Nog zwanger in 2008???

Jaaaaaa, gezellig hè…

Het grote test topic is ook heel erg leuk en daar zitten we ook allemaal in hetzelfde schuitje :-*

@rosa75 wrote:

CVS: nog 2 nachtjes! :pray:

???

Oh… :wall: nog 2 daagjes werken…

niet testen over 2 daagjes, verkeerd gelezen, sorry!

ohhh wat is het spannend he…hier ook nog hoor.

geen ongie maar nog wel een hoge temperatuur.

als ik het durf ga ik morgenochtend testen… :pray: :pray:

liefs nathalie

meissie… spannend!!! ik zal duimen voor je!!

rosa, maakt niet uit hoor… ik snapte m gewoon effies niet…

ik ben vanaf nu gewoon bang om naar de wc te moeten gaan… bang om rood bloedverlies te zien… en ik moet toch plassen…whaha… erg he…

Ben trouwens nu popstars aan het kijken… Wie hopen jullie dat er gaat winnen?? (3 personen)

rosa, ik heb inderdaad al 3 kids, een zoontje van 4 jr 2 mnd, een dochtertje van 2 jr 9 mnd en nog een zoontje van 13 mnd… druk maar heel gezellig… nu gaan we voor een kwartetje… :slight_smile:

tis ook veel te vroeg om te testen dus ik ga ze ook maar eens aan m’n mannetje meegeven om te verstoppen zodat ik echt af zal moeten wachten!

en in de tussentijd hoop ik dat jullie me kunnen verblijden met jullie positieve testen!! spannend zeg, en wat werkt dit forum trouwens verslavend, kijk heel de dag door om te zien of er al nieuws is…

:shock: :shock: drukke boel hoor, maar vast heel gezellig.

En wat je zegt; het is echt heeeeeeeeeel verslavend.

Na de kerst ben ik een paar dagen weg en kan ik echt niet kijken :?

Vorige keer heb ik Amy gebeld om te vragen of er nieuws was, want toen zaten er een paar van mijn maandstoppers in de zenuwen en kon dus niet wachten tot ik weer thuis was, erg hè :oops:

ik weet het!! Daarom ben ik ook een tijdje gestopt.

En nu zit ik alweer over de 100 berichtjes in 3 weken… :oops:

2 bedoel ik…nog erger!

:shock: :shock: :shock: In 2 weken :shock: :shock: :shock:

Hahahaha, nou zo erg is het allemaal niet hoor. Denk dat ik daar ook wel aan zit :oops:

Nou…heb even zitten rekenen en ik zit aan 33 berichten per week.

33 per week verdeeld over 7 dgn/week lijkt dan nog best mee te vallen toch… :think:

wij zijn de week van nieuwjaar ook weg dus dat wordt ff afkicken… maar ben pas sinds een kleine week actief op dit forum

meissie, ook ik dit topic nogmaals: gefeliciteerd!!! :dance:

meissie gefeliciteerd!

Spannend hoor allemaal. Ben ook zo nieuwsgierig.

Heb heerlijk twee weken vakantie nu, erg leuk maar als je in je wachtdagen zit is het vreselijk die testen blijven maar roepen.

Nu kan ik het nog makkelijk weerstaan maar na kerst wordt het moeilijk :oops:

Meissie ook hier GEFELICITEERD!!!

Meissie: gefeliciteerd!!!

Nog steeds spannend hier, en mij duimen draaien overuren voor iedereen :thumbup: :thumbup:

Ik ben zelf ook nog niet ongesteld geworden, en ik heb sinds gister alweer steken,dus ik ben heel benieuwd. Als ik morgen nog niet ongesteld ben dan test ik maandag wel weer, ik ben het altijd zo regelmatig.

rosa: balen dat je ongesteld bent geworden :?

ohhh wat spannend bigsby, hopelijk is het weekend zo voorbij en wordt het maandagochtend feest :dance: :dance:

rosa, balen zeg (las het net pas!) op naar de volgende ronde dan maar en inderdaad heerlijk een wijntje of borrel met de feestdagen, das dan ook wel lekker :wink:

OJa mam, jij had ook getest toch?

Ik had de vorige keer ook te vroeg getest en toen zag ik het streepje alleen als ik hem in het licht hield :mrgreen:

Maar het was toch echt wel een streepje, de dag daarna was die nog net zo licht maar 2 dagen later was het een dikke vette streep :mrgreen: :mrgreen:

bigsby, ik had inderdaad ook getest maar je kon het echt geen streep noemen, meer een schaduw, maar mijn mannetje ziet 'm niet eens… wacht dus toch nog maar even af tot minimaal na het weekend… duimen draaien dus een paar dagen…

haha met een schaduw zal ik ook geen genoegen nemen, dus helaas zit er niks anders op dan weer ff te wachten :roll:

Hopelijk zie je dan een mooie streep :wink: