November 2008 stoppers, 6 zwanger, we duimen voor Jannigje!!

de november2008 stoppers zijn compleet.

we hopen snel veel positieve testen te zien!

SUCCES DAMES :smiley:

niet dat ik ongeduldig ben ofzo… :wink: maaruh, ik ben nog steeds in m’n uppie hier, wie komt me gezelschap houden??

:?

Hallo J, gezellig!

Hier gaan wij ook voor de tweede, alleen het moment waarop we dat echt besloten hebben weet ik niet zo precies te benoemen als jij ;-).

't Was eerder een gevoel dat al een tijdje speelde en nu willen we er weer voor gaan.

Ik heb een dochtertje van bijna 11 maanden. Van haar was ik zwanger na de eerste ronde, ik ben heel benieuwd hoe snel het nu zal gaan; voor hetzelfde geld duurt het langer of weer heel snel, wie zal het zeggen?

Wow, alweer novemberstoppers! Ik was vorig jaar een novemberstopper en ben inmiddels 24 weken en een paar dagen in verwachting van ons eerste kindje!

Ik wil de novemberstoppers van dit jaar veel succes wensen! :thumbup:

Zo hé, wat gaat een jaar snel. :shock: Hier ook een novemberstopper 2007 en ondertussen al trotse mama van Jade :inlove:

Meiden veel succes en veel plezier met het klussen. :dance:

Groetjes Ilse

meld me ook even :mrgreen:

we hebben er heel wat uren over gehad maar dan toch de knoop doorgehakt

wij gaan ook voor de 2de

ik heb op 21 november een afspraak bij de ha om het spiraaltje te laten verwijderen

dus hier ook een novemberstopper :mrgreen:

Welkom Liamama, nu zijn we al met z’n drieën en toevallig allemaal voor een tweede :slight_smile: Was het een moeilijk besluit, omdat je het er zo lang over gehad hebt?

@Evee wrote:

Welkom Liamama, nu zijn we al met z’n drieën en toevallig allemaal voor een tweede :slight_smile: Was het een moeilijk besluit, omdat je het er zo lang over gehad hebt?

nou gezellig met z,n 3en er volgen er vast meer :mrgreen: :mrgreen:

bij ons was het besluit al heel lang dat we eigenlijk wel snel voor een 2de wouden gaan

maar finiacieel ging het niet goed waardoor we uitstelde

we hebben flinke schulden gehad die ik dit jaar heb afbetaald (3 jaar eerder als schuldsenering zeiden :twisted: )<br /> <br /> nu wouden we een huisje kopen maar dat gaat dus niet ivm de schulden die we hadden<br /> <br /> we wonen in een flat op de 4de verdieping zonder lift<br /> we hebben maar 2 slaapkamers (klein)<br /> en wouden wachten tot we een huisje hadden<br /> maar onze wens wordt groter en groter<br /> we staan nu 9 maanden ingeschreven<br /> dus mochten we snel zwanger zijn dan kan het kindje ook nog wel even bij ons op de kamer

en of op liam zijn slaapkamer

daar past nog wel een bedje bij

onze huiskamer is wel groot genoeg voor nog een box en dergelijk

dus we zouden ons wel kunenn redden :mrgreen:

vandaar dat we toch besloten hebben om er voor te gaan

liefs had ik het spiraaltje er ook wel meteen uit

maar ik had toevallig de 21ste vrij dus heb ik op die dag maar een afspraak gemaakt

Hé meiden,

hier nog een ‘oudbakken’ novemberstopper 2007 die jullie heel veel geluk komt wensen en hoopt dat jullie allemaal snel zwanger mogen zijn :-* :-*

groetjes,

anijs

goede middag :mrgreen:

jental denk je dat je nu al zwanger bent dan :shock: :mrgreen:

ik zal dadelijk ook wel weer moeten wennen aan het ongesteld zijn

nu 2 jaar het spiraaltje en prakties niet ongesteld dus dat zal ook wel wennen zijn

en dan nog zoiets leuks als cyclus

bij liam helemaal niet op gelet (was ook in 1 keer raak mischien daarom :oops: :mrgreen: )

nu dadelijk als spiraaltje eruit is

maar eens kijken hoe lang die van mij

is ikheb werkelijk geen idee :oops: :oops: :oops:

zal me trouwens eens voorstellen

dan weten jullie met wie je schrijft :mrgreen:

ik ben dus suzanne

ben 23 jaar en trotse moeder van liam 2

ben 6 en half jaar samen met william

waarvan 2 en half jaar getrouwd

ik werk partime als lasser

en de rest ben ik gewoon mamma met een wensvoor een 2de :mrgreen:

nou ik zal met je mee duimen :wink: :mrgreen:

wij waren ook al laatste tijd gewoon stiekum aan het hopen dat het perongeluk raak was door spiraal heen

toen dachten we dat hij er toch maar gewoon uitmoest 8)

hebben we toch iets meer kans van slagen zeg maar :mrgreen:

nou wij zijn lekker weze uiteten liam wou bami eten

dus we zijn gaan chineesen :drool: :drool:

morgen weer werken halve dag en dan lekker weekend

duik vroeg mijn bed in

:-*

Hallo dames, ik heb nu even tijd te lezen en te reageren, was aan het werk vandaag.

Liamama, ik snap jullie ruimte probleem, wij hebben hetzelfde: ook maar 2 slaapkamers. Zijn op zoek naar een andere woning maar zolang we in dit huis zitten, redden we ons eerst ook wel. Ons kindje heeft ook de eerste 4 maanden bij ons op de kamer geslapen, evt wat langer kan ook prima. Jij nog even geduld dus tot de 21e :wink:

J whisfull thinking of misschien meer dan dat! Ben niet bekend met die pil, gebruik sowieso geen pil meer, zo’n 3 jr geleden meegestopt, en dat beviel zo goed dat ik er ook niet meer aan wil beginnen. Voor ons cdtjes dus, nou ja, die nu dus ook niet meer :smiley: Hier trouwens ook nog steeds bv, maar jij nog langer dan ik zo te zien. Ben je van plan nog lang door te gaan of laat je dat ook afhangen van de volgende zwangerschap?

Mijn cyclus was redelijk regelmatig tot aan de zomer, ca 30 dagen steeds, maar de afgelopen twee keer een stuk korter, 23 en 24 dagen. Dus nu weet ik niet helemaal wat ik ervan moet denken, 12 oktober was m’n laatste menstruatie, dus ik geef mezelf de tijd tot volgend weekend, dan ben ik ruim over de 30 dagen heen…

Moet zeggen dat ik me momenteel nogal vaag ziekjes voel, en dat doet me denken aan de eerste zwangerschap, toen meende ik ook dat ik ziek was… haha, niet dus :smiley: We’ll see…

evee

opzicht gaat het wel nog een kindje erbij hier jah

alleen waarscheinlijk gata het niet lukken om bij ons op de kamer

dus dan al gelijk bij liam (hopen dat dat goed gaat)

maar we heopen dan al wat anders te hebben

we zien wel we kunnen eventuweel ook een schot in de huiskamer bouwen

en dan daar nog een slaapkamer van maken

hier zijn volgend mij niet echt bekenden van mij dus kan wel met naam schrijven

en ache heb toch niks te verbergen :wink: :mrgreen:

liamama, jullie staan al behoorlijk lang ingeschreven toch? dus dat andere huis moet vast lukken voordat het tweede kindje er is :smiley:

hihi, het enige dat ik momenteel te verbergen heb voor bekenden is dat ik weer zwanger wil worden, dat houd ik mooi nog even voor me :wink:

wat denk je, zouden er nog meer novemberstoppers bij komen??

Goed getimed van hem, dat lopen, hij wil vast graag een brusje :wink:

Silke begint zich op te trekken en schuifelt wat langs de tafel maar lopen zal nog wel eventjes duren.

Heb zelf ook nog niet echt een idee wanneer ik ga stoppen met bv, 't is nog steeds erg gezellig en kan me eigenlijk niet voorstellen hoe het is als ik het niet meer zou doen.

Eet smakelijk dan! Hier ook zuurkool en pompoensoep, maar dan allebei uit de vriezer, laatst wat teveel gemaakt en nu wel lekker makkelijk.