November 2008 stoppers, 6 zwanger, we duimen voor Jannigje!!

goede avond

evee een hele dikke :hug: van mij

dat de :evil: maar snel over is en jullie er weer voor kunnen gaan

wat leuk, wat moet ik me daarbij voorstellen? Op drinkglazen en zo?

jep glazen spiegels en schilderijtjes
is we leuk alleen heb het a heel lang niet meer gedaan :oops:
denk dat ik vanaaf er maar eens aan ga geloven
heb namelijk een goed doel

ow en met spinning luister ik ook wel naar mijn lichaam hoor
ik spin nu al ruim een jaar dus weet wel hoever ik kan gaan :wink:

en spelletjes we zijn al heel lang opzoek naar een leuk spel om te gaan spelen (al iets van 3 jaar :oops: maar er is nog niks blijven plakken )

welkome
wat lijkt me dat gaaf om eens te mogen mee maken :mrgreen:
echt mooi lijkt het me

zo ik heb vandaag mijn baas verteld dat ik zwanger ben (en nog geloof ik het zelf niet hoor :oops: )
hij was blij voor me
ik werk er nog niet zo heel lang
had onlangs een half jaar contrackt gekregen
en die verloopt in maart
had al gevraagd of de zwangerschap geen invloed heeft daarop
hij kon me verzekeren van niet
maar jah het is nu wel heel rustig (meetaal)
dus hij kon verder ook geen uitspraak doen
als het volgend jaar niet drukker wordt dan lig ik gewoon op straat denk ik (al zecht de voorwerker van niet 8) )
hij vroeg of het geplant was
jah dat is het ook aleen zo snel was voor ons ook een grote verassing vor ons

volgende week dinsdag mag ik naar de ha
ze had gezecht als ik zwanger was dan maar f terug te komen
ik ben veel afgevallen laatste jaar (http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=45562&postdays=0&postorder=asc&start=0 8) )
en met de vorge zwangerschap was ik dus 23 kilo aan gekomen en dat wil ik nu echt niet meer
en aangezien ik geen begeleiding meer heb krijg ik dat mischien via haar
een extra controle zeg maar

maar jah die verwacht mij natuurijk ook niet terug binnen een maand :lol: :lol:
ben benieuwd haar reactie

zo ik ga f koken :-*

Liamama: ik heb al die tijd geweten dat maczusy liamama was. :mrgreen: Ik vind het echt een hele prestatie. Wauww super hoor.

Ik vind het ook goed dat je eventuele extra begeleiding van de arts vraagt.

Ook goed dat je baas het zo goed opvangt zeg. :thumbup:

@Jannigje wrote:

Liamama: ik heb al die tijd geweten dat maczusy liamama was. :mrgreen: Ik vind het echt een hele prestatie. Wauww super hoor.

ow en hoe heb je dat al die tijd geweten dan :wink: :mrgreen:

ja ik denk wel dat het goed is als ik er iets extra controle bij heb

want pppffff niet nooit nog een keer hoor :oops:

ik woog op de top van mijn zwangerschap 105 :oops:

en nu is dat 64 das wel een verschil he :lol: :lol: :lol:

@Liamama wrote:

@Jannigje wrote:

uhhh achter gekomen door op heel het forum mee te lezen

enneh…volgens mij ook van Ruud gehoord maar dat weet ik niet meer zeker :think:

@Jannigje wrote:

@Liamama wrote:
@Jannigje wrote:

uhhh achter gekomen door op heel het forum mee te lezen

enneh…volgens mij ook van Ruud gehoord maar dat weet ik niet meer zeker :think:

:mrgreen: :-*

Jeetje wat ontzettend knap van je Liamama om zoveel af te kunnen vallen. Begrijpelijk dat je nu extra oplettend bent met deze zwangerschap.

Hopelijk mag je inderdaad je baan behouden als je contract verloopt.

Mijn opa heeft altijd schapen gehad en ik heb een paar keer toen ik klein was een bevalling gezien, dat fasineerde me. Toen ik 12-13 jaar was heb ik voor de gein bij een schapenboer aangebeld en gevraagd of ik daar mocht meehelepn met voeren en verlossen. Ik had meteen een klik met hun 3 kids en heb daar uiteindelijk bijna 10 jaar opgepast op de kids en de schapen :mrgreen: en dat was minimaal 3 x per week. De ouders gingen gerust om 18.00 uur weg om 's ochtends rond 6.00 uur een keer thuis te komen en ik ging 's nachts even een rondje kijken bij de schapen :mrgreen: Toen Wilbert en ik dus gingen samen wonen, waren er ook al snel een paar schapen (4 x), maar dit jaar 3 erbij genomen. Mijn schoonouders wonen langs ons en die hebben ook 15 schapen.

Nee voor de wol kun je bijna geen schapen meer houden. Wij hebben de schapen echt voor de hobby, maar als ze toch weggaan, gaan ze wel weg voor het vlees, al mesten we ze niet af of zo. Helaas wordt het niet leuker van met al die regeltjes om schapen te blijven houden.

Zo dadelijk weer lekker slapen.

Vandaag toch weer twijfel gehad of ik wel een derde wil, want ons huis is niet heel ruim door waardeloze dode hoeken in het huis. Ik heb best veel rommel en kom kasten tekort en dus opruimen nu al een ramp en dan de gedachte nog een kind erbij is weer een kamer minder voor mijn rommel en waar moet het dan heen. Stomme gedachte misschien, maar liep er wel tegenaan.

Inmiddels denk ik alweer, ach dat lost zichzelf dan wel weer op :mrgreen:

Welkom, ik was je helemaal vergeten op het lijstje!! :oops: Sorry :roll: , je staat er nu bij hoor.

Vandaag moet ik van me zelf eerst andere dingen doen voor ik hier blijf hangen, dus tot later en anders morgen.

hihihihi ik zie dat je mijn nod datum hebt uitgerekend. Ik wist het namelijk zelf nog niet eens :lol:

Evee, maak niet uit, mooi lijstje. Wel grappig dat iedereen al een kindje heeft, ik twee, maar niemand die voor de 1e gaat.

hallooowwwwwwwwwwwwwwwwww :mrgreen:

welkom

volgens mij was er iemand die voor de eerste ging maar die zie ik al niet meer

olle zie ik ook niet meer

dus we zijn nog maar met 5

maar dat mag de pret niet druken :mrgreen:

en dat twijfelen

das heel normaal maar niet doen

wij wonen nu in een 2 kamer apartement

dus het gaat ook passen en meten worden

maar dat staad ons geluk niet in de weg hoor

en tjah je zecht het zelf al :wink: :mrgreen:

Vandaag toch weer twijfel gehad of ik wel een derde wil, want ons huis is niet heel ruim door waardeloze dode hoeken in het huis. Ik heb best veel rommel en kom kasten tekort en dus opruimen nu al een ramp en dan de gedachte nog een kind erbij is weer een kamer minder voor mijn rommel en waar moet het dan heen. Stomme gedachte misschien, maar liep er wel tegenaan.
Inmiddels denk ik alweer, ach dat lost zichzelf dan wel weer op

:wink: :mrgreen:

we hebben kerstpakket van het werk gekregen
een handoek een washand
en 40 euro waarde check van ic paris xl
geen iedee wat ik daarvoor moet halen
ik doe altijd jaren met parfum :oops:

ow en liam wilt geen grote broer worden
wel groote jongen :inlove: :inlove: :inlove:

Hoi allemaal,

Dat was ik die voor de eerste ging, maar ben gestopt met schrijven omdat de ex van mijn vriend mee leest (staat een stukje terug)

Maar ik lees nog steeds fanatiek met jullie mee hoor!

Maaruh, tot nu toe nog niets hier :?

