Ik wil ook :? :? :?
ik ben ook van plan deze keer mijn "klus"dagen goed te benutten.
Ik hoop dat het snel raak is :roll: begin nu al ongeduldig te worden
@Jannigje wrote:
Ik wil ook :? :? :?
ik ben ook van plan deze keer mijn "klus"dagen goed te benutten.
Ik hoop dat het snel raak is :roll: begin nu al ongeduldig te worden

ik had het je ook gegunt hoor :-
ik ga voor je duimen dat het dadelijk raak zal zijn :-
@Evee wrote:
Liamama, je bent zwanger, SUPER!!!Wat fijn voor jullie!!
Kom morgen even reageren op de rest hoor, heb een weekje gemist, was druk met werk afronden, verjaardag van Silke vieren en dan waren we ook nog eens alledrie ziek. Maar nu gaat alles weer beter én ik heb vanaf nu vakantie tot 5 januari, heeeerlijk! Tot morgen![]()
nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van silke
ga je ons wel vertellen hoe het was he
en foto’s willen we ook we zien :mrgreen: :-*
Liamama, ja dat is een goed begin van het kerstgevoel, van harte gefeliciteerd :dance:
Evee, oeps helemaal ook vergeten., maar nu alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van je meisje. Is ze lekker verwend?
Ben er al weer van tussen, kids willen mama’s aandacht :inlove:
Hallo dames, ik ben weer helemaal bijgelezen!
Jannigje, jammer van de ongi, nu heeel veel succes voor ronde twee! Fijn dat het weer beter gaat met Stein. Hoe gaat het met je bekken?
Chantal, jij ook al te ongeduldig met testen, had ik vorige maand ook, hihi . Spannend, dit weekend opnieuw testen dus!
Hoe ging het met Yeline op het kdv? Mooie kat krijgen jullie!
Hier geen ‘echte’ huisdieren, alleen 3 goudvissen, ook leuk en is te doen als je veel van huis bent. Zou best wel een hond willen maar we zijn soms best lang op reis/vakantie en dan vind ik het zo zielig om ‘m ergens onder te moeten brengen.
Welkom, jouw kindjes ook weer opgeknapt hoop ik?
Kan me voorstellen dat je met de bv stopt, het vergt energie, zeker als je niet lekker in je vel zit. Gelukkig dat je niet afvalt (tenminste zo vat ik je woorden op), dat is hier nl. wel het geval, ongewenst. Ik zit nu ruim 5 kilo onder m’n gewicht vóór de zwangerschap, waar ik verder prima tevreden mee was. Het zakt steeds met halve kilo’s, ik vind het wat raar en niet leuk. :? Ik eet volgens mij echt genoeg en gezond, en voed nog 2x op een dag waarvan volgens mij alleen de ochtenvoeding nog echt wat voorstelt. Zeker als ik straks zwanger hoop te zijn, moeten de kilo’s er wel áán komen is de bedoeling. :think:
Denk je niet dat je het kunt ‘volhouden’ als je 2 voedingen over laat? Het moet niet als volhouden voelen natuurlijk, maar m’n gevoel zegt dat het zo jammer is als je er in een keer helemaal mee zou stoppen. Wat je ook doet: wees supertrots op jezelf! :thumbup:
Jammer dat in je eindejaarsgesprek de beoordeling niet super was. Had je werkgever er geen begrip voor dat het sowieso een hele klus (en prestatie!) is om werk en het hebben van een klein kindje te combineren? Zeker als je ook nog kolft op je werk.
In mijn eindejaarsgesprek ook besproken dat het een raar jaar was, omdat ik net moeder was geworden, en dat ik vooral de eerste maanden nodig had om m’n draai te vinden, maar dat dat oké was en dat je die ruimte ook mag krijgen. Was wel blij met die opstelling.
Olle, lekkere slaapkop heb jij . Mooi dat je je groene dagen goed hebt benut. Ik wil ook met kerst gaan testen, gaan we gelijk testen? :mrgreen: Ik denk aan 2e kerstdag, want de 1e doen we alle visites.
’t Is hier idd een klein clubje. Ik heb mamara en elly al een tijd niet voorbij zien komen :think:
De eerste verrjaardag was erg geslaagd en heel bijzonder, maar dat weten jullie natuurlijk al, omdat je zelf allemaal al een eerste verjaardag hebt meegemaakt. Ze is erg verwend, ik weet bijna niet waar ik met al dat speelgoed heen moet :roll:. Heb zo ongeveer de helft eerst maar opgeruimt. Er zit gelukkig ook spul bij waar ze pas over een paar maand aan toe is, dat is wel leuk. Van ons heeft ze een wheelybug gekregen, er op zitten gaat nog niet helemaal oké, ze gaat 'm steeds duwen, wel grappig om te zien :mrgreen: .
Helaas was er één tegenvaller, de beloofde taart kwam niet opdagen… Zaterdagmiddag de hele middag gewacht, en kon geen contact krijgen met de leverancier. Ik had 'm via website besteld en die lui waren alleen telefonisch bereikbaar t/m vr :x :x . Nou ja, vriend za-avond nog snel wat taarten uit de appie gehaald met dr oetker stiften en toen zijn we zelf maar aan het knutselen gegaan, misschien niet zo mooi als de bestelde taart, maar wel met heel veel liefde gemaakt :inlove: . Overigens stond de bakker maandagochtend op de stoep… vriend was thuis (ziek) en heeft 'm niet aangenomen. Bericht over de mail gehad dat er een poststoring was geweest… nou ja, daar schiet ik niet zoveel mee op. Wel excuusbonbons gehad inmiddels, ‘wauw’…
Beetje lang zo, ik kap 'm af! Zal nog even een foto opsnorren, doeii 8)
HOi hoi
ff snel,
Yeline vond het geweldig op het kdv ging super! helaas kon ze vandaag niet heen want ze heeft buikgriep.
Jah we hebben meer huisdieren dit is onze 1e raskat, we hebben nog een huistuin en keuken kat, een hond een lhasa apso en 2 aquariums. Had nog een berner sennen maar die heb ik helaas eind Juli moeten laten inslapen
Hier nog steeds niks, denk steeds dat ik ongi wordt, steken krampen last van mn rug maar elke keer zakt het af en dat gaat al bijna een week zo… mn buik voelt ook heel vol en raar eigenlijk er is iets gaande daar binnen in maar ja wacht geduldig af met Yeline teste ik pas na 11 dagen positief dus tja… Geduld is een schone zaak.
Jannigje hoop echt voor jou komende maand (net als de andere hoor :mrgreen: ) kansen goed benutten!! Wij hebben elke dag sex gehad dus genoeg benut lijkt mij ahhahahahaha.
Welkom Zijn je kids weer opgeknapt??
Evee nog gefeliciteerd met je meisje fijn dat de verjaardag zo geslaagt was.
Liamama ben zo blij voor je super joh! mooier kerstcadeau kan je je niet wensen. HOe voel je je nu dan??
Ik ga weer, hoop dat ik gauw weer online ben want mn vriend is vrij dus druk hier in huis :mrgreen: dus niet veel internetten.
