Shit Bigsby :? maar misschien is het nog te vroeg geweest om te testen, nog niet de hoop verliezen hoor :hug:
Vorige keer testte ik ook te vroeg maar toen was die wel positief, maar ja anders gaan we gewoon weer voor de volgende ronde. Wel erg jammer natuurlijk, en dan moet ik weer al dat geduld opbrengen :roll: :mrgreen:
En dat geduld is op een gegeven moment heel ver te zoeken of niet
Bigsby, :hug: maar blijf hoop houden, je weet maar nooit! Geen :twisted: blijft :thumbup:
hee bigsby, wat balen zeg, was natuurlijk een flinke tegenvaller maar inderdaad de moed nog niet opgeven hoor!! misschien over 2 dgn nog een x testen indien je nog niet ongesteld bent geworden! bij mijn dochtertje was ik 2 dgn overtijd en test ook nog negatief dus dat je nu nog niet positief hebt kunnen testen wil echt nog niets zeggen (totdat het tegendeel bewezen is he…
ik duim voor je dat je NOD wegblijft en op naar de positieve test :hug:
Bigsby, balen meid. Gelukkig sta je er zo te lezen wel nuchter tegenover en dat is ook het enige dat je kunt - volgende ronde inderdaad weer een nieuwe kans.
Maar 't blijft jammer!
Thanx, dit is ook pas mijn 1e ronde, maar ik had misschien wel een beetje verwacht dat het gelijk raak zou zijn aangezien ik niet meer aan de pil was en mijn dagen heel goed benut heb. Maar ik kan eigenlijk niet geloven dat ik niet zwanger ben :think: (dat had ik de vorige keer ook, en testte daarna positief) dus ik wacht morgen en zondag maar even af. Mocht ik dan ongesteld worden dan gaan we helaas door naar de volgende ronde, en dat houd in dat ik weer gewoon mag drinken of vakantie :drool:
Ik probeer het positieve er maar van in te zien
hier even een berichtje van miss ongeduld…! Kreeg dus vanmiddag ineens ongi-krampen en pijn in m’n rug… ik balen natuurlijk, zag de bui al hangen voor dec '08… ik dus toch nog een x een test gedaan (hoewel ik pas ergens tussen zondag en donderdag m’n NOD heb…) en nu zie je op zich niets, mits je hem onder het felste licht houdt… dan zie je geen roze streep maar meer een schaduw van waar een streep zou moeten komen te staan… ben dus nog helemaal niet blij of gerustgesteld maar ergens wel een heel klein beetje “opgewonden” hiervan :oops: … wat denken jullie, hebben jullie dat ook wel eens gehad of zijn jullie niet zo erg als ik dat je een test onder ieder licht houdt om te zien of er iets te zien is… als je begrijpt wat ik bedoel :think:
Hmmm geen idee, ik ben zelf niet zo voor testen voor je nod.
En tegen het licht houden heb ik nooit gedaan.
Een streep hoe licht dan ook zou je dan eigenlijk ook wel gewoon moeten zien lijkt mij :think:
mam76: is het dan niet een voorgedrukt streepje? die zie je nog wel regelmatig bij sommige testen…
bigsby: isschien is het toch nog te vroeg… je hoort idd wel vaker dat ze een aantal dagen na de nod pas een positieve test hebben…
hier voel ik allerlei rare dingetjes… gister af en toe steekjes in de onderbuik, en nu is het gevoelig “daaronder”… zouden de :twisted: :twisted: dan toch komen? wordt nu dan toch wel een beetje zenuwachtig…
Hoi!
helaas, ben keurig ongesteld geworden vandaag! Heb wel weer gelijk na verwijderen spiraaltje een prima cyclus. Mijn hele leven al eigenlijk. Vanaf dat ik menstrueer dan.
Balen, maar ja. Vooral omdat het zo anders voelde deze keer. Ik dacht het echt.
Maar zat wel in de rats over de feestdagen, ga ik het dan wel vertellen of niet enz. En ga di met een collega-vriendin naar de sauna. Kan ook gewoon doorgaan nu (hopelijk menstrueren over. Maar duurt bij mij niet zo lang meestal).
Heb vanmiddag met een borrel met coll direct een lekker wijntje gedronken!
jammer Bigsby! Hopelijk blijven de :twisted: :twisted: bij jou weg!
Meiden, het is…
vakantie!!!
Oh wat was ik daar aan toe zeg! Ik heb een beetje een erg moeilijke groep dit jaar op mijn werk (school) en ik had het helemaal gehad! Nu 2 weken bijtanken!!!
cvs het lijkt niet op een voorgedrukt streepje aangezien ik deze niet zie bij een ongebruikte test… het is dus eigenlijk kleurloos maar toch zie je het ( als je echt heel goed kijkt… ) nou ja, had dus beter niet kunnen testen want hier ben ik ook niet verder mee gekomen :wall: :wall:
wacht nu maar netjes tot volgende week!
Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent, bij alles wat je nu voelt vraag je af of het nu is dat je ongi moet worden of dat het wellicht een zwangerschap is… wachten wachten wachten… meer kunnen we niet doen…
gelukkig is het weekend, ff lekker vrij en leuke dingen doen!
Oh ja, mam, ik heb bij mijn eerste te vroeg getest en er was toen een heel vaag streepje.
Ik zie me nog rennen door het huis, om tegen elk raam dat gekke ding omhoog te houden!! :oops: :mrgreen:
Ik was wel zwanger toen, heb zeker 5 testen gedaan en ze werden steeds positiever…nog even geduld meid!
je hebt al drie kids hè, mam? Wat enm van welke leeftijd?
En is het erg druk, 3???
Bigsby; misschien toch te vroeg geweest :think:
Mam, zou idd gewoon nog geduld hebben het is ook veel te vroeg om te testen :naughty:
Rosa; balen meid, maar je weet idd wel dat het gewoon weer goed loopt, dat is eigenlijk ook wel fijn om te weten.
Welke groep heb je dan op school???
Ik moet alleen nog dinsdag en woensdag werken en dan pas weer 6 januari…heerlijk!!!
CVS; spannend hoor, wanneer wilde je dan ook al weer gaan testen???
Meissie, wow dat zou wat zijn zeg!!! ik hoop het zo voor je
zonnetje (dit is ook mijn forumnaam op een ander forum), fijn dat je bijna vakantie hebt… nog 2 daagjes werken…
wanneer ik ga testen? als ik nog niet ongi ben ga ik 1e kerstdag testen…
Meissie: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Hahhaha, ook toevallig.
Zou een leuk kerstkado zijn voor jullie!!!
leuk clubje meiden hier trouwens! :-*
CVS: nog 2 nachtjes!