Veel succes meiden, en liamama, GEFELICITEERD!!

:-*

Liamama, kerstpakket altijd leuk! misschien verkopen ze ook wel lekkere douchegel, makeup en dat soort dingen bij ici paris? ik kom er nooit maar neem aan dat het vergelijkbaar is met douglas.

hier een ‘eetpakket’, thee, wijn, chocola e.d., oja en wijnglazen en leuk olielampje

hihi, schattige opmerking van Liam :inlove: grote jongen

volgens mij heb ik Olle een paar dagen geleden nog voorbij zien komen. Ik was zelf laatst ook een weekje ‘weg’ door ziek zijn en andere drukte. Elly en Mamara is al veel langer geleden. Volgens mij heeft Elly morgen haar NOD… :pray:

Oja, en superprestatie van je dat je zo veel bent afgevallen :thumbup: , ik ken het programma niet dus had je er niet van ´herkend´.

hé kleintje, jij ook succes! :smiley:

Je zou ook onder een nieuwe naam kunnen gaan meeschrijven maar dat moet je zelf weten natuurlijk, je bent iig van harte welkom

M´n gedicht is af, dus ik mocht weer even :mrgreen: Ga ´m nu gauw printen, doeiii

Evee, lekker dat je gedicht af is.

Balen kleintje dat je niet gezellig met ons kan meeschrijven. Maar je hoort er toch wel bij hoor :-*

Liamama, ja sommige kerstpakketten zijn minder dan je had gehoopt. Bij ons hebben we dat op het werk ook regelmatig. De afgelopen 4 jaar was het niks bijzonders. Wilbert krijgt van 2 bazen een kerstpakket, de ene is een voedselpakket en de andere zijn vvv bonnen, beide leuk en handig.

5 actieve personen die meeschrijven is niet veel, maar wel zo gezellig om alles bij te houden :wink: :mrgreen: en kleintje komt gewoon maar af en toe even gezellig aanwaaien :wink: :mrgreen:

Ik ga even internetbankieren, want Wilbert had een meevaller vanuit zijn werk, dus even kijken hoe we ervoor staan. We mogen gelukkig niet klagen. Volgend jaar zijn de spaarcentjes weer op als we een garage hebben gebouwd, maar wel meer ruimte in huis voor nog meer rommel :wink: :lol: :mrgreen:

goede morgen

kleintje

jammer dat je je door haar moet weerhouen om mee te kunnen kletsen

weet je heel zeker dat zei aan het mee lezen is dan?

kent zei kok?

wanneer heb jij je nod?

chantallllllllllll hoe is het daar???

ik duim nog altijd vor jou

en uuhhhhhh

ow jah heerlijk zoon mee valler hoor

hadden we hier ook

nu heb ik een laptop :mrgreen:

en verder nog steeds aan het afvragen wat ik moet gaan doen met die bonnen :mrgreen:

zo ik ga me klaar maken

kan zijn dat ik pas zaterdag (denk het niet hou ik niet vol :oops: )

online weer kom

vanaaf bij william zijn bio pap eten

morgen met andere familie van william uit eten

en vrijdag richting almere

druk leuk weekend voor de boeg

en jullie?

ga nu eerst nog maar f werken :-*

Ik heb dit jaar geen kerstpakket :? dit omdat ik tussen 2 banen in zit.

Had ik jullie eigenlijk verteld dat ik mijn nieuwe werk had opgezegt???

Ik werkte de afgelopen maand in de kraamzorg, maar ik had een zorgcoordinator met wie ik niet door 1 deur kon. Deed ook erg moeilijk toen Stein zo ziek was en ze wilde mijn contract zo maken dat ik alle weekenden in de maand moest werken :shifty: Nou ik heb dus nog in mijn proeftijd opgezegt.

Ik ben natuurlijk niet gek. :think: :think: :think: owkee een beetje gek ben ik wel maar niet zo gek.

