November/December 2005! Allemaal zwanger of mama!!!

mikey, gefeliciteerd! hopelijk mogen jullie maikel snel mee naar huis nemen.

lenie, succes vandaag!

hoop, ja ze zeggen dat het erbij hoort he? nou het is voor een goed doel!

hier gaat alles goed, alex heeft gister zijn eerste hapje gehad, peer. hij vond het erg lekker.

wow wat een lekker kereltje!!!

hier de mijne dan maar weer :inlove:

Wat een mooie mannetjes!!! :inlove: :inlove: :inlove:

meissie, wat een mooi ventje :inlove:

hoop, hoe voel je je? gaat alles goed?

lenie, hoe was het?

hier alles goed. we gaan vandaag even naar de huisarts omdat alex een bultje heeft bij zijn wenkbrauw. dit zit er al vanaf zijn geboorte, maar het lijkt groter te worden. ik wil nu ook weten wat het is. ben wel een beetje zenuwachtig.

groetjes grietje

foto van het bultje:

Hey Grietje,

Die bult valt wel op zeg! Ben benieuwd wat het is, ik hoop iets onschuldigs! Succes!

Lenie, hoe gaat het nu met de Clomid??? Veel bijwerkingen??? Wanneer moet je voor de foilikelmeting???

Hier gaat alles wel oke, ik moet me erg rustig houden anders gaat het dus niet. Ik moet optijd wat eten (veel maar telkens kleine beetjes) en ik heb net tabletjes van VSM gehaald tegen de misselijkheid!

Maar ik klaag niet hoor, ben veel te blij dat ik eindelijk zwanger ben!!!

Liefs,

Hoop

Bijwerkingen… vaal moe, vooral wisselend moe en ik voel mij gewoon raar.

Verder niets te klagen. Ik moet maandag voor het eerst een echo laten maken en krijg ik verder uitleg en ben benieuwd wanneer ik weer moet komen.

Idd dat is wel een bult ja. Ik ben erg benieuwd en hoop dat het meevalt.

de dokter denkt een botcyste.dit is verder onschuldig en hoeft niets aan te gebeuren. je blijft het wel altijd zien. maar dat geeft niets.

voor de zekerheid moeten we wel even naar de kinderarts en misschien een foto laten maken.

Lenie, vervelend die vermoeidheid! Hoop dat het allemaal helpt en dat jullie snel een positieve test hebben! Succes! :-*

Fijn dat je je geen zorgen hoeft te maken Grietje!

Ben benieuwd wat de kinderarts ervan gaat zeggen!

Liefs,

Hoop

Blij te horen dat het niet heel ernstig is. Ben benieuwd wat de arts verder zegt.

Ik ben vandaag bij de gyn geweest.

Ik heb mijn eerste echo gehad en de follikels waren te klein. Ook een aandachtspunt is dat het er veel waren.

Donderdag gaan ze nog een keer kijken en dan kijken ze of er 1 of 2 dominanter aanwezig zijn. Zijn ze allemaal "rijp"dan mogen we deze keer niet door met de IUI en moeten we wachten tot de volgende maand.

Het is spannend want donderdag gaan ze kijken of we vrijdag kunnen laten insimineren.

Dat was even mijn verhaal voor vandaag en straks kan ik gaan werken tot 22:30.

Lenie: Ga voor je duimen dat er vrijdag geinsemineerd kan worden… :pray: :pray: :pray:

Hier nog even een foto van ons mopje :inlove:

lenie ik ga ook voor je duimen.

spannend hoor allemaal!

hoe gaat het met je? kun je een beetje tegen de hormonen? mijn schoonzus heeft ook iui gehad en die stond helemaal op de kop van de hormonen, heel vervelend.

lenie ook hier word hard voor je geduimd!!!

ik hoop voor jullie dat er snel geinsemineerd kan worden en dat het allemaal snel goed gaat komen.

b-tje wat een mopje idd!!!

lekker aan het badderen!!!

hier heeft wessel vandaag zijn eerste prikjes gehad en hij heeft zich prima gedragen.

beetje huilen en toen snel weer slapen!!!

liefs nathalie en wessel

nou we zijn bij de kinderarts geweest. na eerst een half uur te hebben gewacht, ging een arts in opleiding eerst naar alex kijken. Ze wist niet wat het kon zijn, maar dacht dat het vast zat aan het bot. Ze haalde de kinderarts erbij, hij dacht dat het niet aan het bot vastzat. De kinderarts haalde er nog een andere kinderarts bij, deze ook voelen en hij wist het niet. vond het voelen alsof het wel aan het bot zou kunnen zitten. (alex vond het allemaal wel prima, vond het wel gezellig dat iedereen zo naar hem keek en aan hem zat te voelen)

dus moeten we over 2 weken terugkomen voor een echo zodat we meer zekerheid hebben. Het is waarschijnlijn niets ernstigs. misschien dat het weggehaald moet worden, dit isook niet erg, dan houdt alex een klein litteken bij zijn wenkbrauw. maar ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken dat alex geopereerd moet worden. nou, eerst maar eens afwachten wat er op de echo te zien is.

Alex is ook weer gewogen en opgemeten: 8400 gram en 71 cm :shock: grote jongen!

meissie, gelukkig had wessel niet zo’ n last van de prikjes.

Na die echo ben ik niet goed geworden gisteren. Ik was op weg naar het werk en toen viel ik bijna flauw in de AH.

Ik ben zooooo moe en ik bibber em doe raar.

Nou denken ze (zh en ha) dat het misschien een combinatie is van bijwerkingen van de clomid en een allegie voor de gel van de echo en het rubberen hoesje. Ik heb namelijk een latex allergie en kwam er te laat achter dat deze om dat apparaat zat.

Ik duik zo de bank weer op maar wilde even laten weten hoe het ging.

Donderdag wel de 2e echo en misschien vrijdag dan die insiminatie.

b"tje wat een poepie!!!

Greet gelukkig is het niets ernstigs.

doe maar rustig aan dan…

succes donderdag

lenie, succes vandaag! ik hoop dat je groen licht krijgt!

Greet, gelukkig dat het niets ernstigs is! Hopelijk is het niet nodig te insemineren.

Nathalie, fijn dat de prikjes zo goed gingen!

Sis, mooie foto van Lucas! Mooi mannetje!

Lenie, succes, is het insemineren door kunnen gaan? Ik hoop het voor jullie!

Hier gaat alles prima! Drukke week gehad maar weinig last van kwaaltjes!

Morgen gaan we voor de echo! Ben zo benieuwd!

Liefs,

Hoop

heb vandaag de inseminatie gehad!!!

nou idd meid nu is het afwachten geblazen!!

ik duim heeeeeeel erg hard voor jullie :thumbup: :thumbup:

liefs nathalie en wessel