hé liamama, vroeg vandaag
nou dames… ik was te nieuwsgierig dus gisteravond al getest.
helaas, negatief maar ook nog steeds niet ongi :think:
heb nog een test, die bewaar ik tot het weekend mocht ik dan nog steeds niet ongi zijn
:?
tjah wat is vroeg :roll: :mrgreen:
ow ben stiekum wel wat jarloers hoor
ik moet nog 1 week wachten voordat we kunnen beginnen met klussen
en jullie zijn al aan het testen
ow ik hoop voor je dat de volgende posetief is
wat voor testen gebruiken jullie?
ja, te vroeg getest misschien… ik hoop het!
haha, je bent dus ook voorzien van de nodige testen :mrgreen:
tempen heb ik voor de eerste zwangerschap wel een tijd gedaan, toen had ik een vrij onregelmatige cyclus. had er nu niet zoveel zin in, maar als het nu weer onregelmatig gaat worden, dan is dat nog een optie idd
liamama, een weekje is zo om toch maar ik snap je ongeduld hihi
ik gebruik gewone huismerk test van de drogist, en jullie?
@Evee wrote:
ja, te vroeg getest misschien… ik hoop het!
jental haha, je bent dus ook voorzien van de nodige testen :mrgreen:
tempen heb ik voor de eerste zwangerschap wel een tijd gedaan, toen had ik een vrij onregelmatige cyclus. had er nu niet zoveel zin in, maar als het nu weer onregelmatig gaat worden, dan is dat nog een optie idd
liamama, een weekje is zo om toch maar ik snap je ongeduld hihi
ik gebruik gewone huismerk test van de drogist, en jullie?
ppfff als de week zo gata als deze nou dan duurt het nog jaaren :evil:
uuhhh bij liam had ik kruitvatmerk
en nu ik heb nog helemaal niks in huis :mrgreen:
:shock:
:think: :think: hier nog niets veranderd… ben nog steeds niet fit, en ook nog niet ongi dus. begin nu wat te twijfelen, ik heb één dag in de afgelopen cyclus een hele licht bloeding gehad (zo halverwege ongeveer) maar dat afgedaan als een tussentijds iets en niet als echte menstruatie beschouwd.
nou ja, ik heb nog een test liggen, die bewaar ik tot zaterdag (deze keer wacht ik écht hoor :liar: ;-))
liamama, al weer een nachtje minder 8)
j, hoe gaat het met het potje?
dames, tot morgen
:shock: jeetje wat is het hier druk!!
misschien de decemberstoppers maar uitnodigen zich bij ons aan te sluiten, wat vinden jullie ervan?? :mrgreen:
hier nog geen verandering
groetjes!
hihi, zolang het bij plassen in de wipstoel blijft gaat het nog vriendin van me had een keer, net even uit de kamer gelopen, dat haar zoontje er naast had gepoept en er mooie tekeningen van aan het maken was :mrgreen:
Hier het voordeel dat ze nog niet weg kan lopen, al hoewel ze wel steeds meer pogingen doet van de pot af te kruipen.
oh ja, Sinterklaas, gaa we dit jaar nog niet heen gaan, al andere afspraken en ach, ze snapt 'm nu toch nog niet.
de hele week klussen is natuurlijk ook niet erg
hmm, er blijft iemand lang wakker zo te horen. vanochtend 2,5 uur! geslapen, dus waarschijnlijk is ze nu helemaal niet moe, maar ja, het is nog een lange dag en vanmiddag gaan we nog op pad, dus eventjes slapen zou wel handig zijn. ga eventjes kijken.
oh ja, die banner: op m’n werk zie ik 'm wel, maar thuis niet, en heb al wat aan de instellingen zitten klooien, maar het lukt me gewoon niet. dus jullie zien meer dan ik 8)
nee, geen decemberstoppers nog, idd wel al januari, die zijn vroeg
ja, ook voor mama :lol: , maar december is al zo’n drukke maand, vind het niet erg een jaartje over te slaan.
nou, ze zat dus rechtop in bed, en nu is ze weer aan het jeuzelen :roll: ik laat 'r maar even zolang ze het nog naar d’r zin heeft.
wilde eigenlijk alvast eten voorbereiden voor vanavond, heb ik straks geen kookstress als ik eind van de middag thuis kom. dus ik ga maar eens wat DOEN ('t is zoo verslavend om lang online te blijven, toch maar even stoppen nu), doeii
meld me even
kom straks of vanaaf bij kletsen :-*
hier nog een novemberstopper van vorig jaar :mrgreen:
ben nu inmiddels weer 21 weken zwanger maar kan me nog goed herinneren toen ik me voor het eerst aan meldde bij de nov. stoppers 2007
men, wat vliegt de tijd :mrgreen: :mrgreen:
succes stoppers van 2008! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
@sabine2 wrote:
hier nog een novemberstopper van vorig jaar :mrgreen:
ben nu inmiddels weer 21 weken zwanger maar kan me nog goed herinneren toen ik me voor het eerst aan meldde bij de nov. stoppers 2007
men, wat vliegt de tijd :mrgreen: :mrgreen:
succes stoppers van 2008! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
heyyy jij woont om de hoek :lol: :mrgreen:
maar dankje wel
ja het is een klein clubje dit jaar volgens mij
hihi wel gezellig zo
hou het wel kort
ben moe
vanmorgen weze sporten
en de hele dag bezoek gehad
appeltaart gebakken
en eten gekookt voor het bezoek
en nu ben ik moe
hier ditjaar wel echt sinterklaas
liam vind het helemaal geweldig
heeft net zijn scoentje gezet
tekening erin wortel erin
en wel 5 keer sinterklaas kapoentje gezongen :inlove: :inlove: :inlove:
zindelijkheidtraining
hier al een tijdje mee bezig ging eerst heel goed
totdat op school weer minder ging en nu wil hij niet meer
ja wil wel naar de wc maar droog blijft hij nog niet helemaal
ache komt vanzelf wel :mrgreen:
hey tegelen! :mrgreen:
da,s een poep en een scheet he! :dance:
@sabine2 wrote:
hey tegelen! :mrgreen:
da,s een poep en een scheet he! :dance:
dat is het zeker
goede morgen dames
hoe is het bij jullie???
ppffff hier beginnen de zeenuwen toch echt wel te draaien hoor (had ik vorge week eigenlijk geen last van :think: )
nu toch wel
nog maar 4 dagen :shifty: :mrgreen:
even kort: helaas weer negatief getest
sorry, maar ik ben deze week denk ik even niet van de partij, nog steeds niet fit. meld me later wel weer!
liamama: nog heeel eventjes geduld