Nou had ik verleden week gesolliciteerd op een KDV en ben aangenomen. Mijn contract gaat 2 januari in :mrgreen: .

:dance: :dance:

Verder gaat alles hier goed. De kamers zijn klaar en ik ben op het moment (ja werk toch niet op het moment) erg van Stein aan het genieten overdag

en ik zit in mijn groene week dus snachts geniet ik van M :oops: :stuck_out_tongue: :wink:

Kleintje: Ik weet haast zeker dat de nieuwe vrouw van mijn ex hier ook meeleest. Maar dat boeid me eerlijk gezegt niet echt.

Ik heb me er een tijd tegen door laten houden, maar nu niet meer.

Jammer dat je niet echt meer meeschrijft hoor.

Klein clubbie vind ik eigenlijk niet zo erg. Zo houd ik beter overzicht en heb ik ook veel meer zin om te reageren.

Chantal: hoe gaat het eigenlijk bij jou?? Wachten duurt lang he meid.

Weet je… ik denk dat ik buikgriep ga krijgen. :think: Ben eigenlijk misselijk opgestaan (en nee zwanger kan niet) dus zal wel buikgriep worden.

hoi,

Even snel plakken en knippen uit het testtopic :wink:

Vanochtend weer getest, en weer negatief. geef nu de hoop op hoor…

Ongi gevoel heb ik nu al 1,5 week met erge krampen en steken, last van mn rug en bekken, prikkelbaar, emo, moe en af en toe misselijk. Mijn buik groeit en kan nu 2 spijkerbroeken niet meer aan omdat ik de knopen niet meer dicht krijg en ik ben niet gegroeit en heb zelfs minder gegeten de afgelopen 2 weken omdat ik me vaak misselijk voel en geen hap erdoor krijg.

Mn lichaam houdt me gewoon voor de gek dat weet ik nu wel zeker. Anders had er vast een dun streepje ofzo gestaan lijkt mij dus hoop echt enorm dat mn ongi komt dan kunnen we verder…

Fijne dag meiden en fijne kerstdagen.

:-*

Chantal, wat een onzekerheid. Je schreef dat je bij de 1e ook pas toch met 10 dagen overtijd positief teste, dus er is nog hoop?? :hug:

Janigje, balen geen kerstpakket. Maar bij zo’n baas zou ik het ook niet meer willen, jeetje wat een rotstreek om je zo te willen gaan inplannen. Wel zo fijn dat je al zo snel een leuke nieuwe baan heb gevonden en dan ook nog zo snel weer aan de bak kunt.

Wij gaan morgen de gehele dag naar mijn ouders om te brunchen met de familie (tantes, ooms, neven en nichten en aanhang en onze kids) met zo’n 47 personen. Daarna blijven we en dan eten we een kleinigheidje 's avonds. 2 e kerstdag gaan we rond 17.00 brood eten bij mijn schoonouders, wel gezellig, want Bas eet geen warm eten en brood wel, dus dat is voor z’n dag wel zo leuk. Sanne krijgt gewoon warm want die vind dat lekkerder.

Verder geen nieuws aan de horizon.

Dames, allemaal hele fijne kerstdagen toegewenst!

Hopelijk volgende kerst mét gezinsuitbreiding voor ons allemaal! :pray:

Tot ná de kerst, :-*

chantal: Balen zeg dat er nog geen veranderingen zijn. Ik had gehoopt dat je hier een posi test kwam showen. Maar zolang je nog niet ongi bent heb ik nog hoop voor je.

Hier denk ik dat ik de griep ga krijgen.

Ik ben mega misselijk, maar spuug niet. Ben ook al de hele dag erg duizelig en moe.

Hadden jullie trouwens bij jullie vorige (of deze) gelijk door dat jullie zwanger waren>???

Ik wel bij Stein toen. Echt een paar dagen na de bevruchting voelde ik me echt zwanger en was er ook van overtuigd dat ik zwanger was.[/spoiler]