Nog zwanger in 2008???

Meissie: ik ga ook voor jou heel hard duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Oh spannend meiden. Ik hoop zo dat jullie allemaal zwanger 2009 ingaan :pray:

Rosa hahaha ja de speelweek, ik vind dat wat leuker en liever klinken dan de klusweek :wink:

En jij een dezer dagen testen of toch maar morgen?

Whahaha testen die roepen pies over mij heen hahaha, tis bijna Rosa in Wonderland ipv Alice :mrgreen:

Bigsby oh spannend, morgen dus testen :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ik had de laatste keer toen ik ongie werd totaal geen last van mijn borsten, de twee keer daarvoor juist weer wel. Geen peil op te trekken dus :roll:

Meissie ook voor jou :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Bigsby, ik voel me prima! Gisteravond moest ik :sick: , maar vandaag gaat het goed en ben ik niet zo moe. Wel heb ik het gevoel dat mn boobs wat steviger aanvoelen en heb ik het ontzettend koud. Maar prima te doen hoor, mij hoor je niet klagen :mrgreen:

111: fijn dat het allemaal goed gaat, die moeheid is altijd zo beroerd vond ik, maar misselijk zijn is ook niet alles :sick:

Ik ben wel heel nieuwsgierig na morgen :shifty: :shifty:

Nu ga ik ook ff voor mezelf duimen :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

En natuurlijk voor de andere :angel: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

nou bigsby, ik ga ook voor je duimen :pray: :pray: en ben heel erg benieuwd naar morgenvroeg…

meissie, voor jou ook een spannend weekend… weet je al wanneer jij gaat testen??

Ik tel de dagen af tot dinsdag…

Heej hallo!

ik heb nog nergens overheen gepiest :mrgreen:

Ik ga morgen nog niet testen, heb veel te weinig tijd, we moeten allebei werken en de meiden moeten naar KDV.

Hub heeft ze verstopt, weet niet waar ze zijn…

Ben heel benieuwd…borsten blijven gevoelig…nog niet zo last van de kou. Dat had ik wel met de oudste zeg, niet te zuinig! In die zwangerschap heb ik van hub een electrieche deken gekregen :inlove:

Bigsby, ik wilde je hond niet beledigen hoor! Je naam doet me eerder denken aan een biggetje… :mrgreen: :inlove:

Liep vandaag op de Eglantier, maar zag je niet…

Jannigje, jij bent gewoon overal!!! Ik maar in 16 topics…

Ik heb niet last van gevoelige borsten trouwens als ik ongesteld moet worden, wel als ik zwanger ben,…dus ben benieuwd!

groetjes voor allemaal!

Heb trouwens gedroomd vannacht dat ik ongesteld was geworden

bloeden joh!

Maar jij…Bigsby…had een positest! Je had een heel fancy ding, hoe zeg je dat? soort digitaal ding, heb ik bij elkaar gedroomd, bestaat niet :mrgreen:

Rosa jij hebt echt te veel fantasie :lol: :lol: :lol:

Enne waar haal jij een hond vandaan, die ben ik nog niet in mijn huis tegen gekomen :eh:

Ik heb 4 katten :mrgreen: dus Bigsby (spreekt et uit als Bixbie) is een poes :snooty:

Ik was vandaag ook aan het werkt dus kon ik niet op de egelantier zijn, maar maandag ben ik daar misschien wel ff :mrgreen:

@bigsby wrote:

Rosa jij hebt echt te veel fantasie :lol: :lol: :lol:

Enne waar haal jij een hond vandaan, die ben ik nog niet in mijn huis tegen gekomen :eh:

Ik heb 4 katten :mrgreen: dus Bigsby (spreekt et uit als Bixbie) is een poes :snooty:

ik ben echt blont :wall: :wall:

sorry ik wilde je KAT niet beledigen :mrgreen:

Rosa: Ik overal??? :angel:

hihihih je man de testen verstopt :mrgreen:

rosa, goed idee van je om de testen te laten verstoppen door je hub, zal ik ook eens laten doen, heb deze week al 1x getest maar uiteraard negatief aangezien het nog veel te vroeg is! wanneer ga je nu testen, zaterdag??

ennuh… is fantasierijk dromen ook niet een van de zwangerschapskwalen :wink:

zit stiekum een beetje te denken aan vanavond… :oops: kan ik beter niet doen h`?! te vroeg en 's avonds…

whaha, heerlijk als jullie niet kunnen wachten door de zenuwen…

cvs, heb jij dan geen last van ongeduldheid? zie dat jij over 6 dgn aan de beurt bent…?

rosa, je hebt toch meerdere testen… dus een gokje wagen vanavond… misschien slaap je dan wel heel erg lekker… :wink: ik heb bij mijn jongste 2 dgn voor m’n NOD getest met een kruidvattest en die was toen positief…

hub heeft testen in tas…

op het werk! :evil:

Hahahahaha, dat heeft hij slim gedaan :wink:

Toch nog even geduld hebben dan maar :?

hij heeft jouw testen verstopt, de mijne heeft mijn kerstcadeaus die ik via lootjes via een ander forum binnen heb… mag t nog niet openmaken… whaha

mam76, ik ben idd heel ongeduldig als het om testen gaat, maar op een of andere manier nu niet… raar he… zaterdag is dag 28 van mijn cyclus, en heb al een aantal rondes gehad rond de 28 dagen… dus het is afwachten…

Bigsby en??? :angel:

@Marieke_5000 wrote:

Bigsby en??? :angel:

negatief :?

Dan maar wachtend tot ik morgen ongesteld word :cry: