November 2008 stoppers, 6 zwanger, we duimen voor Jannigje!!

zo en nu eerst koffie

heb het kout :?

evee f water koken en dan kammille thee in trekken (sterk) aflaten koeen en daar het oog mee schoonmaken :thumbup:

en anders een druppeltje bv doet ook wonderen

ow en je kleine meid al 1 wat vliegd de tijd he :slight_smile:

welkom dat lijkt me ook wel een leuk instrument om te spelen

of een iris wissel ook heel mooi

ik ben al 4 jaar proberen gitaar te spelen

die inmiddels al 3 en half jaar op de kast licht :oops:

janigje een hele dikke :hug: voor stein

dat hij maar heel snel beter wordt

een dubbele longontsteking ppfff heftig hoor :hug: :hug:

ow en nog steeds geen ongie spannent

hier was het de afgelopen 2 dagen redelijk rustg in mijn buik

en nu no voel ik een ongi aan komen :?

Grappig ik heb 4 jaar klarinet gespeeld en heb 1/2 jaar les gehad in gitaar spelen en die ligt nu ook al jaren in een speciale doos in de kast. Zonde eigenlijk want het was een dure gitaar. Ik heb ook nog een klarinet liggen maar die komt uit polen en is erg vals :mrgreen:

Vanmorgen met de kids weer naar de ha geweest en beide hebben het rs virus en zijn beide aan een 2e a-b kuur begonnen, volgende week controle.

Kom morgen verder reageren maar heb nu een cursus peuter in zicht, ben erg benieuwd, zal wel ervaringen uitwisselen zijn, maar dat is ook leuk.

liamama, bedankt voor de tip! :smiley: zit zelf al aan de kamille thee maar even niet bedacht dat ik het ook op die manier kan gebruiken

tot later, weer lang genoeg achter dit ding gezeten

edit: zo raar hè, zo zie ik m’n banner wel, en zo is ie weer weg. die van jullie zie ik ook bijna nooit (vandaar dat ik dus geen leeftijden, cyclussen onthoud :roll: ), ik zou nu 2 banners moeten hebben, klopt dat??

Goedemorgen.

Evee ik zie 2 banners bij jou :wink:

Welkom beterschap met je kids :hug:

Liamama hoe gaat het nu met je buik nog last?

Hier alles goed, lekker een vrije dag dus lig nog lekker lui op bed met laptop, Yeline slaapt nog heerlijk. Ga zo even de gemeente bellen want wel willen in Februari een geregistreerd partnerschap aangaan en heb nog een paar vraagjes erover voordat we ervoor gaan.

Verder heb ik sinds gister weer last van mn rug en een trekkerig en strak gevoel in mn buik en heeeeel af en toe een verdwaald steekje…

Nou ik zal eens gaan bellen.

:-*

Hhmm gemeentehuis gebeld en we kunnen geregistreerd partnerschap maar als we willen trouwen dan is het alleen de formaliteiten nog van papier tekenen en dan ben je getrouwd dus geen toespraak meer ofzo. Had al zoiets gelezen maar het is dus echt zo, best balen…

Dus we moeten vanmiddag eerst maar eens overleggen wat we nu gaan doen.

Ben zelf al 4 jaar getrouwd geweest en weet van hoe of wat maar voor mn vriend is het de 1e keer en wil hem gewoon een mooie bruiloft geven zoals het hoor met het ja woord erbij. Dus eigenlijk is het makkelijk en gaan we gewoon trouwen ipv geregistreerd partnerschap maar we wilen in 2011 trouwen maar dat duurt nu dan nog wel heel lang hahaha.

