November 2005 stoppers

Hij moet vandaag werken, dus morgen maar even de bedrijfsarts bellen. Ik moet voor school aan de slag, maar het schiet nog niet erg op.

Vanmiddag komt een vriendin, dus ik moet nu toch echt op gaan schieten :wall:



Garfield

zo goedemorgen allemaal!!!



ik ben ook mijn bedje uitgerold en sta er weer lekker bij(maar niet heus)

ik heb mijn pyjama nog aan en ik ben van plan om die nog lang aan te houden, eigenlijk zou ik vandaa nog wat klussen in ons nieuwe huisje maar ik heb geen zin.

gisteren hebben mijn vriend en zijn vader een mooi muurtje gemaakt in de woonkamer en nu kunnen we beneden dus ook eindelijk wat gaan doen.

verven behangen en als dat soort dingen!!!

als het af is dan laat ik zeker even een foto zien met het resultaat maar voorlopig is het nog niet af!!!



ik ga zo ff lekker beneden op de bank hangen en dan moet ik mij misschien toch maar eens gaan omkleden en mij klaar gaan maken voor het verven van de kozijnen!!!



fijne dag en tot snel!!!

knuffel meis

veel opknap plezier vandaag dan maar.

ik heb leker de hele dag in mijn pyjama rond gelopen!!!

het is erg ik weet het maar ik had geen zin om mij aan te kleden en dan te moeten gaan klussen!!!

zondag is een rustdag, toch???



vanavond nog even bij mijn schoonouders op visite en dan begint de nieuwe werkweek weer. blehhh ik heb er geen zin in.



fijne avond nog



knuffel meis

Hoi meissie,



Zondag is hier helaas geen rustdag. Althans, wel een beetje want ik ben even de stad in geweest en heb in het bos gewandeld, maar ik moet nu nog steeds met mijn opdracht aan de slag, die ik morgen moet inleveren!!



Groetjes Garfield

oohh jeetje garfield moet je nog veel doen dan voor morgen???

ik wens jou ergveel suc6 voor nu en ook voor morgen!!!



knuffel nathalie (meissie)

Hoi Nathalie



Ik hoop dat het wel een beetje op zal schieten als ik eenmaal begonnen ben, maarja, zo eerst weer voor het eten zorgen en daarna weer achter de pc. Ik denk dat ik deze site dan maar niet opstart, hihi!

Het is niet anders, bedankt voor de support.



Groetjes Garfield

ik zal je niet meer van je werk afhouden!!! :mrgreen: :mrgreen:

Goedemorgen allemaal,



Is iedereen zijn weekend goed doorgekomen? Lekker gewerkt/geleerd/geknutseld in huis? :slight_smile: Ik heb een leuk weekend achter de rug. Veel visite, en voor de rest lekker NIKS! :smiley: We waren wel van plan om het huis weer eens op te ruimen, maar we hadden geen zin en hebben dus gisteravond lekker voor de tv gehangen met 2 films. Zo kan ik er wel weer even tegenaan :smiley:



Ondertussen zijn de :twisted: :twisted: weg bij mij, ik hoop voor een lange tijd. :lol: Volgend weekend begint voor ons als het goed is dus de eerste (echte) werkweek :wink:

Ik ben deze maand nog even aan het temperaturen, gewoon omdat ik nieuwsgierig ben naar mijn eigen cyclus. Vorige maand heb ik dat ook geprobeerd, maar ik werd er niet veel wijzer van, mijn temp vloog op en neer de hele maand. Achteraf gezien ben ik toen ook een hele poos verkouden geweest, dus dat was het waarschijnlijk. Nu heb ik al de hele week een vrij stabiele temeratuur (0,1 gr verschil hooguit), dus ik ben erg benieuwd of volgende week mijn temp opeens omhoog schiet… Ik hou jullie op de hoogte :wink:

Nikki, ben benieuwd hoe dat temperaturen je bevalt. Ik lees hier veel dat de kleinste dingen best hevige schommelingen kunnen veroorzaken.

Ik gebruik zelf ov. testen en ben daar eigenlijk wel tevreden over. Zo weet ik ook wanneer ik de :twisted: :twisted: kan verwachten en dat vind ik wel erg prettig.



Nathalie, ik ben nog wel een tijdje bezig geweest met die opdracht, maar ik was wel tevreden met het resultaat. Inmiddels zit ik met een dossier van mijn werk voor mijn neus (en de kat op schoot, erg handig maar niet heus :think: ) waarin ik morgen het een en ander af moet hebben. Heerlijk die tijdsdruk iedere keer :snooty:



Groetjes Garfield

Garfield, ik ben ook benieuwd wat het oplevert. Verwacht er niet teveel van, maar het is zo’n kleine moeite dat ik het op zijn minst kan proberen. Ik ben gewoon erg nieuwsgierig naar mijn cyclus. Ik heb zo lang de pil geslikt (15 jaar) dat ik daar helemaal niet bekend mee ben (mijn cyclus dus). Het is een hele openbaring voor me dat ik (volgens mij) mijn eisprong vorige maand voelde, en tegelijk ook de eiwitachtige afscheiding had :lol: Ik heb ook al ov-testen in huis, ik dacht die te gebruiken om de boel te ‘bevestigen’. Op die manier leer ik mijn eigen lijfje misschien een beetje kennen… :slight_smile: Ik ben trouwens niet van plan om dat elke maand te blijven doen hoor, alleen nu in het begin even…

Welk merk testen gebruik jij? Ik vind het maar een dure grap die dingen :?

Ik leer veel de laatste dagen op de site, temperaturen en testen, weet er niets vanaf :stuck_out_tongue:

Mijn moeder hoefte er maar aan te denken en ze stond al te spugen boven de pot. En daar was ik dan…zo ook bij mijn zusje

Hoi Nikki,



Ik bestel de testen via internet en ze kosten iets van 7,95 per 5 en dan nog verzendkosten, dus het is voordeliger om er in een keer meer te bestellen. Het adres is http://www.L10.nl



Groetjes garfield

dag dames,



is het nodig om te temperaturen of kan het ook zonder???

ik vind het nogal een gedoe(denk ik).

en ik kan idd mijn eisprong voelen en dan heb ik dus ook last van wat extra afscheiding.

maar dan ben je dus eigenlijk al te laat of begrijp ik dat nou verkeerd???



morgen ben ik heerlijk vrij en ga ik dus weer lekker aan de klus in mijn huisje!!! ik hoop dat alles af is als we erin gaan eind van deze maand.



garfield, fijn dat je tevreden bent over je verslag!!!

nu maar hopen dat de rest er ook tevreden mee is en dat je een goede beoordeling krijgt.



zo dat was het wel weer voor nu!!!



fijne middag en avond iedereen!!!



kus meis

Hoi,



Garfield, bedankt voor de tip! Als deze op zijn en ik wil nog eens testen kan ik die misschien bestellen.



Nathalie, je moet uiteraard helemaal zelf weten of je gaat tempen/testen of niet. Ikzelf doe het om meer inzicht te krijgen, maar nodig is het natuurlijk niet. Dat hangt er denk ik mede vanaf hoe serieus je aan de slag wilt, en hoe goed je je eigen lijf en cyclus (al) kent. Ik heb inderdaad begrepen dat als je je eisprong voelt, je aan de late kant bent. Het eitje blijft dan nog 12-24 uur in leven, bovenin de eileider. Als je meteen in actie komt ben je misschien nog wel op tijd, maar als je hem in de ochtend voelt, maar pas in de avond aan de slag gaat, ben je dus waarschijnlijk te laat. Daarom kun je dus beter de dag voor je eisprong aan de slag (of de dag daarvoor), de zwemmers van je mannetje blijven langer in leven (ik geloof wel 48-72 uur), en hebben even nodig om omhoog te zwoegen, dus als je eisprong dan 1 of 2 dagen later plaatsvindt, ligt het pakketje braaf klaar om in actie te komen. Daarom is het dus handig om te weten wanneer je je ei krijgt, dan kun je de dagen daarvoor aan het werk.

Ik kijk er trouwens van op dat jij, terwijl je aan de pil bent, je eisprong voelt. Ik heb volgens mij al die jaren dat ik hem slikte geen eisprong gehad. Ik heb ook in mijn bijsluiters gelezen, dat dat de functie van de pil is, het tegenhouden van een eisprong. Maar misschien vergis ik me :oops:

Ik hoop dat je wat aan mijn info hebt.



Liefs, Nikki

wat stom dat ik dan wel een krampje voel die even aan houd en daarna weer verdwijnt.

een vriendin van mij zegt dus ook dat dat mijn eisprong is maar als jij zegt dat de pil er voor zorgt dat de eisprong uit blijft, wat zal het dan zijn??? :shock: :shock:

nou ik ga de eerste tijd lekker rustig aan de gang (wel serieus hoor), en als het na een behoorlijke tijd nog niet is gelukt dan ga ik denk ik wel tempen!!!



toch bedankt voor de info en ik ben nu dus ook benieuwd wat ik dan wel voel??? :shock: :shock:



knuffel meis

dag dag,



ik moet zometeen nog even werken voor twee uurtjes en ik heb dus ook geen zin daarin.

moest vanmorgen al om 7 uur beginnen en ik heb gewerkt tot half tien.

ja ik weet het het zijn rare werktijden maar er is niets aan te doen op het moment.



ik ga mij klaar maken voor de twee zwaarste uurtjes voor vandaag!!!



tot snel

kus nathalie

Oeps, heb ik je nou in de war gemaakt? :oops: :lol: Ik heb het maar even opgezocht, straks vertel ik het verkeerd ofzo, maar dit vond ik op http://www.anti-conceptiepil.nl/informatie :



Hoe werkt de pil?



Bij (correct) pilgebruik treden de volgende effecten op:

  • Remming van de groei van een eicel, waardoor er geen eisprong kan plaatsvinden
  • Het slijmvlies van de baarmoedermond wordt dik, stug en daardoor nagenoeg ondoordringbaar voor sperma
  • Het slijmvlies van de baarmoederwand verandert, waardoor er vrijwel nooit een eventueel bevruchte eicel kan innestelen



    Door deze drieledige werking ontstaat zeer betrouwbare anticonceptie.





    Lijkt er dus inderdaad op dat je geen eisprong kan hebben, maarja, ik ben geen dokter, dus ik weet t niet zeker natuurlijk :wink:



    Klus ze in je nieuwe huis morgen! :thumbup:

Hoi Meiden,

Effe een kort berichtje van mij, heb sinds een uurtje ofzo steeds steekjes/kramp links onderin mijn buik, zou misschien mijn eisprong kunnen zijn :mrgreen:

Klussen de laatste dagen braaf om de dag, schijnt beter te zijn dan elke dag haha :oops:

Straks nog maar effe klussen misschien haha mocht het mijn ei zijn wat ik voel dan heeft het niet aan onze inzet gelegen als het niet raak is deze maand 8) :wink: :smiley:



Ik ben zondag weer in een gezin begonnen, moet t/m vrijdag werken dus aankomend weekend lekker vrij. En jullie dus flink geklusd? Wij ook maar niet voor het huis :shock: Volgens de berekening heb ik dus een deze dagen mijn eisprong. Uit nieuwschierigheid ben ik nu ook een week aan het temperaturen, ben benieuwd of ik daar einde vd maand nog wat van snap :mrgreen:



Een kort berichtje… uhmm nou ja toch wat langer geworden hihi

Groetjes Kes :-*

dag dames!!!



deze dag is weer bijna voorbij.

ik was lekker ff een dagje vrij en ik heb dus ook niks gedaan!!! :smiley: :smiley:

ik ben vanmiddag lekker op de koffie gegaan bij een vriendin die een kleintje heeft van 8 weken.

erg leuk allemaal en het is erg aanstekelijk!!! ik wil ook een kindje en wel nu!!!

helaas gaat dat niet zo snel :frowning: :frowning: maar onze tijd komt nog wel.



ik wilde nog reageren op iemand maar ik ben de naam vergeten dus ik ga die ff opzoeken en dan ben ik zo terug!!!



knuffel nathalie