Hoi hoi,
Ik ben vandaag teruggekomen uit wales. het was er ondanks de regen heerlijk en we hebben geen overstromingen gehad.
Ik kan niet alles teruglezen want het is allemaal zo veel maar als ik iets gemist heb hoor ik het wel.
Nathalie: gefeliciteerd met Wessel!!! Gave foto!!!
He Lenie!
Fijn dat je vakantie zo goed is geweest!!!
Liefs,
Hoop
Vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest om de planning van de I.U.I. te bespreken.
Ik moest er om 10.00 uur zijn, maar zoals meestal het geval is liep het een beetje uit en was ik om 10.30 uur aan de beurt.
Ik had verwacht dat ze wel zou kijken naar de wondjes en de hechtingen van de kijkoperatie maar helemaal niet. Ze vroeg alleen hoe het gegaan was, of het mee- of tegengevallen was en hoe het nu met me ging.
De rest van het bezoek is alleen maar besteed aan uitleg van de voglende stappen. De I.U.I.
Ik heb een Puregon Pen® meegekregen, een soort zoutoplossing en naaldjes om alvast op een spons of in een sinaasappel te proberen. Met de Puregon Pen® ga ik straks bij mezelf Puregon® inspuiten. Ook heb ik een CD-rom met prikinstructies gekregen, een folder en alvast een recept voor als we gaan beginnen.
We slaan één cyclus over (juli) voordat we beginnen omdat ze in het ziekenhuis 3 weken gesloten zijn voor dit soort dingen in verband met vakantie. Op cyclus dag 3 (augustus) ga ik dan beginnen met Puregon® dit moet ik spuiten tot ongeveer cyclusdag 9 of 10 en dan krijg ik in het ziekenhuis de Pregnyl® ingespoten (zie ook Ovulatie-inductie met FSH). Daarna moet er zaad ingeleverd worden bij het lab, dat zaad wordt daar opgewerkt en daarna bij mij ingebracht (zie ook I.U.I.). En dan is het afwachten…
Spannend allemaal weer, maar we hebben nu gelukkig deze cyclus en die van juli nog om kans te maken op een spontane zwangerschap.
wat een mooi nieuw deeltje!
lenie, fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Hopelijk was wales een vruchtbaar land!
hoop, spannend allemaal. Ik hoop ook voor je dat je voor de tijd nog spontaan zwanger raakt!
hier alles goed, maar wel moe. Gelukkig bijna vakantie. Nog 2 weekjes werken…
Ik hoop het ook Greet maar voorlopig moeten we morgen naar de gyn voor uitslagen van het laatste onderzoek, hopelijk krijgen we te horen hoe we nu verder gaan en kunnen wij ook een of ander proces in en hoeven we niet weer 70 dagen te wachten met testen.
Succes morgen Lenie! Hoop dat het toch nog positief uitpakt voor jullie!
Ik heb de uitslagen en we mogen gaan beginnen met IUI. :dance:
Dit doen ze niet in dit ziekenhuis maar wel op een andere locatie in Den Haag. Maandag moet ik bellen voor de eerste afspraken. Ik heb het recept voor clomid en pregnyl in huis dus daar hoef ik ook niet meer voor te bellen. Ben benieuwd of we gelijk mijn eerst volgende menstruatie mogen beginnen…
Jullie horen hier nog meer over…
lenie, fijn voor jullie dat je zo snel mag beginnen!
hopelijk gaat het nu snel lukken.
lenie eindelijk mag je iets doen!!!
nu maar hopen dat het snel aanslaat en dat jullie zwanger zijn.
hoop voor jullie hoop ik hetzelfde dus zet em op!!!
greet bijna vakantie lekker joh…gaan jullie nog OP vakantie???
hier gaat het allemaal prima…wessel drinkt en slaapt goed en we hebben weinig te klagen eigenlijk.
Mooie foto’s Nathalie!
Lenie, wat fijn dat jullie verder mogen met I.U.I! Heel veel suces!
Ik ben weer aan het wachten, nog 2 dagen (wat duurt dat lang zeg).
Gisterennacht werd ik wakker van de buikpijn. Ik dacht echt dat ik op het toilet geconfronteerd zou worden met een vervroegde ongi, maar gelukkig was dat niet zo.
Nu nog steeds wat buikpijn, alsof mijn darmen in de knoop zitten.
En ontzettend moe. Maar al die dingen kunnen ook nog van de operatie komen natuurlijk, dus we gaan nog maar nergens vanuit!
Liefs,
Hoop
LIEVE HOOP ,
SPANNEND MEID , JA WEET NOOIT TOCH MISSCHIEN ZIJN T VOORTEKENEN.
IK DUIMEN VOOR JE MEID
LIEFS LOES
Het is nog vroeg en moet nog 8 daages ongeveer maar ik voel mij rot.
Alsof ik opgezwollen ben, borsten een maat groter zijn en heb het zuur…en vooral VVVVVVEEEEEELLLLLL moe.
Ik hoop niet te veel … toch hou je telkens wel een beetje hoop.
We zien het wel en ik ga er niet teveel aan denken.
Tot nu toe nog niets
En nog steeds niets!
Ik blijf duimen voor je hoor en knap dat je nog een paar dagen wil wachten met testen. Dat vond ik altijd zo een rot periode…
spannend dames!!!
ik duim op mijn allerhardst voor jullie.
oh hoop wat spannend… hou je het nog een beetje vol het wachten? Niks aan he? ik vond het wachten de vervelendste dagen van de maand. Zo in die onzekerheid… ik hoop dat je snel zekerheid hebt, en dan in de vorm van een positieve test
En voor jou lenie natuurlijk ook!
meissie, wat een knappe kerel zeg, lekker helder
Meiden, ik wil even laten weten dat ik nog altijd meelees en voor jullie blijf duimen!!
Lenie, wat een goed nieuws dat jullie IUI mogen starten!! Hopen dat je snel mag beginnen (of dat dat niet meer hoeft )
Hoop, hoe is het nu meisje?
Nathalie, nog gefeliciteerd met je mooie kereltje!!
:-* !!
Hey meiden!
Smiley, leuk dat je weer even wat van je laat horen Hoe is het met Anouk? En met jou natuurlijk?
Hier alles goed, nog geen ongi te bekennen!
Morgenvroeg gooi ik er een testje tegenaan!
Liefs,
Hoop