November 2008 stoppers, 6 zwanger, we duimen voor Jannigje!!

Ja ik hoop het ook hoor,

Snap het wel het is zijn 1e dus voor hem heeeel speciaal dat hij tussen ons wil houden en als het zover is vertellen. Maar jah met Yeline was ik er al aan gewend om op dit forum te kletsen dus tja…hahaha dan schrijf je gewoon weer.

Vind het zooo jammer maar ik ben hier hopelijk heeeeeel snel weer te vinden hoor!.

xxx

Chantal ik vind het ook jammer :frowning: maar begrijp het wel :-*

Hopelijk zien we je snel terug.

Oh ik ben geloof ik zomaar aan het inbreken :oops: :oops: :oops:

Nou als ik hier toch ben:

Suusje ook hier van harte gefeliciteerd :inlove: :dance: :dance: :mrgreen:

En nu sluip ik weer snel weg :oops:

@chantal!! wrote:

Ja ik hoop het ook hoor,

Snap het wel het is zijn 1e dus voor hem heeeel speciaal dat hij tussen ons wil houden en als het zover is vertellen. Maar jah met Yeline was ik er al aan gewend om op dit forum te kletsen dus tja…hahaha dan schrijf je gewoon weer.

Vind het zooo jammer maar ik ben hier hopelijk heeeeeel snel weer te vinden hoor!.

xxx
Dit kan ik me naatuurlijk heel goed van zijn kant uit voorstellen.

Ik ben wel blij dat M het niet erg vind dat ik hier schrijf.

Voor M is het ook de 1e en voor mij de 2e.

Ik hoop snel van je te horen chantal…met een mooie banner onder je naam :-* :-* :-*

avond

hou het kort ben bek af :?

chantal hopelijk ben je snel weer terug

en een dikke :hug: voor olle

maieke dankje :inlove:

welkom veel suc6 met tellen (jij liever als ik 8) )

janigje hoe voel je je?

voor de rest sorry maar ben echt bekaf ben gesloopt :-*

@Liamama wrote:

avond

hou het kort ben bek af :?

chantal hopelijk ben je snel weer terug

en een dikke :hug: voor olle

maieke dankje :inlove:

welkom veel suc6 met tellen (jij liever als ik 8) )

janigje hoe voel je je?

voor de rest sorry maar ben echt bekaf ben gesloopt :-*
Ik voel me misselijk. Heb vandaag ook met de arts gebeld. Ik kan niet slapen van de misselijkheid.AL nachten niet.

De arts wilde even afwachten. Mocht ik niet zwanger zijn kan ik voor de nacht een maagbeschermer gaan halen.

Mocht ik zwanger zijn moet ik toch bij haar langskomen :mrgreen:

@Olle wrote:

Hier gisteren precies volgens schema ongesteld geworden. Op naar ronde 3 dus.

Kereltje is nog steeds ziek, niet alleen kiezen
Ahhh knuffel voor je kereltje :hug: :hug: :hug:

En balen dat je ongesteld bent geworden. Maar gelukkig wel in een regelmatig cyclus

Jannigje, balen dat je nog steeds misselijk bent. Hoe is het vannacht gegaan?

Vanmorgen kwam onze Bas al om 5.50 uur en dat is niks voor hem, want hij wordt altijd rustig wakker rond 7.30 uur en nu echt hard huilen. Tussen ons in in bed gelegd en ik moest er na een kwartier uit om me klaar te maken om te gaan werken. Sanne gevoed iets voor 7.00 uur en daarna naar manlief en Bas gegaan. Bas was wel goed wakker en had nergens pijn zover ik kon beoordelen. Manlief is vandaag voor de eerste keer een gehele dag allen met de kids, ben erg benieuwd hoe het gaat, maar zal wel goed komen.

Zo ga nog even rondsnuffelen en dan nog een paar uur werken.

hier eerst heerlijk met mijn ouders gegourmet

daarna f lekker rustig gezeten

toen ben ik olliebollen gaan bakken

en william zijn moeder en broertje kwamen

laim om 23.00 uit bed gahaald

die heeft om 12 uur genoten van het vuurwerk

ik heb de brandweer nog gebeld

een aanhang wagen hier voor de deur had vlam gevat

politie erbij brandweer met loeiende sirene erbij geweest

eerst hadden buurtbewoners met een bluuser geprobeert

en met emmers water aar dat lukte dus niet

de brandweer had hem in een mum van tijd uit (vond wel eng want was op een pakkeerplats en er stonden auto’s langs

maar ales goed afgelopen

om 1 uur liam weer naar bed en die is net dus wakker

ik kiepte om 2 uur echt om dus ben ik ook lekker gaan slapen

iedereen een fijn 2009 toegewenst :-*

IK WENS JULLIE EEN HEEL GELUKKIG EN GEZOND EN VRUCHTBAAR 2009 :inlove:

meiden gelukkig :dance: ik mag weer praten en typen hier want aangezien bijna de hele familie het nu weet mag ik het hier ook meedelen.

IK BEN ZWANGER :inlove: :inlove:

heb afgelopen maandag met 12 dagen overtijd positief getest en gister weer dus het is echt zo.

Ben enorm misselijk de afgelopen dagen mn buik gaat nu hard zal snel ff een foto plaatsen.

Ik ga nu ff bij iedereen op visite maar wou het alvast ff meedelen :inlove:

:-*

Heb mn banner maar ff op de datum van mn laatste ongi gezet maar ik denk dat ik korter zwanger ben, want dat was met Yeline ook zo toen ik zo laat posi teste. maar hij staat er alvast :inlove:

jahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

gefeliciteerd

ow dan ben jij 28 augustus uitgeteld :inlove:

WAUWW chantal gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:

Iedereen trouwens gelukkig nieuwjaar en vooral een vruchtbaar jaar!!!

Hier nog steeds misselijk, maar ook beetje buikpijn (ongesteldheidskrampjes) Dus ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden :think: .

Chantal, super!!! GEFELICITEERD!

En iedereen een heel gelukkig, gezond, en ik sluit me aan bij Jannigje: vruchtbaar! ;-), nieuwjaar!

Pas morgen het lijstje aan. Dames willen jullie me pb-en met nieuwe NOD’s en in geval van Chantal uitgerekende datum? Thanx

Voor iedereen een gezond en gelukkig nieuwjaar.

Chantal van harte gefeliciteerd en fijn dat je weer mag meeschrijven.

:cry: zo glukkig is het bij ons niet

een dinnetje van mij heeft gisteren een mk gehad :cry:

ben f vanslag

Liamama :hug: , voor jou echt een dubbel gevoel. Je bent blij dat je zelf zwanger bent, maar verdrietig omdat je vriendin een mk heeft gehad. :hug:

@welkom wrote:

Liamama :hug: , voor jou echt een dubbel gevoel. Je bent blij dat je zelf zwanger bent, maar verdrietig omdat je vriendin een mk heeft gehad. :hug:

dat dubbel gevoel zit er echt inderdaat

en ik was al zo bang :?

en dan probeer je te genieten

en dan wordt je weer met je neus op de fijten gedrukt :cry:

bleg het was hun zo gegunt

@Liamama wrote:

:cry: zo glukkig is het bij ons niet

een dinnetje van mij heeft gisteren een mk gehad :cry:

ben f vanslag
dat is idd heel erg confronterend en erg dubbel. Kan me voorstellen dat je van slag af bent

dikke knuffel voor jou :hug: :hug: :hug: (en je dinnetje natuurlijk)

Liamama sterkte met je vriendin en ook voor jou, toch schrikken als het zo dichtbij gebeurt.

Duim voor jullie meiden :pray: dat jullie snel posi testen :-

Ik heb vandaag de nieuwe test opgehaald van clear blue met die indicator hoelang je al zwanger bent morgen ga ik hem doen dus ben benieuwd hihi wat ie aangeeft.

Zal straks ff de vk bellen als ze aanwezig zijn dan haha alvast ff een afspraak maken. Dan kan ik gelijk vragen van hoe of wat omdat ik in het ziekenhuis ga bevallen en een medische indicatie heb.

Hier gaat het verder goed, heb de hele dag krampen, steken en trekkend gevoel in mn buik dus ik doe zo rustig mogelijk want zodra ik teveel doe verneem ik het weer erger worden. En heb overdag steeds een misselijk gevoel in mn maag en moe maar verder nog geen symptomen gelukkig.

Nou ik ga ff spelen met Yeline we hebben haar net opgehaald van het kdv, ze vond het weer geweldig :mrgreen: gelukkig.

:-

kom later ff weer