Elly: vaag streepje is een streepje
Chantal: ik duim nog steeds voor jou verder.
En ik kan me voorstellen dat je je meisje zo mist in het weekend.
Hoe is het verder met iedereen???
goede avond
jannigje hoe met mij is hoofdpijn :? :?
maar dat gaat wel weer over en jij?
nog misselijk?
hoe is het met stein is hij er al beteraan?
welkome
ow ze komt vrijdag pas ache heb je wat om naaruit te kijken he :mrgreen:
hey elly
geen exuses hoor
een verbouwing is niet niks
en ik ben het met de rest eens hoor een streepje is een streepje :dance: :dance:
maar kan je onzekerheid wel voorstellen hoor (ik heb inmiddels 5 testen gedaan en geloof het nog steeds niet )
en kwa symtonen elke zwangerschap is anders he
chantal
ppfffffff ik hoop echt dat je snel wat meer zekerheid krijgt hoor
welke testen gebruik je?
er zijn namelijk ook supergevoelige testen te verkrijgen he
mischien is dat wel wat voor jou
ow en je meisje weer lekker bij je
maar wel voor even ppfff lijkt me ook moeilijk hoor
zo wij zijn dus weer thuis
vrijdag ben een vriendin van ons langsgeweest
die is nu 16 weken
ik heb ondertussen al een angelsound besteld :oops: en hebben dus het hartje van haar baby opgezocht :inlove: :inlove: zo mooi om te horen
kan niet wachten
pffffffff wij hebben een lijstje hangen waar we (ik) elke keer namen opschrijven
nou volgens mij gaan we er echt niet uitkomen
ache we hebben nog even :mrgreen:
Liamama: Met Stein gaat het op het moment erg goed. Hij slaapt goed en is niet ziek.
Met mij :shifty: Nog steeds erg misselijk :sick: :sick: :sick: word ook steeds erger :sick:
Ik weet even niet wat ik van mijn lijf moet denken.
Volgens mij neemt hij mij in de maling aangezien ik me zwanger voel :think: :roll: . Maar zul je zien dat ik gewoon ongesteld ga worden.
Ik heb gister wel op internet testen besteld die je 6 dagen voor je NOD al kan gebruiken. :shifty:
Nou ja ik wacht af. Ik ga er nog steeds van uit dat ik gewoon ongesteld ga worden dan valt het altijd mee als dat niet zo is
@Jannigje wrote:
Liamama: Met Stein gaat het op het moment erg goed. Hij slaapt goed en is niet ziek.
Met mij :shifty: Nog steeds erg misselijk :sick: :sick: :sick: word ook steeds erger :sick:
Volgens mij neemt hij mij in de maling aangezien ik me zwanger voel :think: :roll: . Maar zul je zien dat ik gewoon ongesteld ga worden.
Ik heb gister wel op internet testen besteld die je 6 dagen voor je NOD al kan gebruiken. :shifty:
Nou ja ik wacht af. Ik ga er nog steeds van uit dat ik gewoon ongesteld ga worden dan valt het altijd mee als dat niet zo is
die testen bedoel ik dus voor chantal
kijk je wel uit met die test
het kan namelijk zijn dat je dan posie test maar dat het niet goed ou zijn en dat je dan alsnog ongesteld kan worden
snap je wat ik bedoel
ik wil je niet bang maken
maar daarvoor heeft een vriendin mij gewaarschuwd
waarheb je e besteld?
@Liamama wrote:
@Jannigje wrote:Ja daar kijk ik voor uit.Liamama: Met Stein gaat het op het moment erg goed. Hij slaapt goed en is niet ziek.
die testen bedoel ik dus voor chantal
kijk je wel uit met die test
het kan namelijk zijn dat je dan posie test maar dat het niet goed ou zijn en dat je dan alsnog ongesteld kan worden
snap je wat ik bedoel
ik wil je niet bang maken
maar daarvoor heeft een vriendin mij gewaarschuwd
waarheb je e besteld?

Had met Stein trouwens ook 4 dagen vooor NOD een posi test (maar dan van predictor) en nu heb ik ze besteld van matcare.
Ik heb ook predictor in huis. En die ga ik eventueel gebruiken op de dag van NOD.
Probeer testen zo lang mogelijk uit te stellen
vanmorgen getest: negatief
maar ook nog niet ongesteld dus er is nog hoop
vandaag (en afgelopen nacht) ziek kereltje, vanmiddag ook koorts
we zagen vanavond ineens een kies zitten, dus hopelijk is het dat
nog niet bijgelezen hoor, maar dat komt en dan reageer ik weer op jullie
jannigje
ik ken ze niet
ik had bij zelftesten punt nl 6 diskus testen besteld
en ik had er nog 1 in duidsland gekocht en donderdag had ik nog een digitale gehaald (heb er nog 2 liggen maar nu geloof ik het wel :mrgreen: )
olle ppffff ik duim voor je
mischien ben je wel te vroeg
ik ga duimen doe maar rustig aan :hug: :hug:
ik heb mijn banner nu ingsteld zoals hij joort te zijn
Scheelt wel even een paar dagen he
Liamama: geloof je het nu wel :mrgreen:
Ik geloofde het bij Stein na de eerste test al doordat ik me ook echt zwanger voelde denk ik :think:
Hallo meiden!
Nou, ik heb vandaag niet meer getest, maar dat ga ik morgenochtend wel weer doen.
Ik hoop dat de streep dan dikker zal zijn.
Olle, jammer dat je negatief hebt getest, maar je zit nog voor je NOD.
Misscchien net iets te vroeg getest.
Als je over een paar dagen nog steeds niet ongi bent, kun je er altijd nog 1 doen.
Ik teste met Tamara met Clear Blue (de gewone, met dat plusje) voor het eerst positief en heb daarna ook nog een paar gedaan om het zeker te weten… :lol:
Dus Liamama, je verhaal komt me heel bekend voor!
Gisteren getest met een Kruidvat test en heb daar nog 1 van liggen, die doe ik dus morgen.
Ik laat jullie de uitkomst uiteraard weten hoor!
Liefs Elly.
Elly ik duim voor jou voor een posi test morgen :-*
En Elly, getest opnieuw?? Spannend, maar een vaag streepje is het wel bijna zeker. Leuk dat je er weer bent en dan met meteen zulk nieuws.
Chantal, lijkt me soms wel minder om je meisje een paar dagen te moeten missen, ik vind 1 dag al veel als ik de kids moet missen.
Janigje, balen dat je nog niet opgeknapt bent. Beterschap.
Olle :hug: , neg getest wat vervelend. Hopelijk was het tevroeg om te testen. Zielig voor je knul dat hij z’n last heeft van die doorkomende kiezen.
Sanne heeft nog steeds geen tanden. Bas had er al 1 met 5 1/2 maand en met 1 jaar leeftijd bijna allemaal.
Hier verder alles rustig. Ik heb wel veel meer slijmverlies , maar of dit een verschijnsel is vann zwanger zijn weet ik ook niet meer van mijn vorige zwangerschappen. Verder geen klachten, dus nog geen nieuwe testen gehaald.
Hey meiden!
Nou, vanochtend opnieuw getest met wederom een Kruidvat-test en deze was negatief…
Heel gek, want bij die van zaterdag, kreeg ik meteen een verticaal streepje.
Wel een vaag streepje, maar overduidelijk een streepje.
Ik heb meteen even op Google gekeken en het schijnt dat de testen van Kruidvat wel vaker een valse uitslag geven.
Geen Kruidvat-testen meer voor mij!
Nou, ik ga er nu maar vanuit dat ik niet zwanger ben.
Ik heb vandaag maar wat nieuwe testen van Clearblue gekocht en als ik over een paar dagen nog steeds niet ongesteld ben, kan ik altijd nog wel testen.
Ik heb sinds vanochtend wel wat zeurende buikpijn, dus het zou ook maar zo kunnen dat ik eerdaags wel ongesteld wordt.
Ik had gehoopt ander nieuws te kunnen brengen, maar het is niet anders.
Ach, het was ook te mooi om waar te zijn om meteen in de 1e ronde zwanger te raken he… :lol:
Liefs Elly.
Hé wat jammer Elly en Olle :hug: , maar nog niet ongi dus nog even hoop… Heb zelf het idee dat de wens zwanger te zijn de ongi ook wel eens wat later kan laten komen helaas (net of kun je het mentaal ‘uitstellen’), zo ging het bij mij vorige maand iig.
Hier heeft Silke waterpokken, kwamen er net na kerst achter. Gister was ze erg hangerig en veel huilen. Vannacht erg slecht geslapen, ze had zo’n jeuk! Nu van die calendulan kindercreme er op en dat helpt wel heb ik het idee. Maar 't is zo zielig om te zien, hoop dat ze er gauw vanaf is.
Oké, ben weg, patat halen! :mrgreen:
goede avond
ik ben gesloopt
f met een dinnetje posietie kleding gekocht
was uitverkoop bij c&a :mrgreen:
mijn werkbroek zat vanmorgen wel wat strak dus’
mijn scoore
3 mooie posietie broeken en bij de gewoone afdeling nog wat leuke truitjes
ow en wat zitten die broeken heerlijk :inlove: :inlove:
jannigje
ik geloof het ondertussen nu wel jah dat ik zwanger ben :mrgreen:
ik had die digi gewoon echt nog f nodig voor een bevesteging
ow en nog 7 dagen ik duim
elly ppfffff
een dinnetje van mij heeft mij gezecht dat je beter elke keer de zelfde testen kan gebruiken
mischien zijn die van kruitvat mindergevoelig en kan het altijd nog
ik duim nog steeds voorjou
welkome waarom test je niet gewoon 8)
evee
heel veel beterschap met silke :hug: :hug:
ik moet echt afkloppen hier hoor liam heeft nog geen 1 kinderziekte gehad
chantallllllllllllllllllllllllll
meld je f
:shifty: heb al een heel inimini buikje :shifty: :shifty: :inlove:
Hey meiden!
Nou, ben definitief niet zwanger!
Ik ben afgelopen nacht ongesteld geworden… :evil:
Wel pas na 34 dagen…wel errug lang.
Maar nu weet ik tenminste wel waar ik aan toe ben en gaan we fris en fruitig naar de 2e ronde! :lol:
Voor de meiden die nog wachten…ik duim voor jullie en hoop dat jullie gauw een positieve test in handen zullen hebben.
Tip…test niet met Kruidvat-testen…
Nou, dit wilde ik jullie even laten weten.
Liefs Elly.
Ps…ik heb m’n banner maar op 34 dagen gezet, dus dan is m’n NOD op 2 februari.
Elly, jammer natuurlijk dat het niet raak is, maar nu heb je wel duidelijkheid.
Chantal en hoe is het bij jou?
Olle, hoe voel jij je?
Liamama, heerlijk shoppen voor positiekleding, kijk er stiekum wel naar uit. Ik ga nog niet testen, want ik heb afgelopen dagen heel veel slijmafscheiding gehad en gisteren deden beide eierstokken een aantal uur heel zeer. We hebben de dagen goed benut, dus we wachten af. Ben ik over 3 a 4 weken nog niet ongi of ik krijg last van obstipatie dan test ik. Bij beide zwangerschappen er last van obstipatie gehad de eerste weken.
Vandaag is mijn nichtje van 10 jaar er, wel jammer voor haar dat de meeste tijd de kids te bed liggen. Ze wordt om 15.30 uur alweer gehaald en er is een kans dat beide kids dan nog liggen te slapen.
Hier gisteren precies volgens schema ongesteld geworden. Op naar ronde 3 dus.
Kereltje is nog steeds ziek, niet alleen kiezen
Hoi,
Meiden ik kom hier later weer schrijven, had mn ventje beloofd om niks te zeggen dat we voor een kindje gingen en nu is hij erachter gekomen dat ik mn mond niet heb dicht gehouden, hij was erg teleurgesteld wat logisch is eigelijk.Maar ja met een vriendin die ook zwanger probeerd te worden en met dit forum is dat heeeeeel moeilijk.
Ik kan dus niet zeggen van hoe of wat hier, ik hoop dat ik gauw lekker mee kan schrijven hier in het topic want wil jullie nu al niet meer missen :-
Maar moet nu echt ff mn woord houden en mn mond hierover te houden wat de stand van zaken is hahahaha. Ik hoop dat ik jullie binnenkort meer nieuws kan vertellen
:-
Chantal jammer dat je man er achter is gekomen, hopelijk mag je snel weer meeschrijven en is je banner aangepast naar iets heel leuks
Zo hier liggen de kids te bed en ik ga dadelijk theezakjes uitzoeken wat ik wel kan gebruiken voor origami en wat niet. Niet leuk werk maar goed moet wel een keer gebeuren. Ik heb al wel meer dan 2000 verschillende soorten theezakjes, misschien wel al meer, want heb al heel lang niet meer geteld.