Nog zwanger in 2008???

wat spannend straks net voor of met de kerst… begin nu al helemaal hyper te worden voor mezelf en iedereen hier… whaha

Gefeliciteerd Elocin :dance: :dance:

Mam: jij ook hier :mrgreen:

Oja de testen zijn vandaag binnen gekomen :dance: :dance: :dance:

Spannend Bigsby!!!

Voor jou en de anderen op de wachtbank :pray: :pray:

die van mij nog niet! Straks moet ik na mijn werk bij jou langs Bigsby (hoe kom je toch aan die gekke naam?? 8) )

ben trouwens alweer :zzz:

@rosa75 wrote:

die van mij nog niet! Straks moet ik na mijn werk bij jou langs Bigsby (hoe kom je toch aan die gekke naam?? 8) )

hé zo heet mijn mooie britsche korthaar :snooty:

En je komt maar hoor :wink:

@rosa75 wrote:

wauw elocin (ben benieuwd wat je naam is :wink: ) gefeliciteerd!!! Hoop op een goede zwangerschap voor jullie!
Dankje, :mrgreen: mijn echte naam is trouwens Nicole, het omgedraaide is mijn forumnaam! :mrgreen:

hihi dat dacht ik al!

oh ik zit weer onder de puistjes! Zou ik dan toch gewoon ongesteld worden??

laat ik er maar vanuit gaan!

Elocin, gefeliciteerd met je zwangerschap, super! Dat wordt in ieder geval een mooie kerst voor jullie!

Bigsby, ja heb me inderdaad ook bij dit forum maar aangesloten, mijn hoop is tenslotte dezelfde als die van jullie :slight_smile:

Ik hoop overigens ook al 'n test in huis gehaald voor het geval dat… maar dan roepen ze inderdaad wel en stelt je geduld nog meer op de proef :eh: :eh:

Elocin dat is wel duidelijk hoor…GEFELICITEERD!!!

Ennuh, had al geraden dat je nicole heet :wink:

Ik heb weer ovu testen besteld dan krijg je 24 testen en 3 zwangerschapstesten voor E27,-. Is ook niet veel geld vergeleken met de winkel.

Voor de rest van de dames blijf ik :pray:

Ik hoop er ook op, maar ik denk dat het niet gaat lukken… Als er een wonder geschied dan misschien net een innesteling bij de jaarwisseling. De wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus… :pray:

Hier draaien mijn duimen ook nog :thumbup: :thumbup: :thumbup:

ik heb mijn testen gister binnen gekregen, nu nog geduld hebben tot vrijdagochtend!

zonnetje: dat is idd niet duur, in de winkel krijg je daar misschien 3 zw. testen voor :wink:

:think: ik voel me niet zo zwanger meer…

ach rosa, dat wil toch nog niets zeggen, er is nog steeds hoop zolang je niet ongesteld bent geworden! Had jij dat bij jouw andere zwangerschappen al wel heel vroeg dat je dat voelde? nog een paar dagen dan weet jij ook meer, zaterdag toch?

Ach Rosa :hug:

Je kent je eigen lichaam het beste meid maar ik hoop echt dat de :twisted: :twisted: wegblijven.

Bigsby jaaaaaaaaa de testjes zijn in huis :dance:

mam76 ook in afwachting dus :mrgreen: Ook hier een test in huis (al 3 maanden :roll: )

Pinkie nou dan hopelijk nog net op de valreep van 2008 die innesteling!!!

Hier middenin de speelweek zeg maar. En daarna is het weer wachten, en wachten, en wachten… pffffff :lol:

Marieke: zo je wacht periode is bijna aangebroken, ohhh en nu maar geduld hebben :roll:

rosa: dat probleem heb ik ook, gelijk na mijn ei en een week later voelde ik vanalles maar nu twijfel ik er ook aan :think:

Maar we duimen gewoon dat het wel raak is, eigenlijk hoor je ook pas wat te voelen nadat je positief test dus hebben we nog goede hoop :wink:

@Marieke_5000 wrote:

Ach Rosa :hug:

Je kent je eigen lichaam het beste meid maar ik hoop echt dat de :twisted: :twisted: wegblijven.

Bigsby jaaaaaaaaa de testjes zijn in huis :dance:

mam76 ook in afwachting dus :mrgreen: Ook hier een test in huis (al 3 maanden :roll: )

Pinkie nou dan hopelijk nog net op de valreep van 2008 die innesteling!!!

Hier middenin de speelweek zeg maar. En daarna is het weer wachten, en wachten, en wachten… pffffff :lol:

HAHA de speelweek…nou veel speelplezier dan maar!

Valt toch wel mee, had weer erg gevoelige borsten vanadaag. Nog 2 daagjes! Ik bedacht me dat ik eig vrijdag al kan testen, dat is vlgns mij mijn nod. Maar ik wacht maar tot zaterdag. Loop ik er ook niet mee rond op mijn werk.

en zaterdagavond heb ik vriendinnenavond met 2 vriendinnen die allebei zwanger zijn. Bij allebei wist ik het erg snel. Ik ben van plan, áls het raak is, gewoon plompverloren te zeggen dan 's avonds: Nou, zitten we hier, 3 zwangere mutsen! Zal je ze horen :mrgreen:

Hahahahah, Rosa dat zou wel een leuke avond zijn!!!

Hoop het voor je :thumbup: