Oh Bigsby, voor jou morgen pas de NOD, ik dacht vandaag al. Spannend hoor!
Rosa: nee eigenlijk vandaag, maar ik hou een cyclus aan van 27 dagen.
Mijn ei was vandaag precies 2 weken geleden, dus ik mijn nod vandaag.
Maar volgens mij word ik gewoon weer ongesteld
jammer hè?!
Maar was voor ons beiden pas eerste ronde. Soms moet je wat langer wachten…
maar blijft een teleurstelling :-*
Ga je mee in april queenie kijken?
Rosa: ah dan gaan we maar door naar de volgende ronde hé, 1 voordeel, kan ik op vakantie wel alles eten en drinken :mrgreen: :mrgreen:
Ik zal voor deze keer het positieve er maar van inzien
haha queenie kijken, ja ik denk het wel :mrgreen:
ik ben me toch ongesteld! :shock: :oops:
Was ik ff niet meer gewend na zwanger, spiraaltje, zwanger, spiraaltje. Pff!
Maar geen pijn gelukkig!
Zo erg heb ik het de laatste tijd ook ineens, lastig hé :roll:
Meissie ook hier van harte gefeliciteerd :dance: :dance:
Rosa ah balen dat je ongie geworden bent. Voordeel dan wel dat je cyclus gelijk weer goed is.
33 Berichtjes per week :think: valt mee hoor, ik denk dat ik daar ver boven zit :oops: :oops:
CVS laten we dan met ons allen heel hard gaan duimen dat jij op 1e kerstdag kan gaan testen . Dat zou een mooie kerstcadeautje zijn.
Popstars hier ook gekeken, ben wel tevreden met de uitslag hoewel ik erbij blijft dat Brandi te dominant is voor een groep. Moeilijk uitleggen wat ik bedoel maar zij overheerst en dat is niet goed.
Smurf voor jou dan misschien ook een idee om je hubbie de testen te laten verstoppen? :mrgreen:
Mam76 ik zou bijna zeggen, plaats een foto van die test dan kunnen wij ook oordelen
Bigsby ach meid hoezo heb je het gevoel dat je ongie gaat worden? Tja je kent je eigen lichaam zelf het beste. Maar je bent het nog niet dus er is nog hoop toch? :hug:
Hier nog steeds in de speelweek, laatste dag denk ik zo ongeveer dus ik zal vriendlief vanavond nog maar even aan het werk zetten.
Zal mezelf er ook even voor moeten oppeppen want ik voel me echt niet lekker. Denk dat het griepvirus mij nu ook eindelijk eens geveld heeft.
Zo maar even lekker op de bank liggen.
Marieke, doe rustig aan meid! :hug: niet leuk met de feestdagen ziek zijn!
Nou hopelijk ben ik voor de kerst weer beter. Zou niet de eerste keer zijn dat ik dan ziek ben. Ben bijna nooit ziek maar als het zo is dan altijd met de kerst :roll:
Ik heb nog van dat citroenachtige spul met paracetamol die je in kokend water moet oplossen, denk dat ik dat zo maar maak en dan lekker wat mandarijntjes erbij, zitten toch ook pietamientjes in?
Marieke: hopelijk is dat alleen voor vandaag, en voel je je morgen weer een stuk beter
balen rosa… gelukkig heb je idd geen pijn, want uit ervaring kan ik zeggen dat dat ook geen pretje is… succes deze nieuwe ronde!
Helaas niet nog net ff zwanger in 2008 op naar 2009 dan maar
En voor de rest blijf ik nog steeds duimen :thumbup: :thumbup:
ach bigsby… :hug: jammer zeg… succes in de nieuwe ronde dan maar!
nou bigsby, ik kan je een hand geven… ben vandaag ook ongesteld geworden! balen he!! Maar ja, we gaan voor een vruchtbaar 2009 zullen we maar zeggen… laten we gaan voor een heel goed begin van 2009 dan maar…?
Mam: balen zeg! :hug:
Nou dan drinken we er nog maar een paar op hé :mrgreen:
bigsby, dat is dan wel weer het “voordeel” van nu niet zwanger zijn, lekker een wijntje kunnen drinken met de feestdagen! proost
ja en zeker op vakantie
Maar ik was ook graag nu zwanger geweest hoor, ff voor de duidelijkheid
Ach bigsby en mam76 wat balen :hug: :hug:
Tja wijntje is lekker met de feestdagen maar ik zou het er ook graag voor laten hoor. Maar mijn nod is pas op 1-1-2009 dus ik neem gewoon lekker een wijntje met de kerst!
Voel me iets beter gelukkig!
Straks met Nathalie naar de voorstelling van de Sprookjesboom op reis, ben zo benieuwd hoe ze het vind.
mam76, jij ook al?? :hug: succes deze nieuwe ronde
Mam en Bigsby :hug: echt balen meiden.
Hopen op een vruchtbaar nieuw jaar!!!
Mijn NOD is 2-1-2009. We zien wel hoe het allemaal loopt.
Wordt er eigenlijk een beetje gefrustreerd van. Zou gister volgens de telling mijn ei moeten hebben, maar had een negatieve ovutest. We hebben voor de zekerheid toch geknuffeld en vanavond nog maar een keer.
Als ik begin dit jaar geen posi test in handen heb ga ik naar de dokter.