welkom loes!!!
en hoop ik begrijp goed dat je even afstand neemt.
liefs nathalie
Hallo hoop,
Kan me goed voorstellen in het begin was ik ook op allerlei site´s en t maakt je idd gek en nu nog steeds eigenlijk iedereen om je heel raakt zwanger ( tenminste in mijn geval ) en dat doet pijn …
Wel kan ik me opbeuren aan de steun van andere die in het zelfde schuitje zitten .
Ik hoop dat je je snel weer iets beter voelt om de kracht er uit te halen die we nodig hebben om dit lange wachten te weerstaan .
Verder even iets over mezelf : ben 29 zou hopelijk ooit ons eerste kindje worden .
We hebben een koop woning in almere en werken nu allebij full time, ik werk op een alarmcentrale in ploegen.
Wij zijn dus ook meer als een jaar aan t klussen met 1 x buitenbaarmoederlijk en 2 x miskraam en nu hebben lopen bij gyno en hopen we op wat hulp aangezien mijn cyclus heel slecht is is het moeilijk te zeggen wat me NOd is maar die had dus nu 6 jan moeten zijn maar ja… nog niets helaas . Moet nog een weekje wachten en anders weer na de gyno voor het opgang brengen .
Ik hoop dat ik een beedje een indruk heb gegeven over mezelf en bedankt alvast voor de berichten …
Groetjes loes
Hallo Loes,
Welkom op dit forum.
Nou zoals je kan lezen is het bij mij ook nog niet raak maar het is nu wel een zeerd rukke periode geweest maar we gaan vol moed verder.
Ik twijfel of ik naar de ha zal gaan of daar toch nog even mee wacht.
Ik was laatst in Almere bij een vriendin en haar 2 kids.
[Hey Lenie,
Wat leuk dat je in almere was , woon je zelf ook in de buurt of echt verder weg?
En idd wat een gedoe he het leuek zwanger raken zoals je overal leest …
Jullie zijn dus ook al een tydje bezig en je bent nog niet na de HA geweest.
Ben je da nog niet aan toe of is t er nog niet van gekomen ?
Groetjes loes
ik ben er nog niet aan toe… dat komt nog wel…
Ik kom zelf uit Den haag maar een vriendin van mij woont in Almere.
Even vlug een mededeling:
Smiley is opgenomen omdat haar vliezen gebroken zijn. Meer weet ik niet, maar zodra ik wat hoor dan zal ik het met jullie delen.
Liefs,
Hoop
yep…spannendddddd :dance:
:dance:
oei oei oei wat spannend zeg!!!
Bericht van Smiley: Nog geen weeën. Het is nu afwachten of het vanzelf op gang komt, anders inleiden. Ligt nog in ziekenhuis.
ohhhhh smiley wat spannend.
ik leef met jullie mee hier vanachter de pc
smiley,
Heel veel s6 :thumbup: … en nu maar hopen dat de weeen vanzelf gaan beginnen .
Liefs loes
Smiley!!! Spannend, we duimen met je mee hoor!
Hoop, Kan me voorstellen dat je wat afstand probeert te nemen, het kan je allemaal flink te veel worden als het maar niet wil lukken om zwanger te worden he? Zelf zat er ook een dip bij mij aan te komen, en toen bleek ik zwanger…niet dat je daar wat aan hebt, maar ooit komt het ook voor jou!
Loes, welkom hier!
Ik schrijf af en toe mee, want ik ben nog steeds erg moe en misselijk…vind het al moeilijk om de dag qua werken en huishouden door te komen… :oops: maargoed, het maakt mij niet uit hoor! Ik heb het er allemaal graag voor over, maar da’s dus wel de reden waarom ik niet elke dag langs kom hier…Denk wel veel aan jullie hoor!
gaat er iemand naar de KOK meeting… Ik ga mee met mijn zusje en neefje Stein.
Hi lenie,
Ik ben nog niet zo lang hier en ga nog niet , misschien de volgende keer …
Moet ook zeggen dat ik t wat moeilijk vind om naar een kinderparadijs te gaan , onzettend leuk voor de kinderen maar voor mij iets moeilijker…
Maar ik hoop dat de mensen die wel gaan heel veel plezier zullen hebben .
Gr loes
Ik ga ook niet…misschien wel een keer als de kleine er is en wat groter is…
Bericht van mr. Smiley bij de feb. mama´s schrijvers:
@Smiley wrote:
BUB
Om 13.54 is onze mooie duchter ANOUK geboren. We zijn zo trots!
Heftige bevalling: tussen plaatson infuus en BUB zaten 3 uur en 3 kwartier.
Smiley + Anouk blijven nachtje in het ziekenhuis. Later meer.
Gr. Mr. Smiley
Need I say more? :dance:

Ook hier nogmaals:
Joepieeeeeeeeeeeeeee feli Mr. en Ms. Smileyyyyyyy :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Gefeliciteerd met jullie dochter!!! smiley en man…
Geweldig, GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance:
B-tje…bedankt voor het posten!!! You’re next!!!
he meiden
hier de groeten uit het vandaag niet zo zonnige oostenrijk. nog twee weken en dan mag ikeindelijk naar de gyn kan bijna niet wachten maar ja als je twee weken op vakantie gaat dan heb je veel tijd om te eten en te slapen en dat is ook wel eens lekker alleen zitten de broeken al een beetje strak nu en natuur´lijk heb ik geen positie broek meegenomen al zou die wel lekker zitten nu .
voor alle klussers succes het komt op het moment dat je het niet meer verwacht
groetjes wendy
even wat hormoontjes strooien voor jullie! :: :: :: :: :: :: vangen he!
Ik hoop zo dat 2007 jullie jaar wordt!!
Het komt toch echt als je het niet verwacht!!!
Liefs, Meer