:inlove: :inlove: :inlove:
Alex = :thumbup:
hahah wat een lief kereltje :inlove: :inlove:
ik hoop dat ik die van mij ook snel mag showen hier…maar ben het zwanger zijn nog niet zat hoor
wat een lekker ding zeg!!! :oops: :inlove: :inlove:
meissie: Zoooooo dan, jij schiet al lekker op zeg! :shock: :dance:
Hier nog even mijn ventje:
Wauw brigitta, wat een mooie bos haren! Schatje om te zien hoor!!! :inlove:
Gisteren naar het ziekenhuis geweest voor de intake, op mijn weblog (over het zwanger worden) staat hoe het daar was, eigenlijk kun je daar alles volgen over het zwanger worden. Voor een linkje kun je me PB-en!
Liefs,
Hoop
ja vanaf gisteren mag ik thuis bevallen…best eng idee hoor :shock: :shifty:
hoop mag ik het adres van jou site???
Goedemorgen,
:oops: :oops: :oops:
Wat een tijd geleden dat ik hier gepost heb!!!
Het gesprek afgelopen vrijdag ging goed. Ik weet precie waar ik aan toe ben nu. Ze hebben stap voor stap uitgelegd wat er gaat gebeuren. Ik zie er al een stuk minder tegenop dan voor het gesprek…
Verder ben ik nog steeds met de verzekering aan het stoeien.
De aanvullende verzekering is aangevraagd maar gaat pas in op 1 januari 2008. Nu zijn er dus een aantal opties.
Ik heb in het ziekenhuis het één en ander nagevraagd. Clomid gaan ze niet mee beginnen, als ik wat ouder was hadden ze dat misschien wel willen proberen, maar er schijnen nogal wat nadelen aan te zitten volgens mijn gyn. (bijwerkingen maar ook schijnt het de innesteling te vermoeilijken). Dus die optie (om het goedkoper te maken) valt af.
Wel weet ik dat het maximaal 4x IUI zal worden en daaarna wordt het IVF. Dus het maximale dat we zelf moeten betalen is 4 behandelingen.
Als we dit niet willen/kunnen moeten we het een half jaar uitstellen…dan moet dus de operatie en de IUI uitgesteld worden.
De laatste optie is dat ik bij de verzekeraar in termijnen mag betalen…hier heb ik navraag naar gedaan, maar nog geen antwoord op gehad!
En de allerlaatste optie, maar die is in handen van de natuur is dat ik nu op dit moment zwanger ben
Hoe is het met jullie allemaal???
Liefs,
Hoop
ik heb vanaf gisteravond 22:30 vakantie!!!
Ik heb alleen mijn pezen in mijn rechter knie verrekt en zoals de kwaal al zegt doet het verrekte pijn.
Moet oppassen voor ontstekingen dus heb diclofenac gehad en ja hoor in de bijsluiter: bemoeilijkt het zwanger worden… Alsof dat al niet moeilijk is :evil:
Ik de arts gebeld maar ik moet ze echt 10 dagen slikken anders ben ik staks verder weg van huis… nou hopelijk is wales heel vruchtbaar!!!
lenie, beterschap meid. Wat vervelend die bijwerkingen.
volgens mij is wales heel vruchtbaar. (sowieso is rust en vakantie volgens mij heel goed) Veel plezier op vakantie.
hoop, wat een gedoe met die verzekeringen. Kun je het zelf betalen als dit nodig is? Want ik weet dat het handen vol geld kost.
Wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent.
Ik ken in mijn omgeving 3 vrouwen die zwanger zijn geworden door iui ( 1 van deze vrouwen heeft nu 3 kids dankzij de iui). Ik hoop dat het voor jou ook zo goed werkt.
Meissie, hou je het nog een beetje vol? geniet je van je verlof?
Nog even en dan is het zover! spannend…
hier gaat alles goed, alex groeit en ontwikkeld zich goed.
Hij kan nu al van alles, omdraaien van buik naar rug, lachen, schaterlachen, dingen beetpakken (zoals mijn haar…) etc.
Het is echt een schatje.
Lenie, beterschap en heel veel plezier in Wales!
Meissie, wat schiet het al op zeg!! Succes met de laatste loodjes!!
Greet, wat leuk weer wat van je te horen! En wat top dat alles goed gaat met Alex!
Met de verzekering is het min of meer geregeld. Ik mag wat langer over de betaling doen dan normaal. Maar ik moet het wel zelf betalen, de hormonen dan, de behandeling zelf wordt helemaal vergoed.
We gaan het zelf betalen want uitstellen vinden wij geen optie!!!
Liefs,
Hoop
ja hier gaat het allemaal nog prima…ben wel aan het rommelen hoor.
vanmorgen en vanmiddag delen van mijn slijmprop kwijtgeraakt dus er is iets aan de gang hierbinnen.
jeetje zeg lenie het is ook wat met die medicijnen…alsof het zwanger raken al niet moeilijk genoeg is :shock:
fijne vakantie meid en geniet van elkaar.
nee idd hoop uitstellen is geen optie…je wilt het en het liefst nu :mrgreen: .
haha greet fijn dat het goed gaat met kleine alex…en dat haar grijpen is iets minder.
liefs nathalie
Ik zeg even gedag want ik ga vanavond 2 weken naar Wales!!!
Doei doei en voor iedereen een knuffel
Doei doei!
Veel plezier daar!
Liefs,
Hoop
veel plezier in wales!!!
Heeeel veel plezier lenie! :dance:
dames aan mij de eer om aan jullie te vertellen:
DAT NATHALIE (MEISSIE) VANMORGEN MAMA IS GEWORDEN VAN EEN ZOON!!!!!!
ZIJN NAAM IS WESSEL BENJAMIN.
HIJ WEEGT ONGEVEER 9 POND.
Als ik het goed verstaan heb, moeten ze een nachtje in het ziekenhuis blijven. Ik wilde het al veel eerder vertellen, maar kon niet bij de computer komen sorry.
Dit bericht is vanmiddag gepost bij de juni-mama's!!!
Nathalie en Gerald, gefeliciteerd met jullie zoon WESSEL!!!
Liefs,
Hoop
Wauw! gefeliciteerd Nathalie en Gerald! :dance: :dance: :dance:
Gefeliciteerd met jullie zoon!! veel geluk en liefde toegewenst!
Lieve Hoop…heel veel succes morgen! Denk aan je…
:-*
Nathalie…
:dance: GEFELICITEERD met WESSEL :dance:
Groetjes van Garfield