zonnetje en Marieke, nog lekker een wijntje met kerst en oud&nieuw en dan misschien wel een heel goed begin van 2009, spannend he, die laatste wachtdagen duren lang he!
Tja, ik had ook liever gehad dat ik geen wijntje mocht drinken en geen biefstuk etc. mocht eten maar 2009 wordt het mooie jaar!!
Marieke, hoe was de voorstelling van Sprookjesboom? zouden mijn kids ws. ook wel heel erg leuk vinden!
Gelukkig gaan wij met oud/nieuw een midweekje weg, heerlijk!!
Zwangeren hier!?? Gefeliciteerd! Niet zwangeren, sterkte en op naar 2009!
Zonnetje: ik zie dat jij al op ronde 9 zit? :?
Hopelijk heb jij dit keer een positieve test in handen
Marieke: hoe was de voorstelling?
Oh mam en Bigsby, balen!!!
Ik zal aan jullie denken als ik proost op het nieuwe jaar. Denken jullie dan aan mij??
Hier druk weekend gehad, maar wel gezellig!
Ga er weer vandoor!
pfff… heb nu steekjes links onder in buik en in de linker lies…
CVS; wat betekend dat nou weer hè. Zo vervelend dat je het dan nog niet weet, pffffff
Ja, Bigsby ronde 9 alweer. Ik ben 2 mei gestopt met de pil. Had wel in gedachten dat het de eerste keer niet raak zou zijn, maar dat het zo lang zou duren had ik zeker niet verwacht
Mam; idd 1 a 2 wijntjes en dan hopelijk 2 januari een posi test.
Sprookjesboom was een groot succes!!!
Ze heeft ademloos zitten kijken, nee zitten schudden, ja zitten knikken, klappen, stampen, kortom ze deed niks onder voor de oudere kinderen die daar zaten :inlove:
De voorstelling duurde een uurtje. Precies lang genoeg voor die kleintjes.
Er waren 4 acteurs die de poppen bedienden zeg maar, je zag dus zowel poppen als acteurs maar ik ben ervan overtuigd dat Nathalie en al die andere kinderen alleen de poppen zagen :mrgreen: .
Na afloop zijn we naar het pannenkoekenschip gegaan en daar lekker jawel… pannekoeken gegeten.
Iets voor 8 waren we thuis vanavond.
Heerlijk zo’n dagje!!!
En nog heerlijker om mijn meisje zo te zien genieten.
Bigsby!!! Gefelciteerd met Luca!!! Zie het nu pas :oops:
oja idd, gefeliciteerd!!!
Goed opgelet Rosa…Bigsby gefeliciteerd!!
1 JAAR, wat een mijlpaal :-*
Marieke; wat leuk zeg. ze ligt nu zeker heeeeeerlijk te slapen. Gezellig hoor zo’n dag uit!!! Gaat het met jou weer beter?
Och jeetje ja, zie het nu ook pas :oops:
Bigsby van harte gefeliciteerd met je kleine, grote man :-*
