November/December 2005! Allemaal zwanger of mama!!!

Hey leni ,

Wat spannend meid… ik ga voor je duimen dat ze flink nog groeien :thumbup:

Hier nog steeds in afwachting van de laatste weekjes, voel me op dit moment niet echt lekker . Veel overgeven van gal en slaapgebrek maar met de baby gaat t goed en das t belangrijkste…

Liefs loes

hier ook duimen voor goed groeiende eitjes!

loes, wat vervelend… heb je al verlof? ik denk het wel met 36 weken…

misschien kun je overdag eens gaan liggen.

Hoi hoi,

Hier gaat alles prima! Zondag zijn we op de helft :dance:

Loes, wat vervelend dat je zo ziek bent! Sterkte hoor met die laatste loodjes!

Lenie, ik duim ook weer voor goed groeiende eitjes!! :thumbup: :pray:

Liefs,

Hoop

smiley:

Ik vond het erg leuk eens met je in een echie gekletst te hebben.

Vond de meeting gezellig zo met iedereen en al die kids.

Op naar een volgende keer en dan hopelijk zelf met een toeter van een buik ofzo.

Hey hey

Ja hier idd al verlof al 3 weken en verveel me dood :mrgreen: maar ja houd je van de straat he !

Hoop : gefeliciteerd meid je bent al op de helft :dance: gaat t goed met je ? nergens last van ?

En ik las dat er mensen naar de bijeenkomst zijn geweest… gezellig hoor doe volgende keer ook mee als de kleine er is !

Nou ik ga eten koken …

Liefs

He Meisjes!!

Even buurten :mrgreen:

Hoop, gaat lekker bij jou toch? Wat gaat het hard he?

Nathalie, Wessel waterpokken… BAH! Zo jong al… Nouja, die heeft hij maar vast gehad :wink:

Loes, 37 weken :dance: Gefeliciteerd!! En nu maar wachten :wink:

Lenie, ik vond het ook erg leuk om met jou gekletst te hebben!! Het was inderdaad gezellig :smiley: Was het leuk gisteren?

Meis, mijn duimpjes draaien door hoor, en ik hoop vurig op een bolle buik bij jou volgend jaar :-

Hier gaat alles oke! Anouk gaat als een speer, waar is die kleine baby nou zo snel gebleven? Ik begin langzaamaan in de ‘een jaar geleden-mood’ te komen, nu Anouk al 10 maanden is. Een jaar geleden lag ik volledig op bed… Een jaar geleden kon dit en dit en dat allemaal niet doorgaan, ivm de bedrust… Een jaar geleden werd mijn buurmeisje geboren en begon het hier ook steeds meer te kriebelen, enz. Tja, een jaar is snel voorbij hoor, als je het naar je zin hebt :wink: en dat heb ik het nog steeds, maar dat kan ook niet anders, met zo’n moppie van een dochter! :inlove:

:-

Een jaar geleden en nu:

Anouk, door Loek op de foto gezet, tijdens de meeting:

Smiley! Leuk dat je er weer bent! Mooie foto’s!

Gisteren had ik een afspraak bij de verloskundige. Alles was weer dik in orde! Ik stond dan binnen 5 minuten alweer buiten! Bloeddruk was 105/60 wat naar zeggen van de verloskundige prima in orde was. Ik weeg nu 64 kg en heb het hartje weer luid en duidelijk mogen horen!

En vandaag was het dan zover, we mochten ons kindje weer op de echo gaan bekijken! Leuk, maar ook spannend natuurlijk omdat er toch goed gekeken wordt naar afwijkingen e.d.
Samen met mijn man en mijn moeder zijn we vol spanning het echocentrum binnen gegaan!
Een aardige (in het begin wat zakelijke) dame stelde zich netjes voor en vroeg meteen of we het geslacht wilde weten, op ons verzoek heeft ze na afloop van de echo het geslacht opgeschreven op een briefje omdat wij niet wilde dat mijn moeder het al zou weten. Daarna begon met de echo. Heel duidelijk hebben we alles kunnen zien en voor zover zij het heeft kunnen beoordelen zijn er geen (zichtbare) afwijkingen! De placenta ligt aan de voorkant, dat verklaart waarschijnlijk waarom ik het kindje nog niet zo heel vaak voel.
We hebben 5 foto's meegekregen en we hebben ongeveer 4 minuten aan beweegende beelden op DVD!

Thuis aangekomen hebben we samen het briefje opgengevouwen!! Dat was echt super spannend!!! Maar ook erg leuk!!

Hallo meiden

kwam ff spieken…

Smiley: Wat een verschil toch alweer he, die Anouk word ook al weer groot!

Hoop: Fijn dat alles goed was! Het gaat helemaal goed komen bij jullie!

Ik blijf natuurlijk duimen voor jullie dames…echt…ik hoop zo dat jullie volgend jaar ook allemaal een dikke buik hebben :pray:

Loes: Hopelijk laat jullie beebje zich spoedig een keer zien, maar natuurlijk niet eerder dan mag! :naughty:

Greet: Hoe is het nu met Alex?

Hier gaat het prima…Esmée is heel tevreden en wil al van alles wat ze nog niet kan.Ze kruipt al (nouja, meer buikschuiven) en zit al rechtop.

Ook met de zwschap gaat het prima, ik merk er nauwelijks iets van…ik ben nu ook een stuk rustiger en heleaas een stuk dikker dan bij Esmée.

Echt Hoop, ik ben jaloers op dat gewicht van jou… :oops:

Doe er bij mij maar een dikke 30 kilo bij op :frowning: Maar…het is voor een goed doel!

Gr Ann

en hoop wat word het???

hahahahaha de eerste die het durft te vragen…

Haha tja, dat blijft een geheimpje! :mrgreen:

hahah dat antwoord had ik al verwacht!!!

ach moeten dus nog even geduld hebben dus…

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

spannend allemaal hoor!

ohhh madame jou banner staat ook alweer op 5 daagjes…ik duim voor je meid :thumbup: :-*

ja… t is altijd weer spannend. maar denk het niet hoor deze maand… Dar kan bijna niet!

madame m: Toch ga ik ook heel hard voor je duimen :thumbup: :pray:

En Lenie, voor jou ook nog steeds hoor meis :hug:

In het showforum (Maart 2008) heb ik wat foto’s van het kamertje geplaatst!

Madam : de :thumbup: draaien weer overuren meid !

Hoop : wat heerlijk dat alles goed is en wat moet t een bijzonder gevoel zijn dat jullie nu weten wat er in je buik is :mrgreen: Ja toch blijven we nieuwschierig he meiden ? :stuck_out_tongue:

Lenie: hoe is ie daar?

Hello Ladies,

Ik zit nu op dag 27 van mijn cyclys. Normaal heb ik 28 of 30 zoiets. Dus hartsikke spannend. Ik heb wel buikpijn en zere (.)(.) dus het lijkt er op dat de :twisted: :twisted: er aan komen…

pff dat wachten altijd… erg vervelden!

madame m en lenie, hier ook weer draaiende duimen,

vervelend dat wachten… maar op een dag wordt jullie wachten beloont!

hoop, ik dacht ik vraag het niet want als je het willen vertellen dan had je het er vast bij gezet :smiley: maar ik ben wel erg nieuwschierig. Ik zal zo eens even je kamertje bekijken…

dune, leuk he, dat tijgeren. alex gaat de hele kamer door, moet erg opletten! hij is echt snel…

loes, hoe gaat het met je?

Het begint echt op te schieten…

Groeten grietje