:-*
Chantal, ik duim voor je!! :thumbup:
Net besloten toch maar geen foto te plaatsen, ik zie dat je deze zo vanaf het forum kunt opslaan op je pc, daar houd ik niet zo van…
Dus helaas dames :mrgreen:
Hmm, had hier net een gekopieerde kerstcd in een sopje gedaan… wilde het etiket eraf weken dat ik er een paar jaar terug heel creatief op had geplakt maar door dat etiket begon ie te haperen. Maar nu doet ie het helemaal niet meer… :shock: :oops: Jammerrrr…
Ga thee drinken met m’n meissie
goede avond
evee lijstje is oke hoor :thumbup: :-
ik kwam er inderdaat gewoon niet aan
ben niet zo van het bij houden :oops: :oops: :oops:
wat zonde zeg van die taart
knap opgelost wel zo dan
ow hier ook altijd zoon probleem waar ik nu weer heen moet met het speelgoed :oops:
ow en 2 de kerst testen ik duim en ik duim
wat heb je nou gedaan met je kerst cd :think:
chantal
pppfff lekker hoor dat heen en weer geslingert
ik hoop echt sat je snel een posetiefe test in handen hebt hoor
en ook al een heerlijke beestenboelk bij jullie
wij hebben nu 1 hond levi kruising labrador/bullterier echt een schatje
3 ratten en visjes
ik had eerst ook nog 2 katten
vanuit thuis mee genomen
die zijn later omdat ze al op leeftijd waren en hun rust wel konden gebruiken (krijg je niet met een hond )
naar de buurvrouw gegaan
waar ze nog zoon anderhalf jaar gewoont hebben
toen zijn ze heelaas heel kort na elkaar aan kanker overleden
mis ze nu nog
vandaag zouden vriendin hier blijven eten
ik zou ze ophalen hadden ze het kinderstoeltje vergeten (zat bij broer in de auto)
dus we konden niet naar ons komen
dus zijn we maar chinees gaan halen en hebben we daar gegeten
heel gezellig allemaal :mrgreen:
ppfff en hoe voel ik me nu
ik snap het nog steeds niet ik weet het wel maar geloof het nog niet
ik heb vanaf vanorgen al pijn aan mijn (.)(.) en nog steeds misselijk
maar dat kan ook nog grieperig zijn
ben wel gaan werken vandaag
en jah ik ben aan het twijfelen
ben 27 augustus uitgeteld
en zou dus bij augustus mama’s mee kunenn gaan schrijven
maar eigenlijk wil ik gewoon hier blijven bij jullie
als dat mag van jullie en als ik hier dan gewoon mag klagen enzo
morgen ga ik weer sporten (spinning)
moet nu wel f rustiger aan gaan doen maar jah voor goed doel zullen we maar zeggen he :-
Evee, je brengt me weer aan het twijfelen. Ik zou het best eens gaan proberen om twee keer vol te blijven houden. Inderdaad is de ochtend voeding het belangrijkst en de avond voeding zie ik meer als een toetje.
Ik ga het gewoon proberen, ook al heb ik tegen velen al gezegd dat ik per 1 jan 2009 stop, kan altijd nog als het niet gaat of als ik toch zo moe blijf.
Zonde van de taart, wel aardig dat ze excuus bonbons hebben gestuurd, ze hadden het ook zo kunnen laten, dus erg netjes. Ach en zelf creatie is ook er leuk.
Wij hebben een hele beestenbende, 7 schapen, 7 geiten, 4 cavia’s, 8 konijnen, 60 hamsters (excl jongen), vissen en hopelijk binnen een paar jaar een hond. Ik verlos de schapen zelf als ze het zelf niet lukt en dat is ook een hobby van me.
Verder borduur ik graag en vouw ik graag theezakjes en daar maak ik dan kaarten van.
Wat zijn jullie hobby’s?
Liamama, ja zo hebben jullie het toch gezellig gehad met chinees eten.
We gaan even de uitslag van idols kijken en dan naar bed. Ik hoop echt dat de dames er beide in blijven.
zie dat het lijstje niet heel goed leesbaar is, ik moet er nog wat aan knutselen om de letters groter te krijgen maar met comprimeren werd het zo…
Liamama, het moet echt even inzinken hè wat een heerlijk nieuws! hoe was je vorige zwangerschap, was je veel misselijk toen? Enne natuurlijk blijf je gezellig hier mee schrijven, wij willen álles weten van jouw zwangerschap, wie weet werkt het aanstekelijk :lol: :lol:
Welkom, doen waar je je goed bij voelt. Heb je ook vakantie? Rust doet wonderen.
Wat gezellig bij jullie met al die dieren, echt een beetje hobbyboer of niet? Wat leuk dat je schapen kunt verlossen!
Hmm, hobby’s… hou van lezen, hoop er in deze vakantie weer meer aan toe te komen, Isabel Allende (heb bijna al haar boeken), John Irving lees ik graag. Als ik er de tijd voor heb, dan vind ik koken leuk. Sporten is er dit jaar echt bij in geschoten, ik deed voor de zwangerschap veel aan hardlopen (heb 1x een halve marathon gelopen) maar het lukte niet echt de draad op te pakken na de bevalling. Heb nu een abonnement op de sportschool (spinning) dat al 2 maanden niet gebruikt is :oops: :oops:
Oké, neem me altijd voor in het weekend zo weinig mogelijk op kok te zitten dus daar ga ik me nu maar aan houden… 8)
HOi
Even snel
wij gaan morgen testen, ben de laatste dagen zo prikkelbaar en scheld om de domste dingen helaas moet mn vriend het ontgelden :oops: en nu ook nog eens emo erbij kan gewoon ff niks hebben. ppfff.
Morgen hopelijk zekerheid.
lees later ff bij hoor, sorry druk hier met 2 zieken in huis…
Oh even snel tijd.
Jullie hebben ook veel dieren thuis zo gezellig vind ik zelf :inlove:
Evee hoe herkenbaar ik was ook begonnen te sporten ook ivm bekkeninstabiliteit, nou ging een paar weken goed en daarna was de puf weg… hahah
Liamama als ik zwanger ben dan schrijf ik hier door en bij de aug mama’s wel zo gezellig. met het oude groepje toen ik zwanger was van Yeline hebben we nu een besloten forum, maar daar kom ik niet zo vaak kok is echt verslavend soms…
Liamama: Ik zou het heel leuk vinden als je hier zou blijven schrijven.
Chantal: ook jij blijft gewoon hier hoor.
Zo zondestel dat het bij mij deze ronde raak is…ben ik een september mama :? kan ik nog niet met jullie mee schrijven :shifty:
O ja Evee:officieel is dit ronde 1 voor ons. Aangezien de vorige ronde was om cyclus te ontdekken na een miskraam
Chantal, en???
Hier een opstandig meisje, die om niks gaat liggen huilen, maar ze heeft geen last van haar oren. Ik denk dat ze meer wil dan dat ze kan. Ze kan nu opeens goed kruipen en komt ook echt naar je toe als ze het beu is. Ze is nu even zoet in het wipstoel voor de tv met nijntje :mrgreen:
Liamama, leuk als je hier blijft schrijven, ik merk dat een topic snel leeg loopt als dames zwanger zijn (ik heb me ook altijd even op moeten attenderen dat ik ook bleef :naughty: :oops: ), anders zo sneu voor de nog niet zwangere dames.
Heerlijk is dat nieuw leven op de wereld brengen, erg dankbaar. Verloskundige is niks voor mij, want dat is echt teveel verantwoordiging en dat gaat wel om een mensen leven en dat is toch anders dan bij dieren. Als het mij niet lukt heb ik altijd nog de dierenarts.
Evee, boeken lezen is ook leuk. Maar al 2 maanden een abbonement op spinnen en niet gaan :naughty: , duur grapje . Wel knap dat je al eens de halve marathon hebt gelopen, ik doe het je niet na
weer negatief :? maar ja we houden hoop bij Yeline teste ik pas na 11 dagen positief en met 4 dagen negatief :mrgreen:
:hug: :hug: cantal weer negatief
wordt je ook lekker heen en weer geslingert zeg :hug: :?
nou ik blijf gewoon door duimen voor jullie hoor
evee ik hou niet zo van boeken lezen
ben dyslecties (hebben jullie mischien al in de gaten)
en daardoor wordt mij het ezen moeilijker gemaakt
soms lees ik wel eens een kinderboek maar dan houd het ook wel op
ow en jij doet /dedd dus ook spinning
ik vind het heerlijk en wil niks anders meer
was gisteren wel moeilijk hoor
ik mag van min instructeurs niet mee doen als ik niet rustigaan doe
ik kan nogal entiosiast mee doen dus moest ik me nu maar f gaan inhouden ppfffff niet leuk en moeilij maar wel de moeite waard
welkom wat doe je nou precies met schaapen? :?
en ik denk ook niet dat ik weg ga hier en dus ook niet bij de augustus mama,s ga mee schrijven (denk nog over na)
want dan moet ik 3 topicks bij gaan houden en we beginnen elkaar net pas een beetje te kennen
mijn hobby’s
ik schilder graag wel eens
ik doe wel eens glas graveren
knutsel graag maar doe dit alles te wijnig
en we willen ook wel eens graag gaan geochacen ook heel leuk
zo vandaag eens lekker lang in bed blijven liggen wel eens heerlijk
liam die wou op de bank f tv kijken
dus papa en mama bleeven nog f liggen
we wonen gelijks vloers dus dan is dat wel eens te doen
mischien straks naar de kinderboerderij of f wikelen winkels zijn open
we zien wel :-*
Kersttest hoeft niet meer… vanochtend :twisted: :twisted: gearriveerd helaas :(. Ach, ik had ook al niet het gevoel dat ik zwanger was en m’n cyclus is nu tenminste weer zoals die was. Dat geeft duidelijkheid.
Chantal, jammer dat je opnieuw negatief hebt getest :hug:
Jannigje, ik zal het lijstje aanpassen, wat is je nieuwe NOD? Als het bij mij volgende ronde raak is, ben ik ook nog net een september mama
Liamama, vervelend dat je dyslectie hebt. Glas graveren, wat leuk, wat moet ik me daarbij voorstellen? Op drinkglazen en zo?
En met spinning naar je lichaam luisteren hé :naughty: . Ik was een paar maand heel fanatiek maar dat ik nu 2 maand niet ben geweest was ook deels pech, door m’n ontstoken amandelen en de verkoudheid erna , ik geef het in januari nog een kans en anders zeg ik ’n abonnement op… :roll:
Ik ga wel trouw elke zaterdag zwemmen, dat is makkelijker vol te houden :mrgreen:
Andere dames, wat doen jullie graag in je vrije tijd?
Hier ook nog spelletjesliefhebber, gisteravond tv uitgelaten en potje scrabble met z’n 2, lekker ouderwets :mrgreen: Met vrienden spelen we graag Catan, Risk, hartenjagen, party&co. 't Komt er nu alleen minder vaak van sinds we een kindje hebben.
Oké, ik hoor iemand wakker worden, tot later!
Chantal, jammer alweer een negatieve test, het blijft spannend.
Evee, balen zeg dat het deze maand niet raak is.
Catan spelen is geweldig wij doen het ook graag. Wij spelen zelden spelletjes met zijn tweeen. Ik hoop dat beide kids spelletjes spelen leuk vinden, want dan hebben ze een goede aan mij :mrgreen:
Liamama, glazen graveren is er mooi, knap dat je het kan. Ik had nog niiks gemerkt van dat je dyslecties bent.
Ik verlos schapen die het zelf niet lukt om de lammeren erzelf af te krijgen. Vaak ligt er een pootje verkeerd, is het lam in verhouding met de geboorteweg aan de grote kant. helaas een enkele keer een dood lam. Ik gebruik altijd als voorzorg een lange handschoen, want schapen zijn drager van vele ziektes. Als het lam echt veels te groot is of echt verkeerd ligt en ik het niet kan draaien dan komt er een dierenarts bij.
Het is als een geintje begonnen toen ik 12 jaar oud was en het is een hobby van me geworden. Ik ben ook niet enorm goed, maar de meeste bevallingen lukt me inmiddels aardig na bijna 17 jaar ervaring. Elk jaar verlos ik gemiddeld 15 schapen, dus niet zoveel, maar wel dankbaar.
Rustig hier…
Heb het lijstje aangepast, en het is nu wat minder klein geworden gelukkig
Welkom, ben je op een boerderij opgegroeid dat je dit kan? en houden jullie de schapen voor de hobby of doe je er ook nog wat mee (wol, vlees, kaas oid??)
Hmm, moet nog een gedicht schrijven voor kerst maar het wil niet echt opschieten… :roll: misschien moet ik internet afsluiten :oops: