Nog zwanger in 2008???

zaterdag denk ik, dan zou ik weer ongesteld moeten worden

rosa: dus wij gaan op de zelfde dag onze NOD krijgen :mrgreen:

Ik heb nooit last van gevoelige borsten als ik ongie moet worden :think:

Maar ik heb de volgende klachten al: sjaggie, moe, steken in mijn buik.

Dat had ik met Luca ook allemaal, dat begon ook na mijn ei.

Maar ik zal me er niet te veel aan vasthouden (zeg ik nu :wink: )

dus spannend voor ons allemaal!

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Spannend hoor Bogsby :pray:

Nog een weekje geduld, pfffff

zonnetje: ja ik was vergeten hoe het je toch bezig houd, vanaf de dag dat je besluit om er voor te gaan. Wat duurt de tijd dat lang hé, al merk ik wel dat me al 1 kleintje dat je dagen toch (gelukkig) sneller gaan :wink:

en jij zit al weer op je ei te wachten?

Ja ik zit idd op mijn ei te wachten.

Heb mijn banner op 30 dagen gezet dus dat zou betekenen dat dan zaterdag mijn ei is.

Heb ook cyclussen van minder dagen gehad en dan zou het morgen of donderdag kunnen zijn. Gebruik ovu testen dus als het goed is weet ik het precie.

Als ik deze keer een cyclus van 28 dagen zou hebben dan zou ik 31-12 kunnen testen. Zou ook wel leuk zijn natuurlijk.

Erg is het hè hoe erg je ermee bezig kan zijn. Ik vind dat wel lastig hoor, want denk dan elke keer van nu let ik er niet zo op, maar wat ik ook doe of wat ik ook voel het spookt heel de tijd door mijn hoofd. Hoe langer het duurt hoe meer gefocust ik raak, is ook niet al te best, maar ja daar kan ik dus weinig aan doen :?

dat ermee bezig zijn herken ik ja! Wel maf, heb me zaterdag (weer, ben hier al eerder heel actief geweest) aangemeld (net voor het gedoe dus…) Das wel toevallig of niet…als het dan raak zou zijn…zit hier ook gelijk weer veel te veel! Ga zo boodschappen doen!(geeft zichzelf schop onder kont)

dan wordt t spannend zaterdag zeg… ik hoop wel dat jullie allemaal een positieve test in handen mogen hebben.

ik zit zaterdag ook op dag 28 en zou ik kunnen testen, maar aangezien ik de laatste keer een langere ronde had, test ik later pas, misschien pas op 1e kerstdag…

Oh dames, ik hoop het zo voor jullie!

En dan allemaal gezellig bij de aug-mama’s komen schrijven!

@111 wrote:

Oh dames, ik hoop het zo voor jullie!

En dan allemaal gezellig bij de aug-mama’s komen schrijven!

goed plan!!! :inlove:

heb net op i-net testen besteld :dance:

@rosa75 wrote:

heb net op i-net testen besteld :dance:

dat had ik vorige week ook gedaan, maar ze zijn nog niet binnen :?

Ach het is nu toch nog te vroeg om te testen :wink:

jaaa laten we allemaal bij de augustus mama’s gaan meeschrijven :mrgreen: :mrgreen:

ik ben vooor!!!

waar heb jij ze besteld bigsby??? (wij komen uit dezelfde plaats… :wink: )

Ik bij testjezelf. Gratis verzending :dance: en niet duur :dance:

Hé plaatsgenoot :mrgreen: waar woon jij dan? (pb me maar ff) ben niet nieuwgierig hooor :hand:

Ik heb ze bij ovatesten besteld, wel bestelkosten helaas :cry: maar ook niet duur :wink:

is verstuurd

over die testen…die hoeven van mij eig niet snel binnen te komen hoor! Gaan ze zo tegen me roepen de hele tijd! :lol: Misschien moet ik ze maar tot zaterdag meegeven aan mijn man, die kan er toch niets mee!

haha gaan ze roepen:

Test mij, test mij, test mij :lol: :dance:

ja! pies over me heen! Nou ja, dat zég je toch niet! :lol:

het zijn wel brutale dingentje hoor :snooty:

zou ik niet zijn als er over mij heen gepiest word!

:sick:

@rosa75 wrote:

ja! pies over me heen! Nou ja, dat zég je toch niet! :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol:

Ik heb hier al 3 maanden een test in de kast liggen, tot nu toe nog niet hoeven te gebruiken, misschien op nieuwjaarsdag :pray: :pray:

Maar die testen die jullie bestellen via internet, scheelt dat echt zoveel in de kosten??

vind ik wel ja, 2 testen: 6,99.

Bigsby: :mrgreen: