November/December 2005! Allemaal zwanger of mama!!!

hier even twee collage van wessel.

wat een leuke foto’s meissie!!

ik ben er ook nog hoor!

o meissie, wat vervelend. heeft ie er veel last van gehad?

leuke foto’s!

madame m, afwachten… duimen draaien hier.

lenie, ow vervelend obstipatie. ik heb ook vaak deze klachten en er is niet zo veel dat helpt dan. maar sinds ik 2 koppen koffie per dag neem, lijkt het wel iets beter te gaan…

Lenie, spannend weer voor jou. Hoe voel je je?

Succes en mijn duimen draaien voor je!

Madam m, helaas voor jou weer een nieuwe ronde! :hug:

Liefs,

Hoop

Hou maar op met duimen. Ongi gaat komen, is nog niet helemaal doorgezet maar ja…

Op voor de 4e keer IUI.

BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL

ohhhh lenie en madam wat enorm balen zeg…

ik ben plaatsvervangend boos en telleurgesteld hier.

maar ik stop niet met duimen hoor…het gaat jullie hoe dan ook lukken.

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ik sluit me helemaal aan bij Nathalie!

Liefs ?

hoop hoe gaat het met jou meid???

liefs :-*

Ja goed, zo goed dat ik het gewoon vergeet te vertellen! hihi

Ik mag absoluut niet klagen! Over iets meer dan 2 weken zijn we alweer op de helft en krijgen we de 20 wkn. echo! Ik kijk er erg naar uit!

Maar zoals ik al zeg, het gaat allemaal erg voorspoedig. Buikje groeit goed, maar het is nog erg bescheiden!

En hoe is het met jou en je kleine man?

En Grietje, hoe gaat het met jullie?

Liefs,

Hoop

met ons gaat het prima!!! wessel is weer helemaal hersteld van de waterpokken.

en we gaan volgende week vrijdag lekker een weekje weg met z’n drietjes.

liefs :-*

Hallo dames…even een berichtje…

Ik lees nog altijd mee en blijf heeeeeel hard voor jullie duimen.

Het is soms zo’n oneerlijke strijd…

Voor jullie allemaal een dikke :hug: en hopelijk snel een mooie test!

Liefs, Ann

Hey Ann,

Leuk dat je weer even langs komt! Helaas is het voor twee dames nog niet gelukt! Maar we blijven voor ze hopen en duimen! Eens zal het ze lukken! Maar wat je zegt, het is en blijft een oneerlijke strijd!

Hoe is het met de kleine Esmee en met het brusje??? (Kortom, hoe gaat het daar?)

Nathalie, fijn dat het daar goed gaat allemaal en helemaal fijn dat Wessel van zijn waterpokken af is natuurlijk!

Liefs,

Hoop

Trouwens heeft iemand nog ooit wat van Ingrid (doortje) gehoord, haar laatste bericht is van april…ben benieuwd hoe het met haar (en de kleine) gaat.

dune hoi…dat is lang geleden zeg :wink:

hoe gaat het nu met je??

al een beetje aan het idee kunnen wennen dat je weer mama gaat worden??

en idd hoe zal het met doortje zijn?? vast druk :wink:

Hallo

Heb jullie wel bijgehouden hoor!

Hier gaat het prima, Esmée doet het heel goed en is een tevreden meisje.

Op het moment een beetje grieperig,maargoed, dan hebben we dat ook weer gehad.

Ik voel me wel een beetje bezwaard dat ik hier nog steeds mensen ploeteren voor een zwangerschap en het ons zo een tweede in de schoot geworpen wordt.Tuurlijk, je kan er niets aan doen, maar ik gun het jullie ook zo verschrikkelijk!

We zijn nu helemaal aan het idee gewend en ik zou het vreselijk vinden als het niet goed zou gaan.In gedachten heb ik de tweede babykamer al ingericht…

Hoop, fijn dat je ook zwanger bent en ik lees geregeld mee op je site.Hopelijk verloopt alles spoedig, en maart is zo’n mooie maand om te bevallen!

Meissie: Wat heerlijk dat je ook een mannetje hebt!

Dames, ik blijf echt voor jullie :pray: hoor!

Liefs, Ann

Gaaf hoor Dune, ik had al gezien dat je een tweede op komst had. Debby81 is namelijk een vriendin van mij en is ook een mei mama 2008.

Hey meiden ,

Hier ben ik er ook nog hoor :thumbup: Alleen soms te moe om te reageren … de puf is een beetje op zal maar zeggen :zzz:

Wel nog steeds aan t duimen hoor voor de 2 meiden , will keep the faith!

Verder gaat alles wel goed hier , zware buik die me echt laat weten nu dat ie er is maa das alleen maar goed denk ik .

Kijk wel echt uit naar de komt van de baby nu al ben ik nog steeds heeeeeeeeeel erg bang om te bevallen :sick:

Nou ga ff eten koken nu… tot later

Liefs loes

hallo dames,

loes, voor jou schiet het nu echt al op! Ik moet zeggen dat ik ook wel op keek tegen de bevalling omdat je niet weet wat er gebeuren gaat en niemand kan het je vertellen want elke bevalling is anders. Maar het is mij echt heel erg mee gevallen. Ken je het boek: veilig bevallen?

Ik heb dit gelezen voor de bevalling en ik vond het wel prettig om wat meer te weten.

succes met je laatste loodjes!

dune, ja nu kun je voor de tweede keer een babykamer inrichten. leuk!

Volgens mij had ik je al gefeliciteerd ergens anders, maar bij deze nog een keer: gefeliciteerd!

meissie, zijn jullie lekker op vakantie geweest?

hoop, nog even en dan de 20 weken echo! das zo leuk om te zien! voor mij werd het toen echt een stukje realistischer.

lenie, wat balen dat het niet gelukt is deze keer… Ik blijf voor je duimen.

madame m, hoe is het met jou?

Hier herstellende. vorige week is alex erg ziek geweest. pseudo kroep. hij was heel benauwd en koorts. Het was zo zielig. Steeds huilen, even slapen en weer gillend wakker worden. Gelukkig is ie nu weer lekker vrolijk, alleen nog wat verkouden. En ik ben ook snipverkouden.

En ben erg moe van vorige week.

Alex ligt nu lekker in de box te spelen. Hij probeert te kruipen, maar het lukt nog niet (hij gaat op handen en knieen zitten, wiebeld heen en weer en valt dan weer op zijn buik) Dus het zal denk ik niet lang meer duren voordat ie het huis doorkruipt… Zijn we weer een fase verder. Hij wordt al zo groot…

groetjes grietje en alex

wat is het rustig hier… waar is iedereen???

Ik heb vandaag weer mijn eerste echo gehad en mijn eitjes waren maar 10 mm. Ik moet donderdag terug komen voor een 2e echo en ze denkt volgende week de inseminatie. Ik loop wat achter met de groei en ze denkt dat dat komt omdat ik zo verkouden ben.