November 2008 stoppers, 6 zwanger, we duimen voor Jannigje!!

Goedeavond allemaal

Iedereen weg met kerst???

Ik ben weer thuis. Ben vandaag bij mijn schoonmoeder geweesst. Was wel op tijd weer thuis (20 uur) omdat stein gewoon naar bed toe moest.

Vandaag ben ik nog misselijk (maar niet spugen) en heel naar gevoel in mijn onderbuik :? :shifty: .

Jannigje, wij zijn ook weer thuis van een dagje bij mijn ouders. Kids te bed en niks leuks op de tv :?

Ik had bij Sanne ook meteen al na de eisprong het gevoel dat het raak was. Bij Bas had ik dat niet bewust, want ik was te druk bezig met een vriendin die de eerste iui behandeling ingingen en het leuek was, beide zwanger, zij van een tweeling en ik van Bas :mrgreen:

Balen van dat nare gevoel, hopelijk mag je deze maand al positief testen :pray: . :hug:

Mijn ouders dachten dat ik vandaag ging vertellen dat ik zwanger zou zijn, helaas voor hun een droom aan duigen. We willen als het raak mag zijn nog niks gaan vertellen, want de andere keren al vroeg verteld en de rest van hun vrienden en kennissen weten het dan ook binnen een week.

Ik heb weer eens een opgezette buik, dus wie weet. Ik wil 1 jan 2009 misschien weer eens testen :mrgreen:

goede avond

heb nu ook een buikje van al het eten 8) :wink: :mrgreen:

gisteravond bij william zijn bio pap gegeten gefondut

was gezellig goed verwent geworden

vanmiddag is me vader blijven brnchen bij ons

en we zijn net :oops: terug van uiteten met william zijn ouders broertje zusje en opa en oma

we zijn gaan eten bij het cafe wat naast hun huis licht

en we waren de eenige

heel gezelli heel lekker ook allemaal

liam kon lekker ravotten

en heeft zelfs geholpen met afruimen :lol: :lol:

morgen ook heel druk

duik zo lekker mijn bed in

chantal kan je geen bloedtest vragen?

best klote zo die onzekerheid

jannigje spannent

ik ga duimen dat het raak zou mogen zijn voor jou

welkom

kan ik me wel voorstellen dat je zou willen wachten om het te vertellen allemaal

wij hebben het nu wel allemaal verteld

en allemaal zijn ze heel blij en netzo verbaasd dat het zosnel raak is :mrgreen:

spreek jullie snel :-*

Zo jullie hebben leuke dag gehad, ook lekker volgegeten :wink:

Leuk dat iedereen blij reageerde :thumbup:

Wij hebben de vorige twee keer ookal met 5 weken verteld, maar nu willen we het eens later doen, omdat er nu zoveel naar wordt gegist en het ons ook wel leuk lijkt om het eens later te vertellen. Denk eerlijk gezegd niet dat ik kan wachten als ik het zo weten, dus test ik maar niet te vaak :wink: :mrgreen: . Moet dan toch eerst de vk bellen voor een afspraak voor een termijn echo, want anders weet ik niet hoever ik ben :mrgreen:

Zo duik ook maar eens mijn bed in, want morgen vroeg zal Sanne zich wel weer om 6.00 uur melden voor een voeding.

Hoi,

Leuke dagen gehad??

Wij wel, maar heb alle 2 de dagen veel krampen en steken gehad en last van mn rug en enorme humeurbuien :roll: erg gezellig.

Mn buik is nu zo dik als toen ik 17 weken zwanger was van Yeline volgens mij. 2 broeken te klein en het valt mensen al op omdat ik het niet kan verbergen :?

Maar jah nog niet ongi en ga pas 31 dec weer testen als de ongi niet komt, dan weet ik ook of ik kan drinken of niet hahaha.

Bloedtest doe ik nog niet wacht nog ff af…misschien maak ik te weinig hcg aan net zoals met Yeline of de ongi komt gewoon alle kansen staan nog open.

ik ga ff weer mn meisje roept :mrgreen:

:-*

chantal

wat raar allemaal zo dan

als het zo mag zijn dan zijn we (op 1dag na)

even ver (denk ik dan)

maar bij mij zie je nog helemaal niks

ik pas nog in al mijn broeken

wat vaag dan zo

ik duim nog steeds volop voor jou hoor

maar ik zou voor de zekerheid toch f naar de ha gaan als ik jou was

en anders eventuweel een echo aanvragen

voor meer zekerheid

dadelijk heb je een 2ling ofzow

nou wij zitten in almere

mijn ouders zijn weekend weg en we moeten op hun hond passen

lekker rustigaan dus :wink:

dames geniet van deze dagen :-*

HOi,

nou heb vannacht gedroomd dat ik ongi werd, en heb vandaag ook steeds krampen net als de afgelopen 2 dagen ze komen en gaan. Dus ik denk dat ik gewoon ongi wordt omdat ik het gedroomd heb hahaha. En zo niet nou dan wachten we maar af :mrgreen:

Nou wij gaan lekker zwemmen en daarna uiteten in Assen

Jullie ook een fijne dag

Chantal, dromen zijn vaak juist het omgekeerde, dus zie je regen in je droom is het in werkelijkheid dat de zon schijnt :wink: . Lijkt me wel moeilijk om nu al een toeter te krijgen als je niet eens weet of je wel zwanger bent, je houdt het wel spannend hoor :naughty: :mrgreen:

Liamama, nog veel plezier met opassen op de hond :thumbup:

Hier rommelige dagen gehad en voorlopig blijft dat helaas zo de komende 2 weken. Maar wel leuke dingen, zoals dat mijn vriendin uit Frankrijk op beoek komt :mrgreen: (op topic: Marlous je hebt me helemaal blij gemaakt :-* )

Kids doen het verders prima, dus wat willen we nog meer. Bas is wel uit zijn doen, maar goed die groeit zo gigantisch hard en zijn spraak wordt met de dag beter, dus zal wel teveel zijn bij elkaar.

Hoe is het met de rest van de meiden??

druk, druk eerst op het werk en toen kerst

nu lekker nog een weekje vrij, hoop dan weer tijd voor jullie te hebben

maar ff snel, op 1e kerstdag had ik iets rood bloedverlies, een paar druppies en nu niks meer, we wachten dus nog even af!

Hallo, ben er ook weer :slight_smile:

Met kerst de pc uitgelaten, ook wel eens lekker :wink:

1e kerstdag bij de families langs en gister gezellig met z’n 3-en. En omdat het 1e kerstdag vrij laat werd, liet Silke ons uitslapen tot half negen, :zzz: ook wel eens fijn!

Jannigje, goed dat je van baan bent veranderd, klinkt stuk beter! Ben je al wat opgeknapt of nog ziek?

Chantal, wat een vage klachten heb je. Ben erg benieuwd of je nu zwanger bent of niet… Ik dacht vorige maand dat ik zwanger was omdat m’n cyclus opeens ruim 10 dagen langer duurde dan normaal. Ik hoop voor jou dat dat niet zo is :pray:

Welkom hoe is het met jou opgezette buik?? Gezellig dat je vriendin over is.

Liamama, hoe voel je je? Misselijk of gaat het goed? En al een buikje… van het eten dan :lol: :wink:

Olle, leuk dat je je ook weer meldt. Nog niet getest dus… je houdt het ook spannend! Hoop dat de :evil: :evil: wegblijven bij jou!

De vorige keer had ik niet gelijk door dat ik zwanger was, omdat het meteen de eerste ronde raak was en ik er gewoon nog niet op had gerekend. Ik meende dat ik ziek was of ongi moest worden.

Heb toen toch maar ‘voor de lol’, vrij nonchalant een test gedaan, was volgens mij nog amper over tijd, en we schrokken zo toen ik zwanger bleek te zijn!! Wel ontzettend blij natuurlijk maar ik was gewoon wat van slag. :? 't Heeft echt even moeten duren voor ik er aan was gewend.

We hebben het de familie verteld na de eerste echo, ik was toen 8,5 wk zwanger. Dus redelijk ‘lang’ voor ons zelf gehouden maar dat vonden we ook wel prettig, was het echt nog even alleen voor ons twee :inlove:

En nu ben ik natuurlijk een beetje ongeduldig omdat het de vorige keer geen moeite gekost heeft :mrgreen: maar ja dat zegt natuurlijk niets voor een 2e keer. Ik hoop echt dat het januari raak is, oh ik wil ook zo graag! De ongi is iig bijna over… :wink:

Oké, ik zou met een fotoalbum aan de slag deze vakantie, van Silke haar eerste jaar, is niet meer bijgewerkt sinds april :oops: Het gaat nu af! Ik laat het printen via albumprinter. Zo’n album heb ik in m’n bevallingsverlof ook gemaakt van een reis naar India die we in het jaar daarvoor hebben gemaakt, is erg mooi geworden, al zeg ik het zelf ;-).

Wat is het heerlijk weer trouwens hè, wel berekoud maar ik hoop komende week echt het ijs even op te kunnen!!

Groetjes Evee

Olle, jij houd het dus ook spannend :pray:

Evee, heerlijk he een dagje geen pc, maar vandaag kon ik het niet meer laten :mrgreen:

Leuk een fotoalbum, makkelijk dat het nu via internet goed geregeld kan worden. Ik werk nog met foto afdrukken en zelf inplakken en tekst erbij schrijven. Voor Bas in het 3e boek bezig en bij Sanne in het 2e boek.

Kids zijn weer wakker, dus dadelijk maar eens uit bed vissen. Ik heb me opeens last van een zere keel, ik hoop dat het niet doorzet.

Oja, geen last meer van mijn buik gehad, hij lijkt iets voller, maar geen last met broeken ofzo, dus zal wel vet zijn :wink: :mrgreen:

Welkom, je was nog helemaal niet weer ongi geweest toch sinds je bevalling? Wel lekker dat het zo lang weg blijft, bij mij duurde het ruim 3 maanden toen was het er al weer helaas… Voor jou is het dus nog meer een verrassing als het raak is !

Oh ja, met kerst hebben we nog ‘Sint’ gevierd, heb oa een erg leuk t-shirt gekregen met de tekst ‘supermom’, erg komisch! 8) , en lief van de gever natuurlijk :slight_smile:

En nu ben ik echt weg :mrgreen:

hallowwwww

olle bij jou dus ook spannent hoor

ik ga duimen

chantal

wat raar met die doom ik hoop dat die van jou niet uitkomt :wink:

en die van mnij ook niet :cry: :oops:

walkom wat leuk dat je vriendin uit frankrijk op bezoek ik geweest

gezellig :mrgreen:

en denk je dus dat bas een sprong heeft

hoop dat die daar dan snel doorheen is

en wat knap dat je nog niet test dan

evee

bij de vorge hadden we het ook niet door

en nu eigenlijk ook niet :oops:

maar dat maakt het juis zo spannent he

ow en ik duim echt voor alle damnes

kan me voorstellen dat het een beetje frusie is als er hier al een zwangere is en jullie niet :hug: :hug:

tjah en met mij hoe het met mij gaat

wij wouden vanmiddag naar een markt gaan

wij lekker met de trein

en ik vanmorgen nog zeggen tegen hub dat ik blij ben dat ik niet echt mega veel kwaalktjes heb

nou bij liam had ik extreme bandenpijn

en vanmiddag we kwamen de trein uit

ik kon bijna niet meer lopen van de pijn

wij een wc opgezocht

ik poging tot plassen gedaan en dat wou maar niet

omdat ik zoveel pijn had hield ik het dus onbewust tegenen

hub al helemaal in de stres buiten

gelukkig geen bloed

na anderhalf uur trok het uiteindelijk weg

ben blij als ik dinsdag bij de ha ben geweest ben benieuwd of er wat aan te doen is

als ik het nu weer zo zou krijgen als bij liam staad me nog wel wat te wachten :cry: :cry:

en hub zechgt dat hij wel al iets van een groeiend buikje ziet

als het nou van de beeb of van het eten komt tjah :mrgreen:

Hoi,

Nou de hele dag met een tampon gelopen en nog steeds niks he :shock: was vanochtend echt 100% overtuigt dat ik ongi werd, want ik droomde en werd wakker van enorme krampen en steken. Maar jah, we gaan door hihi.

Lekker gezwommen en daarna ff snel het centrum van Assen in geweest gelijk maar ff bij de opruiming bij de hennes positiekleding gekocht haha, heb een leuke broek en shirtje gescoord. Ach altijd makkelijk aangezien dat ik mn gewone spijkerbroeken gewoon niet meer pas, alleen mn indian rose nog omdat dat een super laag model is. Nog ff uiteten geweest was echt super lekker :drool:

Vanavond ff naar de kroeg met vrienden en ik ben vrijwillig de bob hihihi. Yeline is dit weekend bij dr papa dus ff handen vrij :mrgreen: .

FF terug lezen hoor!

Olle spannend hoor! ik :pray: voor je

Liamama hoop voor jou dat het niet zo erg wordt als bij Liam :hug:

Welkom gezellig zeg dat je vriendin is geweest altijd leuk als je elkaar niet zo vaak ziet.

