November/december 2005!!! Joehoe! Meissie heeft een ZOON!!!

hallo dames,

hier ben ik weer even…ben jullie niet vergeten hoor…

nathalie, wat ben je alweer ver! 32 weken…Heb je al bijna verlof?

doortje, hoe gaat het nu? lukt het allemaal nog een beetje met het werken? goed om jezelf denken hoor.

hebben jullie ook een pretecho gehad?

Meissie, jij bent al bijna het 1e trimester door. Hoe voel je je?

Lenie, wat balen van dat onderzoek. Maar er hoeft inderdaad maar 1 goede zwemmer tussen te zitten! ik blijf voor je duimen hoor meid.

hoop, nog 10 dagen… het aftellen is weer begonnen. hoe voel je je?

Anders deze maand naar de gyn toch?

Merel, hoe gaat het met jou?

Loes, alles goed?

Hier alles goed, we krijgen steeds meer het ritme te pakken. Alex is een hele lieve, rustige en tevreden baby. hij slaapt goed ( van negen tot zeven!) en begint al echt groot te worden. nog 3 weekjes en ik moet alweer werken.

oeps ik heb een foutje gemaakt, ik bedoelde natuurlijk loes alweer 11 weken…sorry :oops: :oops:

Greet : wat gaat t toch snel he?

Hoop : spannend meid !

Leni : Balen meid , kop op!

Ingrid en natalie : spannende tyden

Nou hier gaat alles goed, vandaag weer een echo gehad en die klien was heel druk en ze kon hem bijna niet meten :mrgreen:

Maar na even proberen ben ik idd 11 weken …

Verder heeft ie heel leuk zijn beentjes laten zien , dit kan je bekijken op onze eigen site als jullie leuk vinden

Liefs loes

Greet, wat lief dat je aan ons denkt! Hoe gaat het met jou en Alex???

Loes, 11 weken, jeetje zeg, wat vliegt de tijd! Geniet er maar lekker van!

Hier gaat alles goed. We zitten weer op het wachtbankje. We hebben er ons echt al helemaal bij neergelegd dat het op de natuurlijke manier niet gaat lukken en ik ga er dus ook van uit dat ik de week na hemelvaart een afspraak moet maken bij de gyn. Daarna hoop ik dat alles een beetje in een stroomversnelling komt! Ik heb nog geen idee wat de volgende stappen zijn, maar wat ik overal lees en hoor is de kans op IUI als volgende stap toch wel groot. Ik ben benieuwd. Nu nog even wachten of het echt niet gelukt is!!! Het zou natuurlijk een groot wonder zijn wanneer het nu toch is gelukt! Ik ben er niet zo mee bezig nu. En het feit dat we ons erbij neergelegd hebben geeft een heleboel rust!

Lieve moeders onder ons,

Een hele fijne moederdag!

Hopelijk mogen we volgend jaar allemaal als moeder van deze dag genieten!

Liefs,

Hoop

Voor alle moeders een fijne moederdag!!!

Ik ga zo naar miujn werk toe. Zullen misschien wel wat moeders naar hun kinderen komen, maar daar kunnen we nooit zeker van zijn…

Voor alle mama’s een fijne moederdag , geniet er van!!

Verder morgen eindelijk 12 weken :dance: en gelukkig gaat t heel goed heb alleen van de week heel erg last van me onderrug erbij gekregen maar goed…

Hoop: spannende dagen weer zie ik …

Liefs loes

Loes, gefeliciteerd met je mijlpaaltje :dance:

Hier spannend inderdaad, we wachten af!!!

Liefs,

Hoop

loes gefeliciteerd met je mijlpaal!!!

voor je het weet is het zover hoor :wink: :wink:

Lieve hoop,

Hoe is ie daar ? Al bepaalde gevoelen??? Ben zo aan t duimen ik hoop echt dat t deze maand raak is …En natuurlijk ook voor de andere hoor :mrgreen: :mrgreen:

Ik wacht op spanning

Liefs loes

Hoop, ik ben voor je aan het duimen hoor!!! Ik hoop het zo voor je!!!

Nou ik heb zo’n raar gevoel in mijn onderbuik de laatste dagen…ik weet het niet hoor…afwachten maar, zou wel leuk zijn dat we dan niet meer naar de gyn zouden hoeven. ik hoop niet te veel hoor anders is het zo’n tegenvaller.

Hoi Lenie,

Kan het niet je eisprong zijn???

Hoop dat je niet meer naar de gyn hoeft, zou mooi zijn natuurlijk!!!

Loes, dank je wel. Ik heb nog geen voorgevoel hoor, voel me niet anders dan anders. Ik ga er vooralsnog vanuit dat ik gewoon ongi wordt.

Liefs,

Hoop

Ik weet het niet Hoop… ik verlies ook iets bloed dus zou het echt niet weten. Het is niet veel maar wel rottig…

Helaas, we gaan door naar een nieuwe ronde!

Morgen ga ik een afspraak maken in het ziekenhuis!

Liefs,

Hoop

Damm hoop wat een rot nieuws weer zeg !!

Had zo gehoopt dat t voor jullie ook raak zou zijn .

Maaar idd op naar de volgende ronde . :thumbup:

LIefs loes

Lenie en Hoop: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :-* :-* :-*

Nou hoop, ik heb nog zo zitten duimen. Ik hoop dat je snel een afsspraak hebt in het ziekenhuis.

B’tje:Wat een leuke foto bij je naam zeg!!!

Vanmorgen het ziekenhuis proberen te bellen maar ze zijn ivm een collectieve vrije dag niet bereikbaar…maandag dus even bellen om een afspraak te maken.

Verder gaat alles prima hier, gisteren een vlaag van teleurstelling maar al heel snel maakte dat plaats voor opluchting…nu worden we verder verder geholpen!

Sorry voor dit ego-berichtje, kom snel op iedereen reageren!

Liefs,

Hoop

tjeetje hoop het zit niet mee…maar wel dapper dat je nu het ziekenhuis gaat bellen en er naar gaat laten kijken.

suc6 meid!!!

liefs nathalie

Afspraak is gemaakt, dinsdag 29 mei a.s. om 08.50 uur moet ik in het ziekenhuis zijn!

Liefs,

Hoop