November 2005 stoppers

ja kes op jou wilde ik reageren!!!

ik wilde jou veel suc6 wensen en nu maar hopen dat het raak is!! :pray: :pray: :pray:

ik stop pas aan het eind van deze maand met de pil en moet dat dus ook eerst nog ongi worden maar ik kijk er wel erg naar uit!!!



nogmaals suc6 en ik ga voor jullie duimen.



knuffel nathalie

Nathalie,

jij had dus best mijn opdracht voor school kunnen maken vandaag.

Nu moet ik dat nog doen na mijn werk :naughty:



Kes,

Wat knap dat je het niet-roken zo goed volhoudt, ga zo door.

Goed hoor! :thumbup:

Hoi dames,



Kes, lekker dat je dit weekend vrij bent! Zit je in een leuk gezinnetje deze week? En hou je het niet roken en wel sporten nog steeds vol?



Nathalie, wat werkt dat aanstekelijk he, zo’n kleintje. Maar onze tijd komt nog wel hoor :slight_smile:



Garfield, voor jou wordt het nu spannend he! Ik zal voor je duimen hoor!



Ik heb niet zoveel te melden eigenlijk. Komend weekend begint onze eerste echte werkweek, en ondertussen wordt onze agenda voor dat weekend voller en voller… niet echt handig natuurlijk, maarja, we vinden vast wel tijd :wink:



Ik ga vanavond maar eens lekker op de bank hangen met een grote kop thee :smiley: Tot later!

Hoi Nikki,



Ja, mijn NOD komt inderdaad dichtbij dus ik ben erg benieuwd. Ik hou wel rekening met een marge van een paar dagen en ik wacht het maar af. De laatste keren kwamen de :evil: :evil: op het verwachte moment, dus ik heb alleen de eerste keer getest precies op mijn NOD, hihi. Toen had ik nog van die illusies, maar dat is inmiddels al wat minder :expressionless:

Een kop thee is een goed idee, ik denk dat ik dat ook even ga regelen voordat ik aan het werk ga voor de studie…



Groetjes Garfield

@meissie wrote:

ja kes op jou wilde ik reageren!!!

ik wilde jou veel suc6 wensen en nu maar hopen dat het raak is!! :pray: :pray: :pray:

knuffel nathalie


Hoi Meissie,

Bedankt voor je berichtje :mrgreen: , nou word het nog 2-2,5 week afwachten… :shifty: of de :twisted: dan komen, heb uiteraard liever dat ze meteen 9 maanden wegblijven :inlove: , hoop in elk geval wel dat mijn cyclus meteen een beetje regelmatig is.

@Nikki’78 wrote:
Kes, lekker dat je dit weekend vrij bent! Zit je in een leuk gezinnetje deze week? En hou je het niet roken en wel sporten nog steeds vol?


Ja hoor, weer een rookvrije dag achter de rug :mrgreen: en ben vanuit mijn werk naar de sportschool gegaan en 1,5 uur bezig geweest. Ja hoor zijn leuke mensen, eerste kindje dus wel rustig :wink: .



Garfielt, ik zal ook flink voor je duimen hoor!! Wie weet helpt het :wink:

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Zo, mijn opdracht is weer af en ik ben best tevreden. Vanavond vroeg naar bed, dus nu maar eens achter de computer vandaan :stuck_out_tongue:



Groetjes Garfield

Hoi,



Lekker Garfield, dat je klaar bent met je opdracht!



Lenie, aan je banner te zien ben je bijna klaar met je pil he. Spannend hoor, begint volgende week ook jouw eerste maand voor het eggie!



Ik ga morgen beginnen met de ovu-testen, ik ben benieuwd…



Wat is het rustig hier zeg. Heeft iedereen het te druk met andere dingen om hier te kleppen? :wink:



Groetjes!

@Nikki’78 wrote:

Wat is het rustig hier zeg. Heeft iedereen het te druk met andere dingen om hier te kleppen? :wink:


Uhh.. nikkie.. :think: Kijk maar naar mijn banner :mrgreen:
Zijn druk aan het klussen hihi :oops: Nee hoor, druk met werk en gisteravond wezen sporten :wink: En nu.. vroeg naar bed :silenced: :mrgreen: Denk dat ik mijn eisprong eergister heb gehad.. tenminste voelde iets :think: en laatste 2 dagen is mijn temp ietsje hoger.. dus ik ben benieuwd :pray: nu word het afwachten.. :thumbup: en voor de zekerheid nog wat blijven klussen :inlove:

hallo Nikki,

inderdaad gisteren gestopt en morgen moet ik als het okee is ongi worden…zo gaat het meestal…soms duurt het een dagje langer…

Garfield en en en :?: :?: :?:



Ik hoop het zo :thumbup: :thumbup: :thumbup:



:-* jentel

Vanmiddag wilde ik hier even kijken, lag de site er uit :shock: Ik kon er in ieder geval niet opkomen… Maar nu kan het weer :smiley:



Kes, als je van de week je ei al gehad hebt loopt je voor op je banner he. Hoop voor je dat het waar is, dan is je NOD ook al eerder namelijk.



Garfield, vandaag je NOD! Wanneer heb je besloten te testen mocht je nog niet ongesteld zijn? Je gaf jezelf toch een marge van een paar dagen?



Ik heb vanochtend een ovulatietest gedaan. Niks op te zien natuurlijk, maar dat had ik ook niet verwacht. Ik beging vroeg (zoals aangeraden) om de eisprong niet te missen mocht mijn cyclus afwijken, maar als ik gewoon weer op 28/29 dagen zit, verwacht ik de eisprong pas maandag of dinsdag…



Verder is het weekend lekker weer begonnen! Zometeen begint Sint Maarten, en krijg ik dus de hele avond zingende kindjes aan mijn deur. Best leuk! Verder een druk weekendje voor de boeg, maar wel weer gezellig druk gelukkig…



Fijn weekend allemaal!

Hoi meiden,



Wat lief dat jullie met me meedenken.

Ik had vanochtend het gevoel dat de :evil: :evil: eraan zaten te komen, maar dat is nog niet gebeurd en nu weet ik niet meer wat ik voel. Ik had steeds van die steken en die voel ik nu af en toe nog steeds. Het schoot me vanochtend te binnen dat ik dat ook had toen bleek dat ik een nierontsteking had, dus maar hopen dat het niet daar vandaan komt!!



Nikki, soms duurt het even voordat je het resultaat kunt aflezen, dus niet kijken en gelijk weggooien hoor :wink:

Volgens mijn berekening en gevoel zou morgen mijn NOD zijn, dus ik wacht het nog even af. Misschien maandag zo’n goedkoop testje proberen als het dan nog niet zover is. :shifty:



Groetjes Garfield

ik duim voor je :thumbup: :thumbup: garfield…

Bedankt Lenie!



Vanochtend weer het gevoel dat de :evil: :evil: door zouten zetten, maar vooralsnog dus nog niet.

Ik ben het hele weekend lekker druk, dus ik zie het wel!!

Jij hebt straks je eerste pilvrije cyclus hè, spannend!



Groetjes Garfield

Hey Garfield,

Wat spannend zeg! Heb je normaal een regelmatige cyclus?

Ik duim met je mee :thumbup: :thumbup: :thumbup: Dat de :twisted: wegblijven en je volgende week een positieve test hebt :pray: :pray: :pray:



Groetjes Kes :-*

hallo garfield,



ik zou eigenlijk al ongi moeten zijn maar ben het nog niet.

Komt nog wel denk ik, mijn buik rommelt maar en mijn rug doet meer zeer. dat het je met BI.

Voor jou ook spannend. Ik hoop dat het wegblijft…

he dames wat spannend voor jullie leni en garfield!!!ik duim voor jullie!!!



zo ik ben er ook weer ff na een paar dagen afwezig zijn!!!

we hadden het zo druk met klussen in ons nieuwe huisje dat ik savonds te moe was om nog achter de pc te kruipen!!!

maar nu op zondagochtend heb ik wel ff tijd!!!

nog twee weken en dan stop ik met de pil en ik ben zo benieuwd hoe mijn cyclus is.

ik heb natuurlijk ook al 7 jaar de pil geslikt en ik weet dus niet hoe het gaat zonder de pil.



nou ladies ik ga er vandoor we gaan vanmiddag weer lekker aan de slag in ons nieuwe huisje(gelukkig schiet het al aardig op).



knuffel meis

Hoi meiden,



Lenie, inmiddels dus ongesteld begrijp ik.

Is het nu ook veel heftiger dan toen je aan de pil was, dat had ik de eerste paar keer wel…



Nathalie, schiet het al een beetje op in het nieuwe huis? Spannend hè, hoe je cyclus dan zal zijn. Ik was zelf denk ik veertien jaar aan de pil geweest. Alleen nu smokkelt mijn lichaam er stiekem steeds een dag bij en vandaag zit ik dus alweer op 37 dagen. Weet je nog hoe het was voordat je aan de pil ging?? Spannend in ieder geval!



Groetjes Garfield

Hallo allemaal,



Hebben je duivels al goed doorgezet Lenie? Dan is je eerste pilvrije cyclus bij deze begonnen, gefeliciteerd en veel kluspezier de komende maand! :wink: :smiley:



Nathalie, lekker dat je huisje zo op schiet, jullie gaan eind deze maand over toch? Kunnen jullie de feestdagen in jullie nieuwe huisje vieren.



Nog steeds spannend he Garfield? Morgen tijd voor het goedkope testje?

Ik heb de ovu-testen (op jouw aanraden) de laatste dagen bewaard, datum genoteerd, en je ziet het streepje elke dag een beetje duidelijker, volgens mij betekent dat dat mijn ei eraan komt! Leuk om het zo te kunnen volgen.



Vandaag zijn we de logeerkamer aan het opruimen, bah, wat een rotwerk, maar wel altijd lekker als het gebeurd is. Wat kan een mens een zooi bewaren zeg :shock: , de helft gebruiken we nooit. Gaat allemaal de vuilnisbak in, ruimt goed op op die manier :smiley: We willen binnenkort aan de zolder gaan beginnen, maar da’s wel een weekendproject denk ik… :cry:

Nou, einde van mijn pauze :wink: , tijd om de troep weer in te duiken, en dan vanavond gezellig op visite bij mijn ouders.



Liefs, Nikki

Dag dames van November!



Bij deze hebben jullie een nog een lotgenoot! Ik ben twee weken geleden ongesteld geweest na de pil en sindsdien niet meer genomen!!!

Ik ben 27 jaar en mijn vriend en ik hadden het al langer over kinderen. Nu moest ik echt naar alle baby’s kijken, haha! In mei verhuizen we naar een heel mooi huis, wat zou het fantastisch zijn om daar een baby te krijgen… :smiley:



Ik vond het wel spannend hoor. Ik kan opzien tegen de menstruatiepijn die ik vroeger had, dat was de reden dat ik begon met de pil. :thumbdown:

Ik had afgelopen week al wat buikpijn, voelde als lichte menstruatiepijn… Nu wat minder gelukkig. Ik weet alleen nog helemaal niet wanneer ik mijn eisprong heb. Ik ben 10 jaar aan de pil geweest en nu nog niet ongesteld geworden. Vroeger had ik een korte cyclus, maar drie weken ofzo. Hoe komen jullie aan die leuke balkjes onderin met wanneer je vruchtbaar bent en wat is een goede manier om hier achter te komen :?:

Groetjes en hou jullie in de gaten!