November/december 2005!!! Joehoe! Meissie heeft een ZOON!!!

nou meid fijn dat je nu een afspraak hebt…suc6 de 29ste.

ik zal aan je denken :hug: :-*

hoop, veel succes in het ziekenhuis. het is al bijna de 29e.

ik hoop voor je dat ze iets kleins vinden waarbij ze zo kunnen helpen en je dan deze zomer nog zwanger bent.

Dank je wel Greet en Nathalie!

Greet, hoe gaat het met jou en Alex??? Alles goed, groeit hij goed???

Nathalie, nog even, jullie maand is bijna aangebroken! Wat zijn die maanden voorbij gevlogen!

Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen dinsdag in het ziekenhuis. Ik verwacht dat ze een stappenplan maken voor IUI. Daar ga ik dus nog even vanuit en dan hoop ik inderdaad snel zwanger te zijn!

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs,

Hoop

Hoop…veel succes dinsdag in het ziekenhuis… :pray: Zal aan je denken dan… :hug: :-*

hey hoop,

Heel veel s6 dinsdag meid :thumbup: :thumbup:

Liefs loes

Dank jullie wel meiden!

Hoe gaat het met jullie???

hoop, succes morgen in het ziekenhuis.

Met ons gaat alles goed. alex groeit goed, wordt al een hele grote kerel. Hij is heel tevreden en lacht heel veel. Soms schatert hij het uit. ik ben helemaal verliefd. :inlove:

De afgelopen 3 nachten slaapt hij van 21.30 tot 8.30!

Een superbaby is het!

Wat fijn om te horen Grietje!!!

Kun je niet wat spammen :inlove: :mrgreen:

Zodra ik terug ben straks van het ziekenhuis schrijf ik weer even een update (vanaf het werk)!

Liefs,

Hoop

Zo ben ik weer!

Ik sta op de wachtlijst voor een kijkoperatie (LTT). Op 8 juni a.s. heb ik hiervoor een intake en het zal ongeveer 4 weken duren voordat ik daar terecht kan (valt me reuze mee). Ze kijken dan of er misschien verklevingen zijn en ze spuiten de eileiders nog eens goed door.

Daarna moet ik hormonen gaan spuiten en gaan we door met IUI.

Een grote stap vooruit dus…

Liefs,

Hoop

heej Hoop,

Aha een kijkoperatie dus…Fijn dat er nu schot in de zaak zit Hoop… :hug:

eindelijk word er wat voor je gedaan meid!!!

en al zo snel :dance:

hey hoop. Fijn dat er zo snel wat gaat gebeuren!

en spam is onderweg :smiley:

Leuk!! :mrgreen: :inlove:

O, ja heb nog een nieuwtje…mijn beste vriendin is zwanger van hun tweede! 9 weken nu! Echt geweldig :dance:

Liefs,

Hoop

Datum kijkoperatie is inmiddels ook bekend: maandag 25 juni a.s. om 07.45 uur moet ik me melden in het ziekenhuis!!!

Jeetje wat een stilte hier…waar zijn jullie toch allemaal???

Hier afgelopen woensdag een enorme dip gehad.

Al die maanden (jaren) heb ik nog niet één keer gehuild om het nog steeds niet zwanger zijn. Ik heb wel dagen gehad dat ik er erg stil van was en me wel verdrietig voelde maar echt een huilbui nog nooit.

Maar woensdagavond kwam het er allemaal uit. Het zal de spanning wel zijn. Het komt goed dat weet ik wel, maar het is echt even vechten en doorbijten.

Ik zie erg tegen de operatie op, maar heb het er dubbel en dwars voor over!

Hoe is het met jullie beebjes en beebjes op komst??

Merel en Lenie, hoe is het met jullie??? :-*

Liefs,

Hoop

Lieve hoop ,

Idd soms wordt t dan allemaal even te veel he … geeft toch niets dat je dan een dip dagje hebt en ja je hebt toch ons :hug:

Spannnend de operatie , wat gaan ze preccies doen ?

Als je zin hebt om te kletsen mag je je altyd op me msn aanmelden hoor soms is t heerlijk om je even te uiten !

lusss@hotmail.com

Liefs loes

Hoop: Zooooo ontzettend begrijpelijk dat het allemaal even teveel werd… Vind je altijd al enorm dapper en positief. Hoop dat ook jij eens een mensje op de wereld mag zetten… :hug: :hug: :hug:

Vandaag was weer een bijzondere dag. Ik ging Lucas halen op het kinderdagverblijf. Daar aangekomen zat Lucas in zijn wipstoel in de box. Toen hij me zag, begon hij te lachen en voor het eerst MET GELUID! :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: Toen ben ik hem nog even stevig wezen kietelen en tja toen ging ie helemaal schateren… Echt heel leuk om te horen… :wink:

Loes, je hebt een PB-tje!

B-tje, wat geweldig :inlove:

hoop, heel logisch hoor dat je een dipje had/hebt.

het is ook allemaal erg spannend en elke maand weer een teleurstelling verwerken.

hopelijk komt er straks meer schot in de zaak door het ziekenhuisbezoek.

ik duim voor je!

de beloofde spam

:inlove: