Mijn zoontje is al bijna 3.5 jaar :mrgreen:
Tja en veel leeftijdverschil is in mijn geval nou eenmaal zo.
Ik ben namelijk best lang alleen staand geweest en nu pas weer een vriend dus ik kon niet eerder voor een 2e gaan.
Ik denk juist dat Stein het nu best bewust mee gaat maken en het best leuk gaat vinden
ik ben nog steeds samen met de vader van mijn dochter, dus daar licht het niet aan, maar in de tussentijd is ze wel over verwend met aandacht
Haar vader is altijd thuis en ik werk ook niet zo heel veel, dus krijgt ze natuurlijk alle aandacht. ik ben bang dat ze stik jaloers zou worden
En mijn dochter wou ik super graag, en nu wil ik ook, begrijp me niet verkeerd, maar nu wil mijn vriend super graag een tweede. maar ik blijf toch twijfelen of dat nog wel samen gaat met mijn dochtertje
Mara mag ik vragen waar jij vandaan komt??
Ja jaloers…kan natuurlijk altijd gebeuren :think: Ik heb geen idee wat ik verder ervan kan verwachten.
Maar ik ben ook redelijk nuchter daarin
je mag het bst vragen, maar zolang ik nog geen vast contract heb geeft ik daar liever nog geen antwoord op. mijn werkgever is niet zo makkelijk.
tuurlijk is dat geen probleem
ik ga zo mijn bed in. Moet morgen weer werken
een vriendin van mij
haar zoontje was 4 toen ze haar dochter kreeg
en echt helemaal geweldig
denk dat het kwa aandacht even wennen is maar kinderen passen izg snel aan
niet te druk overmaken komt goed
jannigje
ja leuk is dat om een jonge moeder te zijn
ik geniet er ook elkedag van heerlijk vind ik het
ook al krijg je soms wat reacties van buitenstaanders ache
ik vind het goed zo :mrgreen:
heb buikpijn :?
cyclus met spiraal had ik heel vaag
was er nooit op gaan letten
wert eigenlijk niet ongesteld
de laatste 3 maanden eens aan het kijken geweest
de eerste 2 maanden 23 dagen en nu
heb ik het in 1 maand al 2 keer :?
donderdag ongesteld geworden en vrijdag spiraal eruit
dus ben heel benieuwd :mrgreen:
goede morgen
heel brak geslapen hier :?
maar jah dadelijk liam naar kdv brengen en dan naar werk
wat doen jullie ??? :think: :-
lijstje heb ik klaar nu nog f online zetten
graag aanpassingen dan wel door geven en of wat jullie vinden wat anders kan :-
Hoi hoi,
Ik ook even snel tussendoor, heb deze week weinig tijd voor het forum. En moet ff sneaky doen :mrgreen: moest het geheim houden dat we voor een kindje gaan maar jah met het forum erbij blijft het niet echt onder ons 2en.
Welkom Mamara, mijn dochtertje wordt bijna 3 dus hier ook best groot leeftijdsverschil maar jah ligt eraan hoelang het duurt totdat ik zwanger ben natuurlijk.
Ik ben ook een jonge mama ik was 23 toen Yeline geboren is, maar ben gescheiden en heb nu een nieuwe vriend dus daarom zit er ook meer leeftijdsverschil tussen.
Denk dat het vast wel goed komt hoor met je dochtertje, jaloers worden ze bijna allemaal als ze een broertje of zusje krijgen. Zal even wennen worden voor haar, maar denk dat ze het dan echt wel acccepteerd dat ze niet meer alleen is.
Liamama ik hou het niet bij wanneer ik mn eisprong heb want met Yeline heb ik waarschijnlijk veel later hem gehad, maar was wel gelijk de 1e x zwanger. Nu klussen we de hele maand elke dag net zoals anders dus we kunnen hem niet missen lijkt me :mrgreen:
We schelen maar 1 dag met onze nod zag ik want ik ben woensdag ongi geworden. Ben benieuwd naar het lijstje.
Jannigje lekker zeg ff biosje pakken en ook nog rond je ei nou kan niet beter en wie weet .
Ik ga ff weer, moet straks werken, heb dr nu echt nog geen zin in :? . Yeline is net opgehaald door dr papa en die komt woensdagochtend weer, heb dr de laatste tijd steeds meer moeite mee, maar dat komt ook dat ze onhandelbaar is als ze thuis komt . Hoop maar dat het deze week beter gaat want ze was de afgelopen dagen zo ontzettend lief :inlove: :inlove:
:-*
denk dat ik mijn bannertje er maar gewoon onder ga zetten :mrgreen:
heb f gemiddelde van 28 aan gehouden kan nog alle kanten op dus
en ja elke dag klussen moet niet missen zal zo :mrgreen:
ow mijn vriendin haar zoontje als die naar zijn vader gaat en weer terug komt
dan is die ook altijd hiper en luister niet enzo
kan me je gevoelens indenken :hug:
pagina 1 is lijstje trouwens :-*
Lijstje is leuk.
Ik ben trouwens 25. Dat kan ook op de lijst.
Zo vandaag gewerkt. Was al lekker vroeg klaar (14 uur) en heb lekker met Stein bij mijn ouders gegeten
@Jannigje wrote:
Lijstje is leuk.
Zo vandaag gewerkt. Was al lekker vroeg klaar (14 uur) en heb lekker met Stein bij mijn ouders gegeten
ik ga hem erop zetten
wat voor werk doe je?
en hoeveel werk je?
en bij je ouders eten is altijd lekker he :mrgreen:
@Liamama wrote:
@Jannigje wrote:Ik werk sinds kort als kraamverzorgende en ik werk gemiddeld 30 uur in de weekLijstje is leuk.
ik ga hem erop zetten
wat voor werk doe je?
en hoeveel werk je?
@Jannigje wrote:
@Liamama wrote:@Jannigje wrote:Ik werk sinds kort als kraamverzorgende en ik werk gemiddeld 30 uur in de weekLijstje is leuk.
ik ga hem erop zetten
wat voor werk doe je?
en hoeveel werk je?
ow wat leuk allemaal kleine baby’s mogen verzorgen :inlove: :inlove: :inlove:
Hoi hoi,
ik ben 26 :mrgreen: Leuk lijstje Liamama :thumbup:
Liamama leuke banner ik hou ook eerst de 28 dagen aan weet totaal niet wat mn cyclus wil doen, met de pil had ik altijd een cyclus van 24/25 dagen heb het de afgelopen maanden ff uitgerekend. Weet dat ik eerder zo een half jaar niet ongi was, met Yeline was het gelijk raak dus weet het niet precies wat mn cyclus was. Weet alleen dat ik na de bevalling na 4,5 maand eindelijk ongi werd. Dus kan alle kanten op ben erg benieuwd!
Jannigje leuk zeg kraamzorg vind het ook een leuk beroep, had een paar jaar terug bijna de opleiding gevolgt en helaas toch niet gedaan, vind het nog jammer.
Vandaag lekker ff een dagje vrij, ik ben gastouder en werk gem. 28 uur per week bij mijn gastgezin thuis. Ze hebben 2 kindjes een jongetje van 2,5 jaar en een meisje van 7,5 maand oud, werk er nu vanaf begin maart en bevalt goed.
Chan
Welkom kleintje!
spannend hoor! hoop dat jullie gauw een wondertje mogen verwachten.
Yeline ligt even op bed dus voor mij nu ff relaxen :mrgreen:
Hallo allemaal,
Ook ik ben een novemberstopper. Ik zag in het lijstje dat er veel voor de 2e gaan, wij ook.
Ik heb nog niet alle berichtjes gelezen, ga ik vanavond doen.
Tot vanavond!
Welkom Olle :lol: leuk dat je komt mee schrijven.
Kleintje hier kan je de banners maken http://www.kindjeopkomst.nl/html/tickers/ticker_cyclus.htm en dan kan je hem in je profiel plakken.
:-*