dan krijg je er toch een van mij
Guusje, wat balen zeg! Eerst dus een posi test en nu mis?? :hug:
of Bigsby, je koopt bij ‘mijn site’ ook nog een testje…die heb je binnen 24 uur al in huis!
Is goedkoper dan in winkel…
heb je al tekenen trouwens??
Ik begin steeds sterker te denken dat het zo is…ga naar bed elke avond met hoofdpijn en maagpijn, aders worden steeds duidelijker…
Hub vindt mij zachter…
we zien wel!
rosa: ik wacht gewoon nog ff af, misschien heb ik het vrijdag wel in huis
Ik heb ook wel een goed gevoel, maar ik weet het natuurlijk niet zeker.
Maar sinds mij ei heb ik wel bepaalde dingen wat ik de vorige keer ook had :think:
Maar ja je gaat nu overal opletten dus laten we ons niet gek maken
Dus jou hub heeft ook een goed gevoel erbij?
Ik ben ook heel benieuwd :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: Nog ff wat duimen voor ons :mrgreen:
@Guusje wrote:
gefeliciteerd aan de zwangeren :dance:
@Guusje wrote:ik zit ook nog op de wachtbank :dance:
zie onderschrift…
:hug: :hug:
Balen Meid
we maken kerstkaarten…de kinderen hebben plezier…maar ze worden nogal eh…lelijk :roll:
Verstuur je ze gewoon onder hun naam
Hihihi Nathalie is nog net iets te klein om kerstkaarten mee te maken. Ik heb ze dus gewoon weer in de winkel gekocht :lol:
mijne zijn dus ook iets te klein…en heb zelf echt geen zin, gaap!
Wat is er mis met kerstkaarten kopen?
nee niks, maar dacht: leuk idee! valt dus beetje tegen…M is weer sjag! Die heeft volgens mij een sprongetje…! en ik heb ook geen zin meer. Als ze gaan slapen ga ik ook even denk ik.
Rosa: vervelend hé, zo’n dag had ik zondag dus ook :roll:
Hoe oud zijn ze van jou?
ik heb 2 meiden, een van 3jr 7 maanden en een van 1jr, bijna 11 maanden
Rosa: mooie leeftijd of niet :mrgreen:
En waar blijven je banners of je onderschrift?
Hoef ik zulke dingen niet steeds te vragen, ik ben net een zeef soms :oops:
@bigsby wrote:
Rosa: mooie leeftijd of niet :mrgreen:
En waar blijven je banners of je onderschrift?
Hoef ik zulke dingen niet steeds te vragen, ik ben net een zeef soms :oops:
heb ik geen zin in :lol: :roll:
Luilak!
:mrgreen:
ik heb denk ik het idee dat ik me dan wat minder bind ofzo…
Hoi Meiden,
Ik zit ook op de wachtbank om hopelijk zwanger dit jaar af te sluiten en het nieuwe jaar in te gaan… heb vorige week mijn eisprong gehad (ergens tussen zondag en donderdag) en hoop volgende week positief te testen… heb vorige week echt 5-6 dgn last van m’n buik gehad en tot vandaag verder nergens last van… heb nu sinds vanochtend een beetje een opgeblazen gevoel en een soort druk op m’n blaas… hoewel ik al 3 kids heb en 3 zwangerschappen achter de rug, is ook deze poging weer net zo spannend en onzeker!!
Hoop en duim voor jullie en voor mezelf dat het nog raak is in 2008!!
liefs
mam76
heb zo lekker geslapen vanmiddag!!!
kan er weer ff tegen…
Wij hoopten ook dat wij voor de kerst zwanger zouden zijn, en het is gelukt, gister test 1 gedaan waarbij het test streepje wel te zien, maar onduidelijk was, en vandaag test 2, waarbij hij erg goed te zien was! :mrgreen:
wauw elocin (ben benieuwd wat je naam is ) gefeliciteerd!!! Hoop op een goede zwangerschap voor jullie!