November 2008 stoppers, 6 zwanger, we duimen voor Jannigje!!

evee

ow een negatiev test :hug:

dat wordt dus nog f flink doorklussen

en heel veel beterschap dat je maar snel beter mag zijn

ppfffff

november stoppers meld u !!!

het mag wel hoor :wink: :mrgreen:

niemand meer :?

nou nog 3 dagen en dan ben ik oficieel een november stopper :wink: :mrgreen:

Ik ben ook een nov stopper, zondagochtend heb ik mn laatste pil genomen en wacht nu op mn ongi en daarna gaan we ervoor :dance: .

Ben benieuwd met Yeline was het de 1e ronde raak maar heb een nieuwe vriend dus extra spannend hoe het allemaal gaat.

Weet niet of ik heel actief ga mee schrijven maar zal regelmatig ff langs komen.

:-*

hey chantal

wat leuk dat je er weer voor gaat

en je weet maar nooit of het weer de eerste ronde raak is

in iedergeval veel plezier met klussen :wink: :mrgreen:

nou hier lekker weze sporten

weer een dag afstrepen op de kalender :wink:

ow ik vind het helemaal leuk :mrgreen:

zo nu is het dan oficieel

ik ben een november stopper :mrgreen:

nou als er nog meer stoppers bij komen lijkt me wel zo gezellig :wink: :mrgreen:

hé Liamama, fijn dat het eindelijk zo ver is, je bent nu echt ‘gestopt’! :wink:

hier nog steeds ziek, het ergste is wel over, had koorts, keelpijn, overal spierpijn, beetje griepverschijnselen dus. misschien ook reden waarom ik niet ongi werd/wordt??

hé hallo chantal, eindelijk nog een novemberstopster erbij. net nu ik van plan ben af te haken… :oops:

't is hier zo rustig, al een medeschrijfster verdwenen en er komt niemand bij, er is nauwelijks sprake van een forum, dus ik laat het er voorlopig bij. misschien moeten we maar wachten tot de decemberstoppers een topic beginnen, wie weet wordt het daar drukker???

liamama en chantal, veel succes met klussen en wie weet kom ik jullie nog tegen op een ‘mama’s topic’!! groetjes, Evee

@Evee wrote:

hé Liamama, fijn dat het eindelijk zo ver is, je bent nu echt ‘gestopt’! :wink:

hier nog steeds ziek, het ergste is wel over, had koorts, keelpijn, overal spierpijn, beetje griepverschijnselen dus. misschien ook reden waarom ik niet ongi werd/wordt??

hé hallo chantal, eindelijk nog een novemberstopster erbij. net nu ik van plan ben af te haken… :oops:

't is hier zo rustig, al een medeschrijfster verdwenen en er komt niemand bij, er is nauwelijks sprake van een forum, dus ik laat het er voorlopig bij. misschien moeten we maar wachten tot de decemberstoppers een topic beginnen, wie weet wordt het daar drukker???

liamama en chantal, veel succes met klussen en wie weet kom ik jullie nog tegen op een ‘mama’s topic’!! groetjes, Evee

hey niet weg gaan

als je zelf al juist weg gaat blijft er inderdaat geen topick over nee

maar als we samen met z’n 3en alvast wat gaan kletsen enzo

mischien komen er nog meer bij

november is nog niet afgelopen hoor :naughty:

en nog steeds niet ongesteld :hug:

hoop echt dat je snel beter zal zijn

en dan weer weet waar je aantoe zal zijn

mischien is het leuk om een lijstje te maken voor hier

dat kan altijd nog groter worden :wink: :mrgreen:

Ik ga (zowie zo de komende maanden) stoppen met de pil.

Ik heb verleden maand door de pil heen een MK gehad en ik wil nu mijn eigen cyclus afwachten. En we zien wel wat er gebeurd :wink: .

Bij Stein was het de 1e ronde raak maar nu heb ik een nieuwe vriend en zien we wel.

Ook ik kom niet actief meeschrijven maar zal regelmatig langspiepen

@Jannigje wrote:

Ik ga (zowie zo de komende maanden) stoppen met de pil.

Ik heb verleden maand door de pil heen een MK gehad en ik wil nu mijn eigen cyclus afwachten. En we zien wel wat er gebeurd :wink: .

Bij Stein was het de 1e ronde raak maar nu heb ik een nieuwe vriend en zien we wel.

Ook ik kom niet actief meeschrijven maar zal regelmatig langspiepen

Heey Jannigje,

spannend meis! bij mij dezelfde situatie Yeline was in 1 ronde raak! en nu een nieuwe vriend dus ff afwachten hoe dat gaat.

Jammer van je miskraam ondanks het door de pil heen is gebeurt het is toch ff schrikken lijkt me als zoiets gebeurt :hug: .

Succes!!!

Evee jammer meis dat je weggaat. Ik vind zo weinig mensen ook niet zo leuk heb liever een groot groepje (was toen met de april 2005 stoppers ook zo toen ik daar schreef) maar komt vast goed.

Liamama, nou spannend hoor jij mag er nu ook officieel voor top! Jah een lijstje is altijd ff leuk weet jij hoe dat moet?? ik heb daar geen verstand van haha.

