November/december 2005!!! Joehoe! Meissie heeft een ZOON!!!

Wauw Ingrid, toppie!!! Mooie duidelijke echo!!!



En nu…genieten!!!



Liefs,

Hoop

thanks!!! Volgens mij straal ik als een spaarlampje!!! :wink: Alle vrienden en familie reageren allemala zo ontzettend leuk, iedereen leefd mee, en jullle reageren ook al zo lief…ben echt een emo- doos op dit moment, maar voel me geweldig!



Dikke knuffel voor jullie :-*

Fijn toch!!!



Hier trouwens minder gevoelige borsten, wel moe en lichte hoofdpijn. Ik ga er toch maar weer vanuit dat ik gewoon ongesteld ga worden!



Liefs,

Hoop

hallo,



even snel een berichtje van mij voor mijn werk. de volgende keer kom ik wat uitgebreider!



wilde even zeggen, ingrid, wat een prachtige duidelijke echo! genieten zeg!



hoop, succes, hoop voor je dat het raak is deze maand!

greet voor jullie schiet het nu ook op zeg!!!

ben benieuwd wanneer je bevalt.



ik heb vandaag het hartje van ons kindje gehoord :inlove: :inlove: :inlove:

ben de hele dag al in een jubbel stemming :smiley:



liefs nathalie

Gaafffff nathalie! Heerlijk gehoor he :mrgreen:



Hoop: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

ja echt heel bijzonder :inlove: :inlove:

was helemaal in trance toen ik het hoorde, hahaha

Lijkt een beetje op een locomotiefje :inlove:

Wat goed Nathalie, geniet er nog maar lekker van na!!!



Liefs,

Hoop

Goedemorgen dames,



De :evil: :evil: :evil: zijn er :frowning: , twee dagen eerder dan verwacht!!!



Op naar de volgende ronde maar weer!!!



Liefs,

Hoop

hey meissie, leuk om te horen he? geniet er maar lekker van!

voor je het weet ben je ook zover als ik!

krijg je ook al een beetje een buikje? zien we binnenkort ook een keer fotos voorbij komen???

ik ben ook benieuwd wanneer ik ga bevallen… ben nu nog aan het werk, maar van mij mag het kindje wel komen! moet nog 1,5 week werken en dan met verlof!



hoop, shit zeg dat je weer ongi bent geworden. had het zo voor je gehoopt. maar je weet weer waar je aan toe bent deze maand…

Baal heel erg met je mee Hoop… :? :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning:

:-* voor jou hoop!! Ik hoopte zo dat je meeging naar de sept. mama’s…

Hoop…balen zeg! Een :hug: :-* voor jou!



Greet, leuke echo he? kijk er zelf bijna elke dag na! hihihi…



Nathalie, lijkt me heerlijk om het hartje te horen. Wij mogen 12 februari weer komen en dan gaan we kijken of we het hartje kunnen horen.



Gisteren gesprek met mijn leidinggevende gehad om aan te geven dat ik zwanger ben en minder wil gaan werken (weer 24 uur i.p.v. 36 uur pffff… :zzz: ) Hij reageerde heel leuk en was het helemaal eens met min besluit… :eh: heb ik me daar nu zo druk om gemaakt? Ach ja, zwanger he :shifty:



nou meiden, tot snel!

hoop wat jammer dat de :evil: :evil: :evil: er al zo vroeg zijn.

ik blijf voor je duimen hoor.

Dank je wel lieverds!!! :-*

Hallo damens,



Ik ben ook een toevoeging van gestopt eind 2005 haha en dacht ok ook maar even een ber hier .

Ga proberen dit forum te volgen… :thumbup:



Groetjes loes

wat is het rustig hier zeg!



loes, welkom! wordt het je eerste kindje???



eigenlijk heb ik zelf ook niet zoveel te vertellen. hoe gaat het met iedereen?

ik moet nog 1 weekje werken en dan lekker met verlof. mijn hoofd zit vol met ideetjes wat ik kan gaan doen in mijn verlof (kleertjes wassen/strijken, frummelen op de babykamer, ziekenhuistas pakken, foto’s inplakken, bij iedereen op de koffie enz) Ik probeer in mijn verlof bezig te zijn want ik ben bang dat ik er anders op ga zitten wachten…



Groetjes! en fijn weekend

Loes welkom hier, als je je gegevens doorgeeft zal ik je op het lijstje op de eerste pagina toevoegen!



Ik heb net het lijstje aangepast!!!



Ik wil meteen even doorgeven dat ik de komende tijd maar 1x per week hier zal reageren. Ik kijk iedere dag wel even om te kijken of het lijstje aangepast moet worden, maar ik neem even wat afstand…komende maand is het alweer twee jaar geleden dat ik gestopt ben met de pil. Het wordt me even teveel allemaal en ik wil er even niet meer mee bezig zijn. Twee jaar lang heeft alles in het teken gestaan van zwanger worden en nu kan ik het gewoon even niet meer aan…



Liefs,

Hoop

Ik snap je helemaal hoor Hoop en kan me het heel goed voorstellen…

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: