Ik heb de banneer verandert.
Nee de ongi is hevig losgebarsten hier dus gelukt is het zeker niet.
Op de eerste dag van je cyclus bel je gelijken maak je afspraken over wanneer je met de medicijnen moet beginnen en wanneer je eerst echo is.
Vanuit daar zie je wel verder.
lenie :hug: :hug:
Hè Lenie, wat ontzettend jammer :hug:
Jeetje lenie wat balen meid :hug: op na t duimen voor de volgende ronde !
Liefs loes
:hug: voor jou Lenie!
hallo dames, hoe gaat het met iedereen??
hier gaat alles ok, behalve dat we herstellende zijn van een griepje…
Alex wordt al een grote vent en kan al zoveel! ligt nu lekker op de grond te spelen en draait alle kanten op!
Jeetje Grietje, griep is niet leuk! Beterschap! Fijn dat het met Alex allemaal goed gaat! En 7 maanden ook alweer! Leuk hoor!!!
Hier gaat alles prima! Steeds meer energie en een steeds boller buikje!
Liefs,
hoop
Hoi hoi,
dank jullie wel voor alle knuffels, die doen mij goed.
Hier gaat alles best, slik alweer 3 dagen clomid en 1 oktober de eerste echo weer. Dus de drukke tijden komen er weer aan!!!
Hoe is het verder met iedereen???
hier is het verder ook prima…maar wel druk.
maandag ga ik weer voor het eerst aan het werk.
hier nog even een foto van wessel
Mooie foto zeg, die mooie blik!!!
Hey dames,
Hoe gaat het? En lenie hoe is het bij jou??
Wat duurt dat wachten toch lang he…
Jullie moeten niet zoveel uit doen op mijn banner want die zegt 4 dagen, maar ik ben uitgegaan van cyclus van 20 dgn, dus kunnen er nog wel 8 bij en dan moet ik nog 12 dagen wachten.
heb al wel last van wat pre-menstruatie klachtjes…
Kussies
hey dames,
lenie, hoe is het gegaan vandaag?
meissie, hoe was je eerste werkdag? ik vond het toen leuk om weer aan t werk te zijn, maar wel erg wennen om zolang zonder mijn ventje te zijn.
Hoe hebben jullie het geregeld met oppas? Alex gaat 2 middagen naar de creche en papa was 1 dag thuis. Nu werkt papa die dag, dus gaat alex 1 dag naar een vriendin van ons (erg gezellig want ij heeft ook een kindje die 2 mnd ouder is dan alex)
madame m, hoe gaat het verder met je?
Dus het is weer afwachten… ik duim voor je!
hoop, volgens mij heb ik laatst stiekem je buikje even bekeken bij het showforum! mooi buikje hoor!
hier gaat alles goed, niet zoveel bijzonders…
Alles goed hier, eieren zijn weer gemeten en morgen moet ik een pregnyl shot halen en vrijdag heb ik de inseminatie.
lenie, wat een klinische gedoe zo zeg… maar hopelijk leidt het snel tot resultaat !!
hoe voel je je zelf? houdt je het allemaal een beetje vol?
Ik voel mij vandaag wel iets beter.
Ik heb alleen door de medicatie (denk ik ) last van mijn darmen en die zijn a spastisch. Dat is geen fijn gevoel wanneer je al last hebt van je buik. verder ja…weer wachten he en dat vind ik wel slopend.
Daarbij komt dat er 3 mensen in mijn omgeving zwanger zijn en nu hopen we maar dat het besmettelijk is.
pfffff wat duurt dat wachten toch lang he…? Afgelopen twee maanden zat mijn cyclus op 20 dagen… ik zit nu op dag 23… er kan dus nog van alles gebeuren. Heb ook nergens last van…
hoe is het bij jou Lenie?
En hoe is het met de zwangere dames?
xxxxx
hey dames
waar is iedereeen toch>?? Lenie hoe is het bij jou meid
En de zwangere dames, waar zijn jullie??
Ik moet nog wachten en het duurt me allemaal veel te lang!!
Kussies
ik ben er nog hoor.
Ik moet nog 13 dagen wachten.
Jammer genoeg door de medicatie nu ook obstipatie. pruimen dadels enzo enzo helpt niet echt. Maar er zijn ergere dingen…
ook ik ben er nog hoor!!!
was alleen even druk de afgelopen dagen met een spikkelmannetje…wessel heeft namelijk de waterpokken.
gelukkig gaat het nu beter en zijn ze al zo goed als weg.
lenie meid ik duim weer voor je hoor!!!
en ja hie is het met de zwangere meiden???
aaah wat zielig…>! :-* voor het spikkelmannetje!