Nou hier nog steeds ongi, slikte altijd de pil 3 maanden door dan had ik amper last van krampen en was ik maar heel weinig ongi, maar de afgelopen 2x toch maar elke maand gedaan en nu 3 dagen buikkrampen en erge ongi das niks hoor, maar jah hopelijk is het gauw over.

Mn vriend is zoooo enthousiast en helemaal happy dat we voor een kindje gaan, ik natuurlijk net zo hoor hahaha maar wat anders mn ex was helemaal niet zo die was zooo nuchter. Heerlijk zo’n vent in huis die er net zoals ik voor de volle 1000% voor ga :inlove:

hey Jannigje

wat leuk dat je je ook even komt melden

oei een mk door de pil heen :hug:

nou hoop dat je dan zo ook snel aantelt

chantal

leuk is dat he iemand die er volop wil gaan

mijn man was bij liam ook redelijk nuchter eronder

(hij is helemaal weg van hem)

nu had ik steeds een beetje zo van geen plaats enz

toc die kriebels enzo

dus had ik besloten om er toch voor te gaan

ik hem verteld dat het spiraaltje eruit ging

nou hij had de traanen in zijn ogen staan :inlove:

liefs wou hij al gisteren als vandaag ze maar

ik heb de pil ook jaren lang doorgeslikt en ook nooit last van ongi dan gehad

met spiraal eigenlijk ook niet

dus ben benieuwd wat nu komen gaat

voor dat alles wel altijd vreselijk veel pijn

ache mischien komt die er wel niet :wink: :mrgreen:

lijstje zal ik eens gaan kijken wat ik kan gaan knutselen :-*

Hallo hallo,

Ik wil mezelf ook maar een novemberstopper noemen aangezien ik mijn nieuwe ring op 3 november in had moeten brengen (maar dan heb ik hem natuurlijk op 27 oktober eruit moeten halen) dus was het even twijfelen of ik nou in oktober of november gestopt ben.

In ieder geval wij willen ook graag een broertje of zusje voor ons dochtertje, en daar gaat het om

@Mamara wrote:

Hallo hallo,

Ik wil mezelf ook maar een novemberstopper noemen aangezien ik mijn nieuwe ring op 3 november in had moeten brengen (maar dan heb ik hem natuurlijk op 27 oktober eruit moeten halen) dus was het even twijfelen of ik nou in oktober of november gestopt ben.

In ieder geval wij willen ook graag een broertje of zusje voor ons dochtertje, en daar gaat het om

hey nog iemand erbij leuk gezellig

oktober november wat maakt het uit

we hebben allemaal het zelfde doel :wink: :mrgreen:

denk dat ik dadelijk maar eens aan de knutsel ga dan voor een lijstje

even kijken hoe en wat maar dat gaat wel goedkomen :mrgreen:

hier vandaag lekker rustig dagje gehad

wel wat ziekjes maar jah komt ook wel goed

ik plaats er nog f geen onder mijn naam omdat ik nog niet helemaal weet hoe of wat maar

even voor de show mijn bannertje :wink: :mrgreen:

8)

Hallo Mamara

Welkom hier.

Zo ik ben gister met mijn vriend naar de bios geweest. Stein heerlijk uit logeren.

zit ook rond mijn eisprong dusss :wink: :wink: :wink:

Vandaag heb ik gewoon gewerkt dus ga vanavond vroeg mijn bed in

even een vraagje

gaan jullie echt uitrekenen wanneer je ei sprong hebben of kijken jullie wel hoe het allemaal gaat ezo :think:

@Liamama wrote:

even een vraagje

gaan jullie echt uitrekenen wanneer je ei sprong hebben of kijken jullie wel hoe het allemaal gaat ezo :think:
Ik voelde mijn eisprong deze maand. Maar nee ik ben niet iemand die het uit gaat rekenen.

Bij Stein heb ik dat ook niet gedaan

@Jannigje wrote:

@Liamama wrote:
even een vraagje

Ik voelde mijn eisprong deze maand. Maar nee ik ben niet iemand die het uit gaat rekenen.

ik wist nog niet eens wat een cyclus presies was toen we zwanger wouden worden van liam :oops: :oops: :oops: :oops:

@Liamama wrote:

@Jannigje wrote:
@Liamama wrote:
even een vraagje

ik wist nog niet eens wat een cyclus presies was toen we zwanger wouden worden van liam :oops: :oops: :oops: :oops:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: geeft toch ook niet :wink:

Hoe oud was je toen je Liam kreeg???

toen we liam kregen was ik 20

hij was wel geplant

Bij Stein was ik 21 en die was ook gepland :stuck_out_tongue:

Leuk he…jong moeder zijn :mrgreen:

ik zie dat er een aantal moeders zijn die al een kindje hebben, hoe oud zijn jullie kids nu? mijn dochter is nu 3 1/4 jaar dus dan komt er al minimaal een leeftijdsverscheel van 4 jaar is dat niet te veel?

leuk trouwens allemaal jonge moeders, ik was net 22 toen ik mijn dochter kreeg