere dag wel een paar keer, Vooral als ik rustig ga zitten of liggen :inlove:
dikke knuffel voor jullie allemaal!
hey… stil hier!
Iedereen nog paaseitjes aan het zoeken???
hallo dames!
Doortje, leuk is dat he, als de baby gaat bewegen… fijn dat alles goed gat met jullie.
Lenie, :hug: voor jou.
nathalie, mooi buikje hoor.
loes, meestal is de misselijkheid de eerste periode het ergst. Hoop voor je dat het snel overgaat.
hoop, trek je het nog een beetje? in mei gingen jullie weer naar de gyn toch? hopelijk is het deze maand raak en is dat niet nodig.
Hier alles goed, maar druk. Alex is heel lief en tevreden.
met mij ook alles goed, alleen veel last van mijn schouder en nek. Das erg vervelend, vooral bij t voeden. Maar ik ben weer begonnnen met fysio.
Groetjes grietje
Hoi dames,
Iedereen gezellige paasdagen gehad? Hier was het ontzettend gezellig!
Fijn dat het goed gaat met jullie, Ingrid en Grietje!!!
Hier gaat alles prima, weer in afwachting natuurlijk! Maar we houden hoop! Ik kan er nog niets over zeggen (kon dat maar)! Het wordt elke maand lastiger maar toch wen je er ook weer aan!
In mei gaan we inderdaad weer naar de gyn. ik hoop dat het voor die tijd gelukt is maar anders weet ik zeker dat zij ons verder kunnen helpen!
Het komt goed!
Liefs,
Hoop
ik ben er nog wel hoor en bedankt voor die knuffel. Ik heb veel last van mijn rug tussen mijn schouderbalden en heb het gewoon erg druk.
Ik lees en leef gewoon mee hoor!!!
Vrijdag moet ik naar de gyn voor de uitslagen en dan horen jullie mee van mij.
Goedemorgen dames,
Even een kort (ego) berichtje hoor! Kom straks nog wel een keertje terug!
Ik stond vanmorgen op en was echt ontzettend misselijk. Ik had echt het gevoeld dat ik ieder moment naar het toilet moest rennen :sick: ! Nu heb ik melk gedronken en wat gegeten en nu is het over! Ik kan niet zeggen dat ik echt honger had, want dat broodje ging er met tegenzin in!
Zou het een goed teken zijn? Van de ene kant voelt het goed van de andere kant moet ik nog vier dagen tot mijn NOD dus verwacht ik ook weer niet dat het daardoor komt!
Pffff dat wachten en die onzekerheid, ik ben het zat!!
Liefs,
Hoop
Hoop ik ga voor je duimen!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Lieve hoop,
Ik had dat ook meteen in t begin dat ik moets spugen , dus hier gaan we ook hard voor je duimen meid ! :thumbup:
Dus nog een paar daagjes gedult …
Kus van ons
P.s Als jullie het leuk vinden : http://www.frutti.beebiesite.nl
ohhhh hoop meid wat maak je het weer spannend.
mijn duimen draaien weer overuren voor jullie :thumbup: :thumbup:
Hihihi ja inderdaad WEER spannend!
Ik geloof dat iedereen onderhand zoiets heeft van het zal wel…elke keer heeft ze wel iets waarvan ze denkt dat het raak is :mrgreen:
Hi hoop,
Ten eerste bedankt voor je berichtje op onze site … echt heel leuk !
Verder ja je lichaam kan je soms zo goed voor de gek houden en zeker als je alweer een tyd bezig bent , je wil niet weten hoe vaak ik zeker wist dat t raak was :mrgreen:
Maar daarom zijn wij er om door te gaan met duimen dan komt t vast binnen kort goed !
S6 nog even met wachten .
Liefs loes
Lenie, wil je even succes wensen voor morgen! Je moet toch weer terug naar de gyn?!
Ja dat klopt.
Ik ben toch wel nerveus hoor, moet ik eerlijk bekennen!!!
Kan ik me voorstellen! Het is toch ineens een grote stap! Maar het komt allemaal goed! Heel veel succes en ik denk aan je!!!
Hey hoop ,
Hoe is ie daar aangezien je nog 1 dagje hebt … hoe voel je je ?
Liefs loes
nou ik ben geweest hoor.
Met mij is alles goed alleen mijn vriend zijn zaad niet. 80% was niet beweeglijk en dat is niet best…de rest was ook niet zo okee…
Nu moeten we 1,5 maand wachten met weer testen en dan gaan ze verder kijken
hey lenie,
Wat een vervelend nieuws zeg!
Hopen dat t toch mee valt t tweede onderzoek .
Ga voor je duimen en geef de moet niet op hoor… er zijn altyd nog
Liefs van mij
Lenie meis wat een rot nieuws. Hoop dat de volgende testjes al positiever zijn. Gelukkig kunnen ze tegenwoordig heel veel dus geef de hoop niet op!! Ik denk aan je :hug:
Hier nog geen nieuws. Nog geen :evil: :evil: :evil: . Verder voel ik me niet anders dan normaal.
Hubbie is komende week de hele week van huis ivm zijn werk. Hij komt pas donderdagavond laat of vrijdagmiddag thuis. Ik weet niet of ik deze week een testje doe als hij er niet is, alleen als ik er zeker van ben dat hij positief zal zijn!
Liefs,
Hoop
ik duim voor je hoor!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: