Ik heb de echo gehad en ik mag donderdag komen voor de inseminatie.
Morgenavond moet ik naar het ziekenhuis voor de pregnyl injectie.
Ik wist niet wat ik hoorde , ik dacht dat het net als de vorige keer zou zijn.(toen moest ik een 2e echo en nog wachten tot de maandag erna.)
Maar ik had nu al een eitje van 17,5 mm.
Ik vind het gewoon weer spannend.
Sterkte Greet met de tandjes!!! Hopelijk heeft hij niet te veel last!!!
Lenie, succes. Ik duim weer voor je deze keer! :thumbup:
lenie meid enorm veel suc6…en ook ik duim weer voor jullie :thumbup: :thumbup:
Hey hey
Nou hier gaat t wel weer goed , wel last van me rug en benen maar goed…
Begonnen met zwangerschapsgym en best leuk en gezellig :thumbup:
Nu de laatste weken nog , kan niet meer wachten haha
En hoe gaat t met jullie allemaal ?
Liefs loes
hoi loes, fijn om te horen dat het goed met jullie gaat.
Had je eigenlijk ook gespiekt bij de echo of je een zoontje of dochtertje krijgt?
lenie, wat snel alweer! spannend! ik ga voor je duimen hoor!
Hey greet ,
Ja hoor we weten al een tydje dat een mannetje krijgen … zijn we echt super trots op want ja geen voorkeur maar we hadden allebij wel van als t een jongen zou zijn dan is t wel compleet …
We zijn beloond denk ikd an hahahah
liefs loes
Lenie, hoe gaat ie met je?
Loes, fijn dat alles goed gaat! Even aftellen nog naar jullie kleine jongen!
Hier gaat alles prima, maandag naar de VK geweest! Alles was prima in orde en we hebben het hartje luid en duidelijk kunnen horen!
Liefs,
Hoop
Met mij gaat het goed. Ik ben wel erg moe de laatste dagen. Vandaag werd ik pas om kwart voor 11 wakker en nu ben ik al weer moe.
Ook heb ik wisslende wacht dagen. als ik druk bezig ben is alles prima en anders…denk denk…en dat wil ik niet zo veel dit keer.
Spannend weer Lenie! Duimen draaien voor je!
Madame M, hoe is het daar???
Ik heb een foto van mijn buikJE geplaats in het showforum maandtopic (maart 2008) (met de nadruk op JE) hihi
Verder heb ik mijn weblog(s) beveiligd met een wachtwoord, voor wie graag blijft/komt lezen geld: even een pb-tje sturen dan krijg je het linkje en de inloggegevens!
Hoe is het met de rest???
Liefs,
Hoop
ben alweer ongesteld geworden, zeven dagen vroeger dan verwacht… zit op een 20-dagen cyclus… snap er echt niets van…
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Ik vind het echt heel erg raar, dat mijn cyclus maar 20 dagen was. iK weet zeker dat ik goed geteld heb!!
Hoe is het bij jou Lenie???
Ik heb nog nergens last van buiten alle kwalen om die ik al een week heb.
raar een cyclus van 20 dagen…is je lichaam van slag?
Lenie, duimen draaien voor jullie hoor!!
Madam m, jeetje 20 dagen maar!? Dat is kort! En wat ontzettend balen. :hug:
Liefs,
Hoop
nou ik had wat bloed bij afvegen…
Ik weet het niet meer hoor!!!
aarnet bij de huisartsenpost geweest. Had deze week al wat last van mijn hart die wat sneller sloeg af en toe en dat voelt niet fijn.
Vandaag (denk door de spanning) werd dit erger…vanavond was het zo vaak dat ik langsgegaan ben.
Nou idd het zijn geen bijwerkingen van de middelen , dat keek ze gelijk na. Het is de spanning en stress… ook al probeer je het te verbergen of niet te hebben, je hebt het dus wel blijkbaar.
Als het bloeden doorzet moet ik morgen de gyn bellen voor een recept van de clomid en pregnyl.
Jeetje Lenie, ik schrik ervan!
Sterkte!
:hug:
Ik heb de gyn gebeld en de nieuwe afspraken staan…
Op naar de 3e poging.
lenie meisje wat moet dat schrikken zijn geweest zeg.
hoop dat je rustiger aan gaat doen en dat de derde poging gaat lukken.
ik gun het jullie zo!!!
liefs nathalie :-*
Hey Lenie,
Op je banner staat dat je nog 3 dgn moet voor je nod… Hoe kun je dan al nieuwe afspraken maken? Is er niet nog een kans dat het alsnog gelukt is?
Misschien een rare opmerking maar heb geen ervarimng met dit soort dingen…
xx