Nou ik ga even eten met Yeline vanmiddag nog ff naar de advocaat, moet de allimentatie nog regelen voor Yeline aangezien dat nu pas kan omdat het gezamelijke huis van mn ex en mij verkocht is en hij geen extra kosten meer heeft.

oh snotter de snotter, bluh, hebben net een etentje met z’n 2 (11 jr samen 8) ) voor morgenavond maar afgebeld, beide snotverkouden dus dan is er ook niet veel aan, helaas…

't is hier rustig dames, hoe gaat ie? :mrgreen:

chantal, waarom wil je pas in 2011 trouwen?

welkom, hoe was je cursus peuter in zicht, wat hield het in?

oh ja, op m’n werk zie ik de banners wel, en op andere laptop hier thuis ook maar ik weet echt niet welke instellingen ik zou moeten aanpassen op deze laptop :wall:

goede morgen

ik probeer straks weer f te reageren :oops: :oops: :oops:

wil f duimen voor jannigje :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray:

hiers momenteel vrij rustig weer in mijn buik ben benieuwd voro hoelang :wink: :-*

goedemorgen

Helaas heeft het duimen niet geholpen en zijn de :evil: aangekomen hier.

nou ja nieuwe ronde nieuwe kansen :slight_smile:

bedankt voor het duimen :-*

Goedemorgen,

Even snel voor mn werk aan, anders heb ik 's avonds weinig tijd, volgende week ben ik er meer!

Jannigje jammer zeg, hoe gaat het nu met Stein??

Liamama is het rustig in je buik gebleven?

Evee gefeliciteerd met jullie 11 jaar, beterschap hopelijk ben je gauw van het gesnotter af zo irri.

Wij wilden graag in 2011 trouwen omdat we dan op 11/11/2011 het jawoord wilden zeggen. Maar we zitten nu heel erg in twijfel wat we nu moeten eigenlijk, dus we moeten de komende week even goed praten wat we nu willen, want ik wil graag voor dat er een kindje bij komt de achternaam hebben van mn vriend doormiddel van trouwen of dan toch geregistreerd partnerschap.

Nou hier gaat het verder wel goed, alleen steeds ongi krampen in mn buik niet de hele dag door maar met tussenpose eigenlijk. last van mn onderrug. Ook zijn sinds gisteravond mn tepels gevoelig aan het worden en voel me niet de hele dag op en top, ik eet ook niet veel meer omdat ik het er niet in krijg. Wordt er gewoon gek van want het kan door het ontpillen komen en dat mn ongi bijna komt maar het is ook een teken van een zwangerschap. Nog een paar dagen wachten dan hopelijk weet ik het…

Nou ik ga even verder hier want Yeline moet om half 9 op het kdv wezen het is haar 1e dag dus extra spannend! ze is alleen nog maar bij een gastouder geweest dus dit is toch wel heel anders.

:-* fijne dag

goede morgen

hier ook even senl :wink:

aller eest voor jannigje :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

op naar de 2de ronde

chantalle

ow ik ga duimen voor je

ben benieuwd

hier is het wisselent in mijn buik

dan is het rustig en dan totaal niet

dan krijg ik een ongi gevoel en dan is het weer weg

nou ja we wachten wel af

ik kijk het volgende week nog f aan en als het dan nog zoon gerommel zou zijn

en een negatieve test

dan ga ik f naar de huisarts

om te kijken of er niet iets mis is gegaan met het eruitlaten halen van het spiraal want volgens mij klopt het niet

vandaag zit oik op dag 23

met spiraal had ik ook 23 dagen ciclus dus het is f spannent omdat ik ook niet weet wat voor ciclus ik nu heb

nou ik ga richting werk

:-

en yelline heel veel plezier op kdv het is heel gezellig

dat vind liam ook :-

Goedemorgen

Wat een rust hier??

Liamama: Hoe gaat het met jou? en de onrust in je buik?

Chantal: trouwen op 11-11-2011 is echt een mooie datum

Evee: hoe gaat het met je verkoudheid?

Stein is aardig aan het opknappen. Is alleen heel snel vermoeid. En slaapt daardoor heel veel. Hierdoor kan hij niet naar het KDV. Hij kan gewoon nog niet qua gezondheid/fitheid wat zijn leeftijdsgenoten kunnen.

Das best rot voor zo een kereltje.

Gister is hij voor het eerst mee naar buiten geweest (in de buggy).

