Hoi hoi,
Liamama ik heb vandaag al getest :oops: natuurlijk negatief had het kunnen weten 2 dagen voor mn nod maar kon de spanning ff niet aan.
De volgende test komt pas dit weekend of volgende week als ik dan nog niet ongi ben. Ben nu weer rustig en kan er even weer een paar daagjes tegen aan.
Ben benieuwd voor jou meis.
We hebben heeeel goed nagedacht wat we nu wilden maar we gaan toch in februari voor het geregistreerd partnerschap lekker op een maandag en nog gratis :thumbup: . We gaan gewoon 11/11/2011 trouwen en omdat we dan niet met iemand van de burgelijke stand meer kunnen doen ivm geregistreerd partnerschap gaan we dan in een leuk klein kerkje of oud gebouwtje zo trouwen met een toespraak van dominee of iemand anders. en daarna feest!. Dus we zijn eruit gelukkig sinds vandaag, wil gewoon heel graag zijn naam hebben en echt van “hem” zijn ook als we een kindje krijgen dan hebben wij alle 3 dezelfde naam dat vind ik wel zo mooi, omdat Yeline een andere naam heeft en ik dan en het kindje van ons samen de naam van mn vriend, nee dat vind ik persoonlijk niks.
Nou ik ga nog maar eens de laatste klusjes doen in huis dan is het hier van boven tot beneden helemaal netjes heerlijk…
Even inbreken :mrgreen:
@chantal!! wrote:
Liamama ik heb vandaag al getest :oops: natuurlijk negatief had het kunnen weten 2 dagen voor mn nod maar kon de spanning ff niet aan
Foei, foei foei :naughty: :naughty: :naughty: :mrgreen: hopelijk snel goed nieuws!!!
Septemberstopper gaat weer heel snel weg
:mrgreen: Marieke hopelijk voor jou ook gauw goed nieuws meid :-*
goede morgen
chatalle
ow :naughty: :naughty: 2 dagen van te voren al getest
nou hopen dat je niet ongesteld wordt en van het weekend een posetiefe test in handen hebt
marieke kon je het niet laten :-*
ppfffff ik ben ziek :?
ben om 8 naar bed gegaan
om 23.00 sliep ik nog niet
heel veel :sick: :sick: :shifty:
en tussendoor nog een aantal keer
nu ben ik er ook niet bepaalt lekker an
mijn ontbijt niet opgegeten en mijn koffie heb ik al weg gegooit :shock:
bleg ben blij als ik dadelijk weer beter ben
Liamama, beterschap :hug:
Chantal jij houdt het dus nog even spannend, ik hoop ook dat het toch nog een positieve test mag worden. Leuk toch trouwen in 2011. Hoe is het gegaan met je meisje vannacht?
Mooie kat :thumbup: . Ik werk bij Royal Canin , lekker eten voor de hond en kat :mrgreen:
Ik werk zelf op de consumentenservice, als voedingsdeskundige. Dus als je een proefzakje wilt dan stuur me maar een pb. proefzakjes zijn ook goed te gebruiken als snoepjes , oeps dat had ik niet mogen schrijven :naughty: :mrgreen:
Vandaag op controle geweest bij de ha en Bas heeft erg last van eczeem en moet flink blijven zalven om krentenbaard te voorkomen. Sanne is ook aan de betere hand volgens hem, maar moet nog wel doorgaan met neussprayen. Zijn advies naar mij was overwegen te stoppen met de bv (was ik al van plan), want ik ben mezelf aan het opeten, al zegt mijn weegschaal van niet. Ik eet me tonnetje rond, maar kom niet aan en val trouwens ook niet af, dat laatste is ook niet echt nodig. Ik slaap slecht en ben de gehele dag zo moe. Morgen gaan we dus de middagvoeding eraf halen en dan misschien het weekend al de avondvoeding van 19.00 uur. En dan de laatste een paar dagen later. Vind het wel jammer, maar ik ben al trots dat ik het al zolang heb volgehouden.
Liamama: beterschap :hug: :hug: :hug: (voel je je wel alweer iets beter??)
Chantall: Tevroeg testen…tja moet eerlijk zeggen dat ik ook nooit kan wachten. Had bij Stein 4 dagen voor NOD al een posi test. Dus het had gekunt.
Misschien dat je over een paar dagen wel goed test :mrgreen:
een :-* en :hug: voor alle zieke kindjes en mama;s
:hug: voor alle zieke meiden en kinderen
Welkom niet te snel stoppen met de bv! met een borstontsteking ben je nog verder van huis. er wordt geadviseerd om een voeding per week eraf te halen.
te vroeg testen? doe ik nooit :liar:
denk dat ik dit keer ook niet kan wachten en al met kerst test (toch een mooi moment dacht ik zo)
Chantal mooie kat! ik begrijp dat je er nog meer hebt? ook raskatten?
en fijn dat jullie uit het partnerschap/trouwen zijn.
wij hebben ook allemaal dezelfde naam.
vanmorgen heeft onze kerel geslapen tot 9 uur! daarna zijn ochtendvoeding gehad, dus we waren een beetje laat op gang vanmorgen. hij ligt ook nu pas in bed voor zijn middagdutje.
ga nog een beetje rondkijken hier en dan stofzuigen.
(oja, green days zijn goed benut 8) nu is het afwachten)
:think: :think: vaag ik krijg geen berichten dat er nieuwe berichten geplaats zijn
jannigje hoe is het nu met stein???
olle lekker uitgeslapen vanmorgen dus
ow wat snak ik daar ook weer eens na
ache over een aantal jaar weer
hier nog steeds misselijk
maar ik denk echt een buikgriep
manlief kwam gisteren ook al ziek thuis
denk niet dat hij zwanger is :mrgreen:
nog geen test gedaan maar ook geen :twisted: te zien
vanmiddag wel steeken in mijn buik
wou vanaaf gaan testen (had een dinnetje belooft dat ze erbij mocht zijn)
maar die hadden al een afspraak en dat waren we vergeeten (zei had een echo :inlove: )
dus de afspraak van vrijdag staad nog steeds dus nog 2 dagen geduld voordat ik ga testen
ppfff nu el een beetje spannent hoor
1 gedachten zecht nee het is niet zo
1 zecht ik hoop het
en nog een gedachten zecht mocht het wel zo zijn dan ben ik zeer verbaast dat het alweer zosnel raak is
ache hoe gek ken je je maken he
chantal hoe is het bij jou???
Liamama, het heerst erg verkoudheid en griep. Hopelijk is het een combinatie voor jou en niet alleen een verkoudheid/griep.
Nog even spannend voor je om te wachten met testen.
Olle, wat lekker zeg dat je kereltje tot 9.00 uur heeft geslapen, mag hij zeker vaker doen
Ik ga het ook rustig afbouwen, want anders ben ik alsmaar pamela en daar heb ik geen zin in en inderdaad wil ik geen borstontteking. Ik wil graag 1 jan 2009 gestopt zijn, dus dat kan mooi. Vanavond lag ze weer rustig te genieten en dan denk ik wel even, zal ik toch nog even doorgaan, maar als ik eerlijk ben tegenover mezelf dan moet ik stoppen voor mijn eigen lichaam.
We zijn eigenlijk hier maar met een heel klein groepje wat schrijft :think:
Liamama: er heerst idd een buikgriep… ik hoop voor je dat dat van jou geen buikgriep was. Ik hoop echt dat je (als je dinnetje erbij is) een mooie posi test in handen hebt
Chantal: dit gun ik jou natuurlijk ook van harte. Ik duim echt met je mee.
Welkom: het is hier idd een heel klein groepje wat schrijft maar wel een heel gezellig groepje vind ik :mrgreen:
Olle: Ik hoop dat je de groene dagen idd goed benut hebt en dat je ook een posi test hebt over een paar weekjes :mrgreen:
Met Stein is alles trouwens weer goed. Hij is nu van de medicijnen (op puffers na) af. Hij is ook gewoon naar het KDV geweest gister. Wel is hij nog steeds snel moe.
Met mijn bekken gaat het op het moment best slecht. Vandaag weer bij fysio geweest. Ik moet beloven dat ik echt niet te veel hooi op mijn vork neem :roll:
Jannigje, fijn dat Stein weer lekker naar het kdv kan :thumbup:
Balen dat je last van je bekken hebt, is dat een overblijfsel van de zwangerschap van Stein?
Ja het is inderdaad wel gezellig hier, want ik schrijf momenteel bijna alleen maar hier. Het is lekker een beetje bij te houden en dan lees ik er vaak nog langs :doh: :mrgreen:
Hoe is het met het kerstgevoel van jullie??
Die van mij begint weer te komen, met al die lichtjes die je overal nu ziet branden.
ik geloof er nog steeds niks van hoor :shock:
@welkom wrote:
Hoe is het met het kerstgevoel van jullie??
Die van mij begint weer te komen, met al die lichtjes die je overal nu ziet branden.
nou!!!
had ik helemaal niet nu begint het wel

chantal???
meld je eens

LIAMAMA!
ik zie het ook! :dance:
gefeliciteerd!
Hoi,
wat zie ik nu, liamama gefeliciteerd,
Ik had een berichtje via mn mobiel gedaan maar die is niet doorgekomen zie ik.
Hier alles goed voel van alles durf niet te hopen maar nog niet ongi
Ik ga pas dit weekend testen of volgende week…voel me :sick:
gr
ppfff ik kan het nog steeds niet geloven hoor
chantal
ik ga duimen voor je hoor
:-*
:shock: :shock: :shock: joepie!!!
GEFELICITEERD liamama
@Jannigje wrote:
:shock: :shock: :shock: joepie!!!
GEFELICITEERD liamama
wij keeken ook echt zo vanmiddag :o
dit is ook niet wat we verwacht hadden
en wat ook niet door dringt
we wachten maar af he

Liamama, je bent zwanger, SUPER!!! Wat fijn voor jullie!!
Kom morgen even reageren op de rest hoor, heb een weekje gemist, was druk met werk afronden, verjaardag van Silke vieren en dan waren we ook nog eens alledrie ziek. Maar nu gaat alles weer beter én ik heb vanaf nu vakantie tot 5 januari, heeeerlijk! Tot morgen