Evee wel lekker dat je het toen niet door had dan is het echt een verrassing. Hoop voor jou dat jij in januari een posi test vast houd,

Meiden ik duim voor ons allen dat we allemaal in 2009 een gezond kindje mogen krijgen :pray: :-*

Hoihoi

Chantal: geen bloed geeft moed zou ik maar zeggen.

Ik hoop dat je snel posi test.

En ja…vrijwillige bob :lol: :lol: :lol:

Liamama: ik hoop dat de kwaaltjes je nu een beetje gespaard blijven.

Hier voel ik me zo raar… Misselijk echt niet normaal. Maar verder weer geen rare dingen. Maar ook niet ziek ofzo :shifty: alleen maar heel misselijk :sick:

:mrgreen: :mrgreen: , vriendin komt pas vrijdag, ik denk dat ik het verkeerd omschreven heb.

Liamama, heftig zeg 1 1/2 uur die pijn gehad. Hopen dat het niet meer wordt.

Chantal, veel plezier vanavond als je dit nog leest.

Hoi,

Ben net wakker :eh: was erg gezellig, veel bekende tegen gekomen en even lekker bij gekletst. En ff gedanst met mn schoonmoeder want die kwam later ook erg leuk.

Jannigje misselijk :think: das minder zeg :? hoop dat het gauw over is.

Welkom hihihi, nou veel plezier dan vrijdag als je vriendin komt gezellig.

Nou hier lekker ff een relaxt dagje heerlijk.

Fijne zondag :-*

Hallo meiden!

Het is lang geleden dat ik gepost heb…

Sorry daarvoor!

We zitten hier middenin een verbouwing en zijn ook alle 3 behoorlijk grieperig geweest en toen alles weer wat in rustig vaarwater kwam en ik wilde reageren, kwam er steeds iets tussen…

Ik las dat Liamama zwanger is!

Gefelciteerd zeg meid!

En Chantal nog aan het afwachten…

Spannend hoor, ik hoop dat je idd een bloedtest ofzo kan krijgen.

Dat afwachten is zoooo vervelend.

Je kunt dan beter zwanger zijn of ongi worden, maar dan weet je waar je aan toe bent.

Hier ook nog steeds niet ongi.

Ik had m’n banner op 28 dagen gezet, maar de vorige cyclus was 32 dagen, dus dan zou het vandaag m’n NOD zijn.

Ik heb gisteren een test gedaan en die gaf meteen een vaag streepje.

Bij Tamara knalde de streep er meteen uit, maar toen was ik al 5 dagen overtijd.

Hier ga ik straks of morgenochtend nog eens een testje doen.

Het is wel gek, want ik heb niet het gevoel dat ik ongi moet worden, maar ook niet echt het idee dat ik zwanger ben.

Toen ik zwanger was van Tamara, had ik last van m’n borsten, vlagen van misselijkheid, trekkend gevoel bij liezen en ongi-krampjes.

De enge symptomen die ik nu heb, is dat m’n ongi wegblijft en dat ik wat een trekkend gevoel bij m’n liezen heb.

Dat laatste is het enige symptoom die ik ook bij Tamara had.

En ik zou meteen in de 1e ronde zwanger zijn geraakt, ook een gek idee.

Bij Tamara ben ik in de 3e ronde zwanger geraakt.

Nou, ja…even afwachten dus.

Maar vind het wel spannend.

Ik hou jullie verder op de hoogte…beloofd!

Liefs Elly.

HOi,

Spannend zeg Elly een vaag streepje is een streepje dus die zal morgen vast duidelijker zijn!!!

Hier even een middagje weggeweest met z’n 2 en ff lekker toeren hihi.

De hele middag vage steekjes en krampjes bij mn liezen en onder in mn buik en mn rug verneem ik. Mn vriend is heilig er van overtuigt dat ik zwanger ben ook daardoor en hij zegt ook die buik van jou is al de hele week zo dik en dat heb je nooit, jah had een klein buikje maar nu is hij echt opgezet en hard en hij vind de vorm anders. hahaha nou ik denk dat ik nog steeds gewoon ongi wordt geloof er niks van dat ik nu nog positief test maar jah eerst voor de zekerheid testen en dan zien we verder, want mn cyclus wordt anders wel heeeeeel lang en dat vind ik echt niet leuk ahhaha.

Nou Yeline komt over 20 min weer thuis :dance: gelukkig heb mn meissie gemist. Dan ff lekker 2 daagjes genieten van haar in de tijd dat ik thuis ben (want moet nog ff 1,5 dag werken) en dan gaat ze met oud/nieuw weer naar haar papa.

Fijne avond nog :-*