November/December 2005! Allemaal zwanger of mama!!!

heej,

Hoop: Veel plezier morgen bij de echo! Ikke ben ook benieuwdddd :smiley:

Ow enne haha je schreef: "sis, mooie foto van Lucas! Mooi mannetje! " Hihi ik ben sis niet he :wink:

Lenie: Jaaaaaaaa de inseminatie gehad! :dance: :dance: :dance: Hoe voel je je nu?

Ik heb weinig nieuws hier. Alles gaat zo´n beetje zijn gangetje. Lucas doet het super :inlove:

Ik voel mij goed. Ik weet niet hoe ik mij moet voelen maar ik moet gewoon maar wachten.

lenie, fijn dat ze konden insemineren… nu afwachten maar… ik duim voor je!

hoop, nee ik hoop ook niet dat ze de bult van alex moeten insemineren :wink: je zult wel operen bedoelen neem ik aan?

hoe was de echo???

Hoop : Hoe was t , hoe was t … alles goed???

Liefs loes

voor iedereen die nieuwsgierig is hoe de IUI verloopt klik op de www knop en zie de site.

@b-tje wrote:

heej,

Hoop: Veel plezier morgen bij de echo! Ikke ben ook benieuwdddd :smiley:

Ow enne haha je schreef: "sis, mooie foto van Lucas! Mooi mannetje! " Hihi ik ben sis niet he :wink:

Foutje :oops:

Ik had zoveel gelezen, was het even helemaal kwijt!

Echo was super! 1,6 cm en een mooi kloppend hartje!

Volgens de echo ben ik 8 weken en 3 dagen en is de uitgerekende datum 23 maart 2008! Het was echt super bijzonder!

30 augustus mogen we weer een kijkje nemen!!!

Lenie! Super dat de inseminatie is doorgegaan! Duimen draaien voor jullie!

Liefs,

Hoop

Goed om te horen Hoop dat de echo super was! :dance: :dance: :dance:

Hoop : super meid … nu is het helemaal eggie he :thumbup: heb je nog leuke foto meegekregen …jaja weer nieuwschierig

Liefs loes

Fotootje staat op mijn logje, heb je het adres niet meer dan even een pb-tje sturen!

Liefs,

Hoop

ohh ja heb ik wel… ga ff kijken

ciao

Hoop: gaaf hoor…volgens mij zou ik echt gaan huilen als ik dat zou horen… :oops:

Dag meiden

Ook ik lees nog steeds af en toe even bij en blijf :pray: dat jullie ook snel zwanger zijn!

Dikke kus van Ann en Esmée

ik ben er ook weer

Gelukkig zijn jullie er nog!!!

Hoe is het met jullie???

Hey meiden,

Ik vroeg me al af waar iedereen was!

Madame M, hoe gaat het met je?

Lenie, hoe gaat het bij jou, spannende dagen! Ik duim voor jullie!

Liefs,

Hoop

Hai meiden,

Hoe is t met iedereen? Ik hoop goed wilde jullie ook nog even laten meegenieten van onze 3d echo, we gaan nog een keer terug omdat de kleine vrij klein is en nog wat ver weg lag maar al voor het idee

Ciao

heej meiden,

Hier ben ik ook weer… Hier ook alles goed. We trekken er veel op uit, omdat mijn vriend vrij is. Dus lekker op visite enzo. Ik werk wel gewoon 3 dagen en naast het huishouden er nog eens bij is het best wel druk. Ben echt gesloopt sávonds… :shifty:

dyfaine: Mooie foto zeg van jullie kleine spruit :inlove:

he meiden

even een berichtje hier gaat alles goed eindelijk even tijd om achter de computer te gaan zitten maikel is thuis sinds vorige week woensdag overdag ging het goed maar s’nachts ging het fout meneer had verstikkingsverschijnselen ontzettend akelig om te zien dus weer terug naar het ziekenhuis hij is een dag en nacht daar geweest ikke ook natuurlijk het was waarschijnlijk reflux de spier tussen de slokdarm en maagje is dan nog niet goed ontwikkeld en dan kan als hij plat ligt voeding teruglopen en dat is er dan ook gebeurt denken ze dus nu ligt hij op een kussen in de box dat het hoofdje iets omhoogligt en in bed hebben we onder het matrasje een handdoek liggen zodat het bij het hoofdje toch iets omhoogligt en we hebben er ook eigenlijk bijna geen last meer van gehad gelukkig zal zo nog eens proberen om een paar foto’s van hem te plaatsen

groetjes wendy

nou proberen of het lukt

Ach gossss wat een onwijs mooi mannetje! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: