Nog zwanger in 2008???

Huh, wat hoor ik??? :eh:

Oh het zijn de testen die binnengekomen zijn :doh:

Ze roepen me…!

wat roepen ze nu???

pies over me heen!

:oops: :mrgreen:

@rosa75 wrote:

Huh, wat hoor ik??? :eh:

Oh het zijn de testen die binnengekomen zijn :doh:

Ze roepen me…!

wat roepen ze nu???

pies over me heen!

:oops: :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: ik herken dit zo van mezelf :lol:

ze gaan NU in man z’n tas!

Weg ermee!

testen…testen…testen… hihihihihih

Ga nu slapen dus lees morgen of je het geroep heb kunnen weerstaan of niet :lol:

ik ga ook :zzz:

truste!

truste allemaal

Truste…ennuh niet stiekem je bed uitgaan hè vannacht :naughty:

en als ik nu moet plassen…gewoon plassen bedoel ik…nergens overheen… :lol:

(heb trouwens in 2 weken al 106 berichtjes geplaatst… :roll: )

ja jeetje Rosa…jij bent zo een kletsmiep :mrgreen: je zou niet veel schrijven na je terugkomst en ik kom je echt overal tegen.

Straks haal je me in :mrgreen:

@rosa75 wrote:

en als ik nu moet plassen…gewoon plassen bedoel ik…nergens overheen… :lol:
:lol: :lol: :lol:

Thanks Marieke, ik hoop het zelf ook!! 50-50 kans toch!!! 12 januari moeten we naar het ziekenhuis voor de IUI, dus misschien wel het begin van een heel goed jaar… we shall see!

Iedereen op het wachtbakje :pray:

Iedereen die ongesteld is geworden :hug:

rosa heb je nog ergens overheen gepist? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Zullen we samen morgenochtend testen? het zou heel grappig zijn als je je vriendinnen zaterdag avond kan vertellen dat jij ook zwanger bent :mrgreen:

Ik heb mijn ei vorige keer op een zaterdag gehad dus eigenlijk moet ik ook wachten tot zaterdag, maar de vorige keer heb ik ook eerder (positief) getest dus ik ga het gewoon proberen :wink:

Ja, meiden, testen morgen! zet mn duimpjes weer in beweging

111: anders hebben die duimpjes van jou toch niiks meer te doen :wink: :mrgreen:

Hoe gaat het met jou? heb je al veel klachten?

hee rosa-bigsby, wat spannend morgenochtend testen… ik duim ook mee voor jullie hoor!! wel super dat jij dat geroep van die testen kunnen negeren… wacht tot het goede nieuws van morgen!! dan wordt het nog een zomerbaby voor jullie, gezellig!! (hoewel alle maanden natuurlijk goed zijn!)… ik moet nog wel een paar dagen wachten met testen… denk tot dinsdag of woensdag… heb wel last van gevoelige borsten van de kou… had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook… maar laten we niet teveel hopen :slight_smile: :slight_smile:

ik heb eigenlijk nooit last van gevoelige borsten als ik ongie moet worden, maar bijna iedereen heeft dat dus wel?

Ik begin me toch wel een beetje onzeker te voelen nu, misschien maar gewoon afwachten en niet morgen al gaan testen :think:

ik had met mijn ongi ook nooit last van m’n borsten (al ben ik dat de afgelopen 5 jaar nauwelijks geweest en hoop ik dat voorlopig ook niet te worden :wink: )

ga je morgen toch niet testen??

Ik denk wel dat ik morgen ga testen :mrgreen:

ohh spannend hoor word het hier voor een paar dames.

ik duim mee voor een positest!!!

ik zelf krijg het ook spannend dit weekend.

ik mag ook bijna testen als ik niet ongie word natuurlijk.

mijn temperatuur is nog steeds mooi hoog en dat is een goed teken…dus mag ik ook wat duimen??

suc6 dames!!