Hij viel na een klein uurtje al in slaap in de buggy en heeft ruim 2.5 uur geslapen. Gisteravond lag hij om 19.15 uur te slapen en vanmorgen werden we om 8.45 uur pas wakker.

Maandag moet ik weer met hem naar de arts komen ter controle

Jeetje meiden…ik haat kamers omgooien.

En daarbij heb ik nog er last van mijn bekken (heb ik ook nog steeds fysio voor). Dus het gaat wat moeizaam allemaal.

Maar ja het eindresultaat word volgens mij wel leuk.

Vanavond gaan we bezig met de kerstboom en morgen gaa we de kleine kamer leegmaken. En dan ga ik de rest van de week daarmee aan de slag.

Ik zal tussendoor foto;s maken :mrgreen: dan kunnen jullie mijn kunsten ook volgen :lol: :lol: :lol:

Janigje, balen dat het deze ronde niet raak was, volgende ronde hopleijk wel.

Voor Stein een dikke :hug:

Chantal, trouwen op 11-11-2011 is wel erg mooi. Inderdaad veel papieren bij gerigistreerd ouderschap. Vrienden van ons zijn om die reden maar wat eerder gertrouwd.

Hier nog twee hoestende kinderen en heb het idee dat het bij Sanne echt niet minder wordt. :eh: :think: . Dinsdag weer controle, dus we wachten af. Ze slapen, spelen en eten wel goed, dus dat is wel zo fijn.

Ik zelf heb een zere borst, maar kan er geen verklaring voor geven. Sanne drinkt erg onrustig, dus misschien daardoor.

Goedemiddag meiden!

Niet zo heel veel tijd op het moment om hier te komen.

Doe het vaak op mijn werk, maar daar is het nu wat drukker door de jaarfsluiting.

Thuis heeft onze kerel voorrang en dat neemt hij ook. Zodra hij ziet dat ik achter de computer zit, roept hij ā€œNijntje!ā€ :lol:

Jannigje :hug: op naar de volgende ronde en voor Stein :hug: fijn dat het al wat beter gaat

Chantal: trouwen is toch veel leuker dan partnerschap en helemaal op zo’n bijzondere datum.

Hoe was de eerste dag van Yeline op het kdv?

Jammer Evee van het etentje, beterschap

Welkom ook beterschap voor jouw kinderen, het raadsel van de pijnlijke borst al opgelost?

Liamama, als je het niet vertrouwd, naar de ha. wat voor soort spiraaltje had je?

Van de week de kerstboom gezet. Onze kerel zei ā€œmooiā€ toen hij hem 's morgens zag :inlove: Hij heeft ook een eigen woord voor kerstboom (niet na te typen)

Hij zal zo wel wakker worden, ligt al weer een uur te slapen. Ga ik nog snel ff verder rondneuzen hier.

avond

hier druk weekendje gehad mara wel leuk

kerstboom staad onder tussen

maar ben er niet helemaal blij mee :? nou jah

buik is niet helemaal rustig maar ook geen ongi te bekennen

we zien wel en wachten af als ik vrijdag nog niet ongi ben dan testen we

jannigje gelukkig gata het al wat beter met stein :hug: :hug: :hug:

en nu mischien dat ik het gemist heb maar waarom kamers verbbouwen? :think:

olle ik had de merina

en groot gelijk dat je mannetje voor gaat :-

welkom ppffff

hier ook een ventje die maar heel langzama opknapt

:hug: :hug: voor je kindjes

zo ik g lekker bank hang :-

De merina is toch een hormoonspiraal? Dan kan je cyclus anders zijn.

@Olle wrote:

Thuis heeft onze kerel voorrang en dat neemt hij ook. Zodra hij ziet dat ik achter de computer zit, roept hij ā€œNijntje!ā€ :lol:

Welkom ook beterschap voor jouw kinderen, het raadsel van de pijnlijke borst al opgelost?

Bas roept ook de hele dag dat hij Nijntje wil zien. Langzaam komt er nu bob de bouwer en het zandkasteel bij. Nijntje verhalen kan ik inmiddels dromen :roll: :mrgreen:

Mogelijk toch een verstopt melkliertje want de pijn wordt al minder.

Beterschap voor de kindjes die het nodig hebben. :hug:

Wij zetten dit jaar geen kerstboom, Ik ben nog niet fit en deze week hebben we elke avond iets en we moeten de gehele kamer verbouwen voordat de boom er kan staan. We hebben wel wat leuke versieringen gekocht met lampjes en zo is het toch kerst binnen.

Liamama, het blijft spannend bij jou.

Ik heb afgelopen zaterdag maar eens voor de fun een test gedaan, maar die was negatief. Ik ben niet teleurgesteld, want had het ook echt nog niet verwacht, ik denk dat het geven van bv bij mij nog wel een rol speelt. Maar manlief gaf aan al mijn kwaaltjes nu de draai: volgens mij ben je zwanger :roll:

Morgen met de kids weer voor controle naar de dokter.

Vandaag mij eindejaarsgesprek gehad en die viel qua beoordeling tegen, maar ze hadden wel gelij, ik had mijn jaar niet. Zat niet lekker in mijn vel en dat heeft bij mij duidelijk invloed op het werk. Jammer volgend jaar beter dus.

Zo ga nog heel even pauze houden en dan kolven. Nog een paar weken en dan laten we die voeding ook vallen.

Goedemiddag :mrgreen:

even snel tussendoor kom vanavond wel ff uitgebreidt reageren hoor :wink: .

Hier alles ok, symptomen blijven (steken in de buik, gevoelige tepels, en al 3 ochtenden misselijk en raar gevoel in mn buik) weet echt niet wat ik er van moet denken gelukkig weet ik binnen een paar dagen of mn ongi komt als het optijd is dan :pray:

Ziekte hier in huis, vriend is behoorlijk verkouden en mn meisje heeft gister en vanacht alleen maar overgegeven :frowning: dus dat is niet zo fijn.

Ik ga even snel naar het centrum toe tot later!

oooh even tussendoor hoor, we krijgen een kat erbij :inlove: we halen hem 1 deze dagen op waarschijnlijk.

En mannetje (gecastreerd gelukkig!) van bijna 1 jaar met stamboom. Een heilige birmaan is het geen schatje :inlove:

goede avond

@Olle wrote:

De merina is toch een hormoonspiraal? Dan kan je cyclus anders zijn.

oke dat kan maar ik heb eigenlijk nooit geweten wat mijn cyclus was

dus ben nu maar van het gemiddelde uitgegaan

welkom

hier hebben we de kerstboom dan wel opgezet omdat we er dit jaar 1 gekregen hadden

maar voor mij had hij ook niet gehoeven hoor :wink:

wanneer moet je ongi worden dan?

jammer dat de test negatief was

en mischien gewoon omdat het winter is dat je wat meer geprikkeld bent

ow en een iets wat negatief gesprek :hug: :hug:

wat voor werk doe je?

@chantal!! wrote:
Goedemiddag :mrgreen:

Hier alles ok, symptomen blijven (steken in de buik, gevoelige tepels, en al 3 ochtenden misselijk en raar gevoel in mn buik) weet echt niet wat ik er van moet denken gelukkig weet ik binnen een paar dagen of mn ongi komt als het optijd is dan :pray:

Ziekte hier in huis, vriend is behoorlijk verkouden en mn meisje heeft gister en vanacht alleen maar overgegeven :frowning: dus dat is niet zo fijn.

wanneer ga je testen?

ik ga in iedergeval voor je duimen

en een dikke :hug: voor je ziekenboeg daar

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: ik is jarloers wat een mooie :inlove: :inlove: :inlove:

ppffffff ik ben moe en misselijk

ik heb niet het gevoel dsat ik zwanger ben of zal zijn

dus denk dat ik een griepje krijg

liam was van het weekend ook al niet zo lekker eraan dus het heerst

vandaag maar eens lekker optijd me bed in