Nog zwanger in 2008???

Spannend hoor Goudvis, laat je het wel weten?!?!?!?!?

111, gefeliciteerd!!! :dance:

JOEHOE! 111 gefeliciteerd!!!

Bedankt meiden…'t Is nog steeds heel onwerkelijk, maar ben zo blij!

Zonnetje, ik duim met je mee meid, je hebt nu toch zo onderhand wel lang genoeg moeten wachten! Ik hoop dat je volgende test ook een positieve zal zijn! :pray:

111 van harte gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance:

Ik ga vrijdag waarschijnlijk testen :pray: :pray:

ik kan vrijdag testen maar denk dat ik toch even wacht nog te vaak een teleurstelling gehad maar wat zou het mooi zijn om 2008 een heel zwaar jaar toch nog een mooi aflsuiting te gaan geven :pray:

Dank je wel 111, zou idd wel eens tijd worden!!!

Voor alle andere dames die bijna mogen testen blijven we :pray: :pray: :pray:

Ik ga voor jullie duimen dames :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: Vorig jaar zaten wij in hetzelfde schuitje. Zou het wel, zou het niet… En eerste kerstdag bleek het wel :mrgreen:

En 27 augustus 2008 is onze zoon geboren :inlove:

Ik hoop voor jullie dat jullie al dat moois in 2009 mee mogen maken.

Succes en sterkte met wachten :pray:

Roosje: hopelijk gaan jullie volgend jaar beter in dan het afgelopen jaar, en dan bedoel ik natuurlijk met een positieve test :pray: :pray: :pray: :pray:

@bigsby wrote:

Roosje: hopelijk gaan jullie volgend jaar beter in dan het afgelopen jaar, en dan bedoel ik natuurlijk met een positieve test :pray: :pray: :pray: :pray:

dank je wel :lol: hopelijk kunnen wij de kerst en oud en nieuw goed gaan vieren :dance: :pray:

Zo aan je onderschrift te zien Roosje, hebben jullie dat wel verdient.

Dus jij mag net als ik nog een weekje geduld hebben? :roll:

ja klopt vrijdag is me nod dan zou ik kunnen testen maar ik heb pco dus ik kan er niet echt op aan me cyclus ligt altijd over hoop :roll:

de vorige keer was ik ook overtijd en helaas niet zwanger :cry: dat was de eertse keer weer na de miskraam daarom durf ik nu ook niet meteen weer te gaan testen bang voor weer een klap te krijgen wij zijn idd al een tijdje bezig bijna 2 jaar :roll: en dit jaar was echt wel heel heftig met heel veel tegenslagen en verdriet dus ik hoop toch dat wij het mooi mogen afsluiten :inlove: :pray:

Roosje :hug: ik hoop het ook voor jou!!!

Dat zal dan wel eens tijd worden hé, die 2 jaar moet echt moeilijk voor jullie zijn geweest :hug: Maar ik denk dat je na een mk meestal er vanuit moet gaan dat je lichaam ff weer op orde moet komen, maar ik ga deze week voor jou en voor mij duimen dat we beide een positieve test in onze handen krijgen :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

(oke voor jou iets meer want dit is pas mijn eerste ronde :wink: )

ook spannend voor jou dus! ik zal ook voor je duimen hoor het blijft altijd spannend eerste keer of niet!

rosa dank je wel

Ik doe ook mee!

Op 2e kerstdag m´n nod dus hopelijk voor het nieuwe jaar een positieve test… :pray:

Alicia: voor jou gaan ook de duimen op, zou leuk zijn hé, een kerstcadeautje :wink:

Roosje: ja voor de eerste keer of voor de tweede keer, het blijft even spannend :wink:

Behalve dat ik nu wat meer afleiding heb dan de vorige keer :mrgreen:

hebben jullie ook tekenen??

jongste lust melk nog steeds :lol: was even een avondje dat het Ties was.

gevoelige borsten blijven hier, ook aders.

Verder wel puistjes, dus word misschien gewoon ongesteld. :think: (zoooo irritant, lijk wel 16 ipv 33… :evil: )

ik ga za testen denk ik…

Alicia, Bigsby en zonnetje, voor jullie: :thumbup: :thumbdown: :thumbdown:

wanneer ga je testen??