Nog zwanger in 2008???

Hoop jij net als ik ook zwanger 2009 in te gaan???

Laten we met zijn allen dit jaar aftellen en hopen dat :evil: wegblijft deze maand…

meid ik hoop het met je mee !!! zal een leuk kerst kadootje zijn !!!

ik gun het jullie !

Ja dat hoop ik zeker!!!

Eerst nog even mijn ei gaan benutten die nog moet komen, maar voor oud en nieuw zal ik het weten wel of niet zwanger 2009 in.

4 jaar geleden, 31-12-2004 had ik voor het eerst een positieve test.

Hopelijk is dit mij nu weer gegund…

Jij ook succes!!!

Tja of ik dit jaar nog zwanger zal zijn zullen we pas in het nieuwe jaar weten :wink:

Smurf, dat zou wel heel symbolisch zijn… :pray: :pray:

Ik hoop ook mee :slight_smile:

Ik doe met jullie mee!!

al is het niet voor mezelf maar voor jullie! :-*

Wat leuk dat we al met een paar meiden zijn!!! Voor mij nog 3 daagjes tot NOD, kan niet meer WACHTEN!!! Hoop dat we allemaal vol hormonen 2009 beginnen!!!

Als het goed is,dan heb ik volgend weekend mn eisprong…dus wie weet!! :pray:

Hoewel, ALS ik een ei krijg deze maand, kan ik pas met nieuwjaar testen. Maar das wel weer extra leuk als ik zwanger blijk te zijn :wink:

Ik hoop het wel kan morgen testen spannend spannend spannend…

Ga voor ons allemaal duimen…

Wel knap lastig een smoes verzinnen voor oud en nieuw… ik drink altijd :think:

O spannend! Succes :slight_smile:

ik zit ook nog op de wachtbank :dance:

Oeeee, goudvisje… SPANNEND!!! Laat je morgen even weten of je test positief is??? Ik ga voor je duimen!! :pray: :pray: :pray:

oh meiden, spannend hoor

ik doe ook met jullie mee…ik noet nog iets langer wachten, heb paar dagen geleden pas mijn ei gehad…

Succes allemaal!!!

oud en nieuq 2005 zat ik rond 12 uur met schoonzus naar het vuurwerk te kijken.

We proosten op een goed jaar en dat we volgend jaar maar met dikke buiken naar het vuurwerk mochten staren.

uuuh 3 weken later testte ik positief :mrgreen:

geweldig is dat he… dat je gelijk die ronde positief mag testen! :D:D

Hoi Meiden,

Ik doe ook met jullie mee hoor! Heb zelf m’n eisprong gehad tussen zondag en dinsdag in (geen idee wanneer precies) dus kan pas over 2 weken testen… 2 lange weken zullen dat zijn… Ben overigens al mama van 3 kindjes, een 4e (en echt laatste) kindje zou voor ons ook een heel welkom kerstkadootje zijn! Zijn er hier al ladies met een positieve test??

liefs en we duimen voor elkaar!

mam76

hier was het nog niet helemaal de bedoeling…maar ik vermoed dat ik zwanger ben…spiraaltje eruit, vorige week zaterdag onveilig gevreeën, en zondagavond ineens lekkende borst (ik geef nog voeding aan mijn jongste). Ik zeg tegen mijn man: heb je het warm ofzo, je zweet zo, mijn hele arm is nat! Goed…was ik het dus. Toen hadden we al zoiets van…hmm. Bleek dat zaterdag precies de eisprong was…nooit op gelet.

Verder MOE, beetje gespannen borsten (alsof de melk telkens toeschiet) aders op borsten, gespannen gevoel in onderbuik. En…jongste wilde vanavnd niet drinken: Ties! (VIES).

Nou ja, we zien wel.

Ik had vrijdag nog besloten dat ik voor mezelf maar moest toegeven dat ik nog een jaartje wilde wachten…

rosa, dat klinkt idd als zwanger zijnde… spannend…