November/December 2005! Allemaal zwanger of mama!!!

wat een skeetje zeg :inlove: :inlove:

hier die van mij nog even

Hello ladies

Wat lief allemaal zeg!! Echt super!

volgens mij zijn lenie en ik de enige overblijvers…

Misschien is hget deze maand raak??

Kuss M

we lopen wel ongeveer gelijk met de banner…

en wat een poepies komen er weer voorbij zeg!!!

Mijn eierstokken jeuken!!!

Ja idd, wat een schatjes allemaal zeg!! Ik wil ook!!!

Lenie, volgens mij klopt mijn banner niet helemaal, volgens mijn berekeningen is mijn NOD op 1 september… Dus maar weer afwachten!!

spannend hoor!!

ohhh dames ik duim heel erg hard voor jullie!!!

ik gun jullie zo’n klein hummeltje zo!!!

liefs nathalie

Hoi meiden,

Wat een mooie boefjes heb ik weer voorbij zien komen! Super!

En Lenie en Madame M, ik blijf voor jullie duimen en hopen dat jullie ook snel zwanger mogen zijn!

Hier gaat het op het moment allemaal wat minder. Ben veel ziek en ontzettend moe. Hopelijk gaat het snel voorbij en heb ik wat meer puf om hier te reageren en te lezen!

Liefs,

Hoop

ohhh hoop meid…je bent echt op en top zwanger…suc6.

liefs nathalie en wessel

Jeetje wat spannend zeg , nog 2 te gaan … laten we duimen met zijn allen dan moet t goed komen toch :thumbup: :thumbup: :wink:

Hier gaat alles wel zijn gangetje, heb een beetje de griep dus doe het rustig aan even …

Verder de kleine is flink druk maar das een goed teken denk ikd an maar !

Ciao

Nou ik weet het niet hoorrrrrr… ik voel mij even depri…

Had net wat bloedverlies.

oh lenie :hug: :hug: t is wel erg spannend! ik hoop zo voor je dat het niet doorzet.

Ik blijf voor je duimen hoor!

Wat een lieve babys zag ik voorbij komen!

(daarvan krijg zelfs ik alweer last van mijn eierstokken…hihi)

madame m, voor jou ook weer een spannende tijd! ook voor jou draaien de duimen hoor!

hoop meid, ik hoop dat je snel opknapt en je wat beter voelt. doe je rustig aan?

loes, jij ook beterschap. Wat gezellig dat je kleine lekker druk is in je buik!

wendy, wat een spannende tijd zeg. gelukkig zijn jullie nu weer lekker thuis.

hier alles goed, weer aan het werk na 3 weken vakantie. Alex wordt echt een grote jongen. hij eet al fruit en een beetje groente en wordt al zo wijs. hij zit al erg stevig.

Lenie ik zie aan je banner dat je toch weer ongi bent geworden. Wat jammer meis! :hug:

Madame M, hoe gaat het met jou?

Als jullie even de juiste NOD’s doorgeven dan kan ik het lijstje weer eens aanpassen, klopt volgens mij niet heel veel meer van!

Loes, alweer wat opgeknapt???

Hier gaat het weer stukken beter. Ben ruim een week goed ziek geweest en nu nog erg moe! Dus we doen het maar lekker rustig aan (het huis is alleen zo’n zooitje, maar dat komt ook wel weer goed).

Liefs,

Hoop

hello

mijn nod is 1 sept… ik moest net naar de wc voor de grote boodschappen zeg maar… en daarbij verloor ik ook lichtrose bloed (best veel) dus ben beniewd want moet nog 5 dagen…

Hela Ladies,

het heeft toch doorgezet!! Op naar de volgende ronde!! Lenie, nu lopen we helemaal gelijk!! :slight_smile:

Liefs M

Jammer madame m!

Ik zal het lijstje zsm aanpassen!

We blijven voor jullie duimen!

Liefs,

Hoop

Madame M : jeetje zeg staan we in de titel van het topic. Wie had dat verwacht!!!

Niet dat het een leuke rede is maar ja…

We lopen gelijk!!! Ik ga ook heel hard voor je duimen, wie weet, nieuwe ronde nieuwe kansen

Haha, ja we zijn gewoon het onderwerrp!! HIhi… Ik hoop dat we straks tegelijk mogen zijn!!

Ik duim ook voor jou!

Vinden jullie het niet goed??? Dan haal ik jullie wel weer weg, maar ik wilde gewoon heel duidelijk laten weten dat ik echt met jullie meeleef en aan jullie denk en dat ik hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn!!!

Liefs,

Hoop :-* :hug:

Nee, juist goed hoor!!! Hoeft niet weg…

Normaal zou je je vereerd voelen namelijk. Misschien dat de rede minder leuk is maar in de titel staan… :lol:

Van mij mag het blijven!!!

Hallo meiden,

Hoe gaat ie?

Hier gaat alles prima!

Gisteren hebben we weer een echo gehad! Het was geweldig om weer even te mogen kijken!

We konden het heel goed zien, zelfs vingertjes tellen! :inlove:

Ik hoef nu niet meer naar het ziekenhuis, maar mag gewoon naar de verloskundige, daar heb ik op 10 september a.s. een afspraak!

In het showforum maandtopic staat bij maart mama’s 2008 een foto van de echo’s!

Liefs,

Hoop

hoop, wat fijn dat alles goed is! leuk om te zien o’n echo.

lenie en madame m, hier blijven de duimen draaien hoor!

bij ons alles goed, alleen alex is wat halfjes… volgens mij last van zijn tandjes, ook wat verhoging.

Doeidoei