November 2005 stoppers

Hallo!



Laat ik me in mijn eerste berichtje eerst eens netjes voorstellen. Ik ben Nikki, 27 jaar en pas getrouwd. Na 15 jaar (!!) de pil geslikt te hebben besloot ik halverwege vorig jaar daarmee te stoppen. Na een jaartje sukkelen met cyclussen variërend van 20 tot 60 dagen, ben ik nu een tijdje regelmatig (28-31 dagen).

Mijn mannetje en ik hebben pas geleden besloten om vanaf november te gaan proberen om zwanger te worden. SPANNEND!!! :smiley:

Ik gluur hier al een tijdje mee zonder te posten en zag nog geen topic over nov 2005 stoppers, dus start ik hem bij deze maar zelf. Wie gaat er nog meer in november beginnen?

Welkom nikki… :dance: :dance:



Kom eesn kijken bij sept/okt klussers deel 3



:-*

Hoi Lieke,



Bedankt voor je uitnodiging. Ik ben wel benieuwd om hier te horen wie er nog meer vanaf november aan de slag gaat, dan kunnen we samen oplopen, maar het is hier tot nu toe erg rustig (maarja, het is vandaag ook nog oktober :wink: ), dus kom ik gewoon gezellig bij jullie buurten!

Ik hoop dat je snel wat nov stoppers erbij krijgt! Alvast veel succes met zwanger worden en veel nov-stop-klets-plezier!!!



Liefs een aug. stopper

Erika

Hoi Nikki,



ik denk dat ik hier wel thuishoor :mrgreen:

Ik heb voor het weekend mijn laatste pil geslikt, ben nu ongesteld :twisted:

Dus november word ook onze eerste klusmaand :inlove:



Oja ik ben bijna 26, namelijk 2 november jarig, en werk zelf in de kraamzorg. Hopelijk komen er hier snel wat meer november stoppers bij, maar je bent nu in elk geval nie meer de enigste. :smiley:



Groetjes Kes :dance:

Hoi Kes,



Ja, leuk, zijn we iig met zijn tweetjes! Maar daar komt vast snel verandering in :slight_smile:

Leuk zeg, werken in de kraamzorg, heb ik vroeger ook nog overwogen, samen met verloskundige en kinderopvang! Het is uiteindelijk iets anders geworden, wat niet mijn ding bleek, en nu pas ik op in gezinnen met jonge kinderen (baby’s/peuters).



Groetjes, Nikki

hoi nikki,



ik ben straks nog net een november stopper!!!

wij weten al een tijdje dat wij graag kinderen willen maar we hebben ook net een huisje gekocht.

we willen eerst ons huisje klaar hebben en dan gaan we voor kinderen!!!

28 november slik ik de laatste pil en vanaf dan gaan we ervoor.



ik ga vanaf nu regelmatig met je meelezen en het lijkt me een gezellig idee als er straks nog meer novemberstoppers bijkomen.



knuffel meis

Goedemorgen!



Jaaaa, daar zijn mijn :twisted: (wat een enthousiastme he!) Hopenlijk zijn ze ook snel weer weg, en blijven ze ook lang weg, zeg… pak 'm beet… 9 maanden?! :wink:

Ik heb de afgelopen maand mijn cyclus-gegevens bij zitten houden op papier, om een beetje inzicht te krijgen in het geheel, maar ik kom er wat deze maand betreft nog niet echt uit. Mijn temperatuur schommelt de hele maand door op en neer, nergens een duidelijke piek of daling en de andere gegevens helpen er ook niet bij… Nouja, wie weet snap ik er volgende maand al wat meer van… En de komende maand dus maar vanaf dag 11 of 12 om de dag aan het werk… Vervelend… :wink:



Meis, leuk dat je er ook vast bent. Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis, en veel succes met het opknappen ervan.

hallo!!



Hier weer iemand voor wie de maand november errug spannend word!



We hebben al een zoontje van bijna 5 maanden en het lijkt ons geweldig

om er een boertje of zusje voor hem bij te hebben van bijna dezelfde

leeftijd… :smiley:

En omdat we natuurlijk niet zeker zijn dat we gelijk zwanger zijn, ben ik

ook gestopt met de pil…

Vorige week ongesteld geweest en nu weer druk aan t klussen!! :slight_smile:

Ik duim voor iedereen hier :thumbup:

Veel groetjes anja











Hoi allemaal,

Hier nog steeds :twisted: aanwezig, word wel ietsje minder maar nog altijd meer dan me pilbloeding altijd was. Ik hou dus afgelopen vrijdag als eerste dag van mijn cyclus aan, dan zou mijn NOD dus :think: uhhh 25 november zijn? Als ik tenminste uitga vd gemiddelde cyclusduur van 28 dagen.



:wall: Heb trouwens wel erg zin in een sigaret :? Maar doe het niet, heb zondagavond de laatste op en die komen er niet meer in :silenced: :sick:

Zelfs mijn man wilde met mij stoppen :thumbup: ben eigenlijk best wel trots op ons :inlove:



Nikki: Ook leuk oppassen, doe ik s’avonds soms omdat ik dat ook leuk vind en een extratje is mooi meegenomen. Fijn dat bij jou de :twisted: ook zijn gearriveerd, dan weten we straks ongeveer wanneer we moeten klussen he :mrgreen:



Hoi Meissie, welkom en gefeliciteerd met je huisje!



Anja, jij ook welkom! Enne leuk hoor dat jullie het alweer gaan proberen nou je zoontje nog zo jong is, ook erg druk mocht het snel raak zijn :mrgreen:



Ik ga nog effe naar de sportschool, zolang ik namelijk nie zwanger ben wil ik blijven afvallen (gezond eten+bewegen) Gaat erg traag met onsjes per week, maar is nu toch al 5 kilo af! Maar heb behoorlijk wat overgewicht dus ga rustig door.



Groetjes Kes.

Welkom Anja. Leuk, zo snel voor de tweede gaan. Ik hoop voor je dat het snel raak is.



Kes, wat knap, stoppen met roken EN al vijf kilo afgevallen. Volhouden he! :thumbup:

Ik ben zelf ook aan het afvallen, ook onsjes per week, ik doe er nu al 3 jaar over om 18 kilo kwijt te raken, dat is dus maar 0,5 kg per maand… Maar daar ben ik wel trots op! Ik ben nu bijna op het gewicht dat ik wilde, maar de laatste loodjes wegen het zwaarst… En dan maar hopen dat ik het ook zo hou (ze zeggen wel eens dat op gewicht blijven nog moeilijker is dan gewicht verliezen, nou dat hoop ik niet… :? )

Hallo Nikki en alle anderen,



Ik kan jullie het blijde nieuws vertellen dat er weer een november stopper bij is!!!

Ik slik nog een week lang de pil en daarna stop ik ermee.

Als jullie willen weten wie ik ben dan sta ik op het voorstel forum bij : het is zover…



Mijn vriend en ik hebben gisteren de beslissing genomen na een lang gesprek. Mijn eierstokken jeuken al een tijd maar bij hem was dit wat minder vanwege zijn werk wat nog opgezet wordt. Dat snapte ik best hoor dat is ook spannend… maar na erover gepraat te hebben zijn we samen nu wel blij.



Groetjes Lenie

Hoi Lenie,

Welkom! :-

Spannend hoor, ik weet der alles van, bij mij kriebelde het ook al langer, maar nu is mijn mannetje gelukkig ook zo ver. We wilden wel, maar hij durfde de stap eigenlijk niet te nemen zeg maar, maar ondertussen wel steeds te hopen na bijv. buikgriep of medicijnen dat de pil niet goed gewerkt had en we zwanger waren.

Dus nu gaan wij er ook voor, heb mijn eerste menstruatie achter de rug, de laatste beetjes :twisted: vandaag zeg maar.



Nikki, wat knap al 18 kilo! Ze zeggen als het der langzaam af gaat het er ook nie zo snel meer bijkomt :wink: Hoewel het bij mij best wat sneller af zou mogen hoor :? Nog steeds nie gerookt, maar nog steeds wel zin in… :oops: Maar doe het nie hoor :snooty:



Nou dames ik ga effe stofzuigen en dweilen, krijg namelijk straks nog wat visite omdat ik jarig ben vandaag. Ik ben nu dus 26 jaar en hoop :pray: voor mijn 27ste mama te worden :inlove:



Groetjes Kes. :-

he kes gefeliciteerd met je verjaardag!!! :clap: :clap:

en een fijne dag vandaag!!!



knuffel meis

ik zal mij hier ook even voorstellen!!!



ik ga hier onder de naam meissie maar in het dagelijks leven heet ik nathalie.

ik ben 22 jaar en ik kom uit dronten en ik heb dus net een huisje gekocht met mijn vriend.

ik werk in een drogisterij hier in dronten en daar werk ik 24 uur in de week.



bij mij is het gevoel voor een kindje al een hele tijd erg sterk alleen bij mij vriend was dat niet zo, maar nu is hij er klaar voor en kan niet wachten totdat het zover is.



we hebben bewust gekozen om op 28 november te stoppen met de pil omdat we eerts ons nieuwe huisje af willen hebben en daar dus niet meer mee bezig zijn.

zo dat was het wel zo’n beetje als jullie verder nog iets willen weten dan hoor ik het wel!!!



knuffel meis(nathalie) :wink: :wink:

lenie welkom en veel schrijf plezier!!!



knuffel meis

Van harte gefeliciteerd Kes!!!

Ik hoop vooor jou dat je volgend jaar mama bent.



Ik zei altijd dat ik dat voor mijn 25e wilde maar ja… die grens is dus net voorbij… Ik wordt in juni 25 dus ik hoop nu dat het voor mijn 26e is.



Gelukkig hoef ik niet te stoppen met roken…dat lijkt mij zo lastig. Gelukkig ben ik er nooit aan begonnen omdat dat niet mocht voor mijn dansen.

Kes, GEFELICITEERD!!!



Lenie welkom! Herkenbaar verhaal vertel je. Bij mij speelden de hormoontjes ook al een tijdje op, hoewel ik met mijn verstand best kon bedenken dat het nog niet de tijd ervoor was. Als ik dan voorzichtig probeerde erover te praten (ja… maar ik wil zo graag nuhuuuuuu…), dan legde hij heel geduldig en zakelijk uit waarom we ervoor gekozen hadden om nog even te wachten (oja, dat was t… :roll: ) Maar nu ons niks meer in de weg staat, is hij er net zo enthousiast over als ik!

hallo Nikki,

Herkenbaar ja…mijn vriend is bezig met een bedrijfje oprichten maar na december dan is alles rond. Ik heb er veel vertrouwen in en als het anders loopt ja…dan moeten we kijken hoe of wat maar ik ga niet van het slechtste uit. Mijn vriend was daar nog niet zo zeker van maar na praten en uitleggen wat ik erbij voel begon hij het wat leuker in te zien. Als dat niet het geval was dan hadden we gewoon nog gewacht maar dan wist hij tenminste wel hoe ik mij al een tijd voel.



Wij zijn bezig met opknappen in huis en vandaag begon hij een beetje een beeld te vormen hoe het eruit zou kunnen zien met een kindje. Daar ben ik echt blij om!!!

Hoi meiden,



Eigenlijk zijn we nu allemaal november-klussers toch?!

Ik ben in april al gestopt met de pil, maar het duurde even voordat mijn cyclus een beetje regelmatig en inzichtelijk werd. Inmiddels gaan we voor de derde ronde en moet ik nog ruim een week in spanning zitten :wink:

Ik heb genoeg afleiding, want ik ben druk met mijn werk en mijn studie. Nu behoor ik dus ook met hele andere dingen bezig te zijn… :oops:



Groetjes Garfield