Dat is inderdaad goedkoper dan diegene die hier braaf ligt te wachten.
Zal binnenkort weleens even gaan neuzen op inet.
hopelijk heb je er maar één nodig toch??!
Dat is wel de bedoeling ja
Heb er bij Nathalie wel meerdere gebruikt, was gewoon bang dat hij ineens niet meer zwanger aan zou geven, dat ik dan voor Jan met de korte achternaam een echo liet maken :wall: :oops: :lol:
Oh ja! was ik vergeten, ik test me ook altijd suf! :lol: gewoon even kijken dan op testjezelf. met alles ervoor en erachter…
doe wel meer rare dingen hier: iets weggooien op het deksel van de vuilnisbak (niet open dus) slab in vuilnisbak gooien ipv mandje op de trap voor was…
10 testen voor 9,80 incl. verzendkosten :mrgreen:
jij wint! :mrgreen:
hihihihih maar ik moet wel langer wachten :evil:
bigsby, heb je dan een site waar je die goedkope kan bestellen??
Idd bigsby waar kunnen wij die supergoedkope testen betellen?
maar TIEN… 8) leek mij een beetje veel! Als ik er nog wat nodig heb, bigsby, kom ik wel ff langs ja? En als jij zat nóg niet die supergoedkope testen hebt, mag je er eentje van mij jah?
Ach als je testen overhebt gooi je ze toch voor grof geld op Marktplaats :lol:
haha ja das idd geen geld :mrgreen:
Rosa, ja jij kunt zo ff langskomen om hier te testen :lol: :lol: :lol:
Oke ik mag geen linkjes neerzetten dus doe ik het anders
zoek op google naar "ova testen"en als het goed is is het de eerste al :mrgreen:
thanx… ik heb m gevonden…
gefeliciteerd aan de zwangeren :dance:
@Guusje wrote:
ik zit ook nog op de wachtbank :dance:
zie onderschrift…
Ach Guusje wat sneu :hug:
Laat 2009 dan ook jouw jaar worden!!!
bigsby thanx ik heb ze ook gevonden!
heb de site even bij de favorieten gezet
Marieke, lekker goedkoop hé?
Ik heb ze daar de vorige keer ook besteld
Zeker goedkoop. Bij de etos betaal je voor 1 al bijna dat bedrag.
Oh ik ben toch zo vreselijk lui vandaag :oops: , ik denk dat ik nu eerst maar eens even samen met Nathalie onder de douche spring
alleen had ik ze de vorige keer al heel snel in de bus, en nu heb ik ze al 2x gemaild :?
Ik word er een beetje zenuwachtig van :shifty: ik wil vrijdag testen, nog ff en dan moet ik nog testen in de winkel gaan kopen omdat ze niet optijd binnen zijn :evil: