Allemaal succes meiden, misschien dat we dit jaar nog heel positief af kunnen sluiten en anders duimen we voor een vruchtbaar 2009!!
Rosa75,
Mag ik vragen wanneer jij je spiraaltje heb laten verwijderen en hoe oud jouw jongste kindje is? Ik heb zelf 26 nov mijn spiraaltje laten verwijderen. 2 dagen later heb ik een paar dagen bloedverlies gehad en afgelopen weekend m’n eisprong gehad (ik denk ergens tussen zondag en dinsdag)… ben erg benieuwd en hoop uiteraard dat het meteen raak is…
wanneer kun jij testen? Ik hoop ergens over 2 weken, hoop dat ik dat geduld op kan brengen (en dat ik van tevoren niet ongesteld word…)
liefs
mam76
Wow Rosa, spannend!
Hoe oud is je jongste? Kan dat, dat ze dan de melk niet meer lekker vinden joh?
Spannend!!
Mam, het spiraaltje is eruit gegaan pff, in november, ongesteld geworden 21 nov, maar daarna hebben we het niet gedaan, behalve dan afgelopen zaterdag.
De jongste is bijna 2. Ik weet wel dat het een longshot is. Is ook maar de vraag óf mijn eisprong was zaterdag. Maar ja…we zien wel.
Ik kan evt dus testen vlgnde week zat.
Ik heb nu 2 kindjes trouwens
Ik hoop het voor jullie iig!
Vliegje, mijn oudste vond na een paar weken de melk ook niet meer lekker, of dat ze teveel moeite moest doen, ik weet niet precies want zij was net een jaar en 2 maanden. Maar mijn jongste kan dus praten en die wilde vanavond echt niet! Heb gelezen dat de melk anders kan gaan smaken…
nou Rosa,
dat wordt volgende weekend testen dan… spannend hoor! had ook nog nooit gehoord dat moedermelk van smaak verandert bij 'n zwangerschap… zou je dat dan nu ook al kunnen merken…? toch makkelijk dan dat je kids kunnen bevestigen dat je ws. zwanger bent
Je kindje blijft nog wel lang aan de borst drinken dan, kan dat joh? Wist ik niet eens haha.
@rosa75 wrote:
hier was het nog niet helemaal de bedoeling…maar ik vermoed dat ik zwanger ben…spiraaltje eruit, vorige week zaterdag onveilig gevreeën, en zondagavond ineens lekkende borst (ik geef nog voeding aan mijn jongste). Ik zeg tegen mijn man: heb je het warm ofzo, je zweet zo, mijn hele arm is nat! Goed…was ik het dus. Toen hadden we al zoiets van…hmm. Bleek dat zaterdag precies de eisprong was…nooit op gelet.hee wat lees ik hier nou :eh: . Tis afwachten voor je meis :-*
Verder MOE, beetje gespannen borsten (alsof de melk telkens toeschiet) aders op borsten, gespannen gevoel in onderbuik. En…jongste wilde vanavnd niet drinken: Ties! (VIES).
Nou ja, we zien wel.
Ik had vrijdag nog besloten dat ik voor mezelf maar moest toegeven dat ik nog een jaartje wilde wachten…
de test was gister helaas negatief maar ook nog geen duivels dus het blijft spannend…
Bij mijn vorige zwangerschap die is geeïndigd in een MA heb ik ook pas laat positief getest na eerst een negatieve te hebben gehad…
Voor jou ook spannend rosa wanneer kan je testen?
Spannend allemaal meiden
Ik hoop 2 of 3 januari een posi test in handen te hebben.
Goed begin van het nieuwe jaar :thumbup:
Ik zit ook op de wachtbank, mijn nod is op de dag dat Luca 1 jaar wordt:dance:
zal wel heel leuk zijn als ik dan positief test :lol: :lol:
Ik ga ook heel hard voor jullie duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup:
spannend meiden allemaa…hoopen dat er wat voor oud en nieuw zwanger zijn en anders in een nieuwe frise nieuwjaar…laten we het hopen
@Jannigje wrote:
@rosa75 wrote:hier was het nog niet helemaal de bedoeling…maar ik vermoed dat ik zwanger ben…spiraaltje eruit, vorige week zaterdag onveilig gevreeën, en zondagavond ineens lekkende borst (ik geef nog voeding aan mijn jongste). Ik zeg tegen mijn man: heb je het warm ofzo, je zweet zo, mijn hele arm is nat! Goed…was ik het dus. Toen hadden we al zoiets van…hmm. Bleek dat zaterdag precies de eisprong was…nooit op gelet.hee wat lees ik hier nou :eh: . Tis afwachten voor je meis :-*
Verder MOE, beetje gespannen borsten (alsof de melk telkens toeschiet) aders op borsten, gespannen gevoel in onderbuik. En…jongste wilde vanavnd niet drinken: Ties! (VIES).
Nou ja, we zien wel.
Ik had vrijdag nog besloten dat ik voor mezelf maar moest toegeven dat ik nog een jaartje wilde wachten…
tja
Heb trouwens helemaal niet op jouw Banner gelet Dees! Je hebt heel wat meegemaakt zeg! Sterkte met het verdriet…
en ik hoop met je mee op een positieve test…heel snel!
Heb nog steeds geen duivels op bezoek
nog mensen die gaan testen dit weekend??
Leuk hoor…September kindje :inlove:
Mijn zoon is verwekt ergens vlak voor de kerst 8)
1 Januari teste ik maar iets te vroeg was dat…en 2 dagen daarna was hij positief toen :inlove:
Is idd een heel leuk begin van het nieuwe jaar kan ik jullie vertellen…
ik duim voor jullie meiden!!
Zonnetje, ik hoop het voor je!
Onze wens is vooralsnog uitgekomen, heb vandaag positief getest! :inlove: :inlove:
Nu op naar augustus :mrgreen:
GEFELICITEEEEEERD!!! :dance:
Thanx Renzosmam! Ik hoop dat het voor de anderen ook snel mag gebeuren!
Oooooo 111 wat geweldig…het is je zo gegund!!!
Gefeliciteerd :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Hoop dat ik je snel mag volgen.
Gefelciteerd 111!!!
Hier is het ook spannend nog geen duivels te bekennen
ga vandaag een test halen (koopzondag)