Helaas, op naar een nieuwe ronde.
Liefs,
Hoop
Hye hoop,
Wat balen meis ! Maar we blijven duimen hoor !!!
Hier vandaag weer naar de gyn geweest en met de inwendige echo nog was de kleine met de nadruk op klein haha (1,5 cm) al goed te zien .
En ook t kloppen van t hartje zag je al goed …
Ik moet nu nog 1 keer naag de feri gyno en daarna mag ik naar de verloskundige omdat ik verder gewoon gezond ben !
Aan de ene kant leuk maar andere kant ook wel zo dat je bij een gyno onder wat extra controle staat .
Wil toch vragen of ik niet gewoon in t ziekenhuis bij de gewone gyno mag blijven .
Liefs loes
he hoop wat balen dat je weer een nieuwe ronde in moet gaan.
dikke knuffel voor jou meid :-* :-
poehee lenie dat is niet zo fijn nieuws…maar wat hoop als zei…ze kunnen tegenwoordig erg veel met dit soort problemen dus niet opgeven meid.
ook voor jou een dikke knuffel :-
dyfaine wat fijn dat echo goed was :thumbup:
hier gaat alles goed alleen merk ik wel dat die warmte niet echt wat voor mij is nu.
ik zwel gelijk aan alle kanten op en ben wat kortademig.
maar ik ga niet zitten klagen want dan word het alleen maar erger heb ik het idee.
punkie groeit en stoeit goed in mijn buikje en ik heb binnenkort weer controle bij de vk.
vanavond weer actief zijn op de gym en dan is het alweer woensdag
fijne dag allemaal :-*
Hoop, Ik had nog zo zitten duimen voor je. Jammer hoor!!!
hallo lieve dames,
ik kreeg elke keer geen meldingen van nieuwe berichten, maar ben jullie niet vergeten hoor!!
@ Hoop: jammer dat je ongi heeft doorgezet, gewoon doorgaan niet bij nadenken komt vanzelf.
@Meissie: wat een mooi buikje :inlove:
@lenie: balen van die uitslag, maar inderdaad kunnen ze tegenwoordig erg veel.
Met mij alles goed, en nergens last van!
Kussies
Hey Merel, 1 dag overtijd???
Leuk je hier weer te zien!!!
Duim voor je!
Liefs,
Hoop
Lenie, hoe gaat het met je?
Al aan het aftellen???
Duimen draaien voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Hoop,
Ik denk aan mijn buik te voelen dat het gewoon gaat doorzetten van de week. Beetje last van onderbuik namelijk, maar alle duimen kunnen helpen!!!
De duimpjes gaan hier ook weer omhoog Lenie
dank je wel, er hoeft er maar 1 goed te zwemmen hoor. Ik heb al zwembandjes en flippers gekocht, misschien gaat het dan wat beter!!!
:lol: :lol: :lol:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nog 1 dagje Lenie… :thumbup:
Duimennnnn
nou ik begin de hoop te verliezen, zie al een veegje
Ik had het eigenlijk niet echt verwacht, maar moet de hoop ook niet gaan verliezen, we hebben er maar 1 nodig he!!!
Lenie, ik blijf voor je duimen!!!
Ik hoop dat het niet door gaat zetten!!!
Mijn ongi is weer doorgezet!!!
Verdorie…
:hug:
Hey meiden…
wat een boel nieuws was er weer om bij te lezen! Veel gebeurd met jullie. Ik had het de laatste tijd echt niet aan energie en tijd omachter de pc te zitten, maar dacht nu, kom even kijken!
Leni, meid niet leuk om te horen dat het zaad niet zo goed is, maar zoals je zelf al zegt, een is genoeg… ik blijf voor je duimen hoor!
Voor alle andere wachtenden duim ik natuurlijk ook!
Hier vliegt de tijd voorbij, de baby kamer is klaar, ik kan de baby iedere dag goed voelen en het gaat dus prima. Ben al weer over de helft e over twee maanden begint mijn verlof! Het 36 uur werken per week is niet zo leuk meer… heb last van mijn rug en bekken en kan merken dat mijn buikje dikker wordt… (pas niet zo lekker meer achter mijn bureau…)
verder blijf ik af en toe langs komen hoor!
he doortje…wel goed om je zelf denken hoor…dus als het werken niet meer zo lekker gaat dan kun je altijd minder gaan werken.
wel fijnom te lezen dat verder alles goed gaat en dat je je lekker in je vel zit.
lenie balen meid :hug: :-
liefs :-
Heb de lijstjes weer aangepast (eindelijk)
Ingrid, als het niet gaat, gaat het niet hoor. Niet te veel doen!
Fijn dat verder alles goed gaat!
Nathalie, hoe gaat het daar, schiet al aardig op bij jullie!!!
Liefs,
Hoop