November 2005 stoppers

Ik begin straks niet met druk klussen hoor… ik stop en dan kijken we wel hoe het loopt. Er is geen haast laten we maar zeggen.

Maar ik zou wel blij zijn wanneer het niet te lang gaat duren…je hebt het niet in de hand.



Spannende week voor jou Garfield!!!

Welke studie doe je als ik vragen mag…???

Hoi Lenie,



Ik studeer Rechten in deeltijd, twee avonden per week. Op dit moment volg ik drie vakken tegelijk en ik ben voor een van die vakken nu mijn wekelijkse opinie aan het schrijven. Dat moeten we tien weken achter elkaar doen en dat vormt een deel van het cijfer.

Het is trouwens wel een handige smoes die studie om de mensen in mijn omgeving in de waan te laten dat we niet eerder aan kinderen willen beginnen dan totdat ik klaar ben met mijn studie… en dat gaat nog twee jaar duren. Voorlopig dus geen nieuwsgierige ogen op ons gericht als het goed is :wink:



Groetjes Garfield

hallo Garfield.



Dat is inderdaad wel een goede smoes met zo’n opleiding.

Ik werk in de zorg en als ik maar even niet lekker ben vragen ze al of ik zwanger ben. Dit is vaak wel irritant omdat ik nog niet eens gestopt ben met de pil.

Ik zeg ook voorlopig niets, alleen mijn ouders en zusje weten ervan en de rest hoort het wel als het zover is.

Mijn zusje weet het omdat we zo onwijs met elkaar omgaan. Ik ben in mei bij haar bevalling geweest. Mijn neefje staat af en toe op het showforum.

He meiden, toch nog een november forum, jammer dat jullie dan wat minder bij ons komen kletsen… jullie zijn nog steeds welkom en staan nog op het lijstje hoor! Dus als jullie met zijn viertjes blijven, komen jullie gewoon bij ons kluppie!



Kes ook hier nog een keer: gefeliciteerd!

idd Tante soesa :wink:



:-*

Hallo!



Weinig nieuws te melden van deze kant.

Ik merk wel, dat nu de maand november begonnen is, ik steeds meer aan 1 ding ga denken! :slight_smile: Hopenlijk is dat de nieuwigheid van de eerste maand en blijft dat niet elke maand (hopenlijk kom ik daar niet eens achter en is het in 1 keer raak :wink: ) Hebben jullie dat ook? Wij vertellen op dit moment aan niemand dat we gaan proberen, om niet teveel vragen te krijgen, maar ik vind dat soms wel moeilijk hoor. Als iemand me naar onze kinderwens vraagt (en dat gebeurd nu we getrouwd zijn opeens eeeerrug vaak), draai ik er maar een beetje omheen, en moet ik me af en toe inhouden om het niet te vertellen… Gelukkig kan ik er hier gezellig over praten :smiley:



Kes, wordt het al makkelijker om de sigaretten te laten liggen? Volhouden he!



Liefs, Nikki

Hallo allemaal,



Kes:Ik ben 3 jan 2004 na 12 jaar gestopt met roken. :silenced: :silenced: :silenced:



Op de 1ste plaats ben ik gestopt voor mijn gezondheid en op de 2 de plaats omdat ik er helemaal vanaf wou zijn als wij voor het eggie gingen.

Ik wou voor mijn gevoel “schoon” van binnen zijn…



Nu bijna 2 jaar later ben ik zoooooooooo blij dat ik eraf ben, natuurlijk is het lang niet altijd makkelijk geweest en heb ik ook moeilijke momenten gehad…maar het is het 3dubbel waard…



Ik wil je heel veel succes wensen, en als jehet ooit moeilijk hebt, denk dan aan dat kleine kindje dat je hopelijk snel in je armen kunt sluiten, en dat je het voor hem/haar doet… :thumbup: :thumbup: :thumbup:



:-* een september klusser

Hey Nathalie,



zie dat je dit topic hebt ontdekt. Meid ik hoop voor je dat je heel snel zwanger mag worden. En alle andere meiden hier uiteraard ook :mrgreen:



Is het eindelijk mijn beurt om jou te volgen en te helpen de komende tijd.



Superspannend is dit zeg.



x patricia

(september2005mama)

inderdaad, eigenlijk zou je het de hele wereld wel willen vertellen …

maar elke maand vragen vind ik niets hoor.

Dan zijn de mensen in de omgeving er ineens meer mee bezig dan wijzelf.

Hoi Lenie,



Bij mij weet een vriendin ervan die zelf inmiddels eind november is uitgerekend en twee collega’s (van een andere afdeling). Verder nog een advocaat waar ik bij mijn vorige baan voor heb gewerkt.

Mijn vriend heeft keurig zijn mond gehouden.

Binnen de familie weet niemand ervan en het lukt me ook goed om dat zo te houden, ha ha!



Groetjes Garfield

Knap hoor…

Mijn ouders en zusje voelen dat altijd te goed aan…we kunnen nooit echt geheimen hebben want dan zien ze het zeggen ze. Ik zie dat ook vaak bij hun…hmmmm lastig.

Op mijn werk is het makkelijker. Gewoon zeggen dat alles okee gaat. Als ik 1 iemand wat zeg dan weet de hele stichting ervan :wall:

He Lenie helemaal gelijk hoor dat je het niet aan de grote klok hangt, van de paar mensen die het bij mij wisten (o.a. schoonzus) werd er inderdaad naar gevraagd. Bij ons is het een keertje mis gegaan, dus nu heb ik het idee dat iedereen iedere maand weer loopt mee te klokken als het weer die tijd van de maand wordt… dat is wel weer jammer dat het niet meer zo’n verrassing is omdat iedereen het weet…

Hoi,



Dat is dus precies wat ik bedoel tante soesa, ik wil niet dat ze mee gaan lopen tellen en elke keer rond de NOD vragen hoe het er voor staat. Zou ik volgens mij helemaal kriegel van worden… Maar nu klets ik me er nog wel uit, ontwijk een direct antwoord. Maar dat wordt volgens mij helemaaaal moeilijk als je net zwanger bent. Dat wil je dan sowieso wel van de daken schreeuwen, en als ze dan ook nog ernaar vragen… :silenced: :lol:



Liefs, Nikki

Bij mijn verwachten ze het eigenlijk niet in de familie, omdat ik dus nog met een studie bezig ben. Bovendien gaat mijn schoonzus voor de tweede. Dat heeft ze ook gewoon gezegd, maar inmiddels heeft ze twee keer een miskraam gehad en nu zijn de laatste berichten dat ze haar lichaam een half jaar rust wil gunnen. Maar ik denk niet dat ze dan opeens mijn kant op gaan kijken. Ik heb bovendien ook nog een oudere zus zonder kiddo’s! :lol:



Groetjes Garfield

Hoi Meiden,

Nou hier word het ook al wel een tijdje van ons “verwacht” :roll:

Ik ben nu 26, mijn man 34 en ik werk in de kraamzorg. We zijn nu 2,5 jaar getrouwd en het word steeds vaker gevraagd door familie en collega’s van ons allebei of het nog niet zover is :thumbdown: :wall:

Erg dom en ondoordacht vind ik, want nu zijn we wel net begonnen, maar voor hetzelfde geld zijn we al 2 jaar bezig en lukt het niet :doh: Maar goed, mijn zus is pas bevallen van haar 2de kindje, dus nu zijn wij schijnbaar aan de beurt :mrgreen:

Ik heb het wel aan mijn zus verteld, van haar weet ik gewoon dat ze heus niet elke maand gaat bellen of ik al zwanger ben. En ik moest het gewoon aan iemand vertellen! :dance: We wonen ook niet zo dicht bij elkaar dus je spreekt mekaar sowiezo niet zo vaak. Verder heb ik het aan 1 vriendin verteld, en de rest hoort het wel als ik zwanger ben :inlove:



Vandaag een andere wasmachine gekocht, onze oude was het slot van kapot dus het deurtje sloot niet meer. Dus hopelijk worden er met deze volgend jaar heel wat baby-wasjes gewassen :wink: :inlove:



Gaan jullie nog watleuks doen dit weekend? Ik moet morgen weer aan het werk, helaas de vakantie zit erop. Morgen sta ik op wacht voor bevallingen, wel een gek idee ik wil al langer een kindje, maar nu we er echt voor gaan komt het ineens veel dichterbij. Gek idee dat ik zelf in de toekomst als het goed is een collega over de vloer krijg :smiley:



Nou fijn weekend allemaal!

Groetjes Kes!

hallo Kes,



Dit weekend… ik moet zaterdag van 14:00 tot 22:00 werken en zondag van 7:00 tot 15:00 en daarna gelijk door om bij de baas van mijn vriend te eten.



Verder zijn we druk aan het klussen. De gang en de wc zijn we aan het opknappen . Vandaag plots besloten toch de wc opnieuw te betegelen :wall:



Daarna zijn alle andere kamers aan de beurt. We hebben besloten om nog wat langer in den haag te blijven wonen. Mijn vrien is bezig met een bedrijf opzetten vlak bij apeldoorn maar dat moet eerst nog gaan lopen. Eer st zekerheid voordat we die kant op gaan verhuizen.



Veel beslissingen genomen dus de laatste tijd.

He Kes, ja, zal gek zijn, een collega over de vloer, maar ook wel leuk toch! Zie je je werk eens van de andere kant :slight_smile:



Jeetje Lenie, wat een vol weekend heb je zeg!



Wij hebben ook een druk weekendje voor de boeg, vol met visites (verjaardag, housewarming, enz). Kan erger toch :wink:

ik heb geen bijzondere plannen voor dit weekend!!!

we moeten hard aan de klus in ons nieuwe huisje om die af te krijgen voor 1 december want dan moeten we namelijk uit onze huurwoning!!! :shock: :shock:

dus dat word flink door werken maar met alle hulp die we krijgen moet dat goed gaan komen.

vanaf volgende week moet ik dus ook weer aan het werk en daar zie ik wel tegen op!!!

niet dat het geen leuk werk is maar ik kan mijn tijd wel beter besteden aan mijn huisje!!! :think: :think:



morgenavond gaat mijn vriend met zijn broertjes en mijn broertje naar een of ander feest aan de hemkade??? ik weet niet wat of waar dat is, als ie maar weer heel thuis komt. hahaha :mrgreen: :mrgreen:



ik ga nu tukken want we moeten morgen dus weer heel wat werk verzetten!!!



knuffel meis

Hoi meiden,



Kes,

Dat lijkt me wel bijzonder als je er zelf mee bezig bent om het dan allemaal van zo dichtbij van anderen mee te maken. Je kunt in ieder geval wel alvast goed afkijken en hopelijk inderdaad kleertjes wassen in de nieuwe machine en over een tijdje een van je collega’s bij jouw over de vloer :wink:



Lenie en meissie,

Wij hebben eigenlijk ook plannen om te klussen, maar mijn vriend heeft een slijmbeursontsteking in zijn schouder en ik moet veel voor school doen, dus dit weekend zal er weinig van komen. Ik ben over twee weken jarig en ik zou het leuk vinden als er dan wat dingetjes af zijn!



Nikki,

Heerlijk toch een weekendje gezellige drukte?!

slijnbeursvliesontsteking is niet fijn zeg!!!

Moet hij rustig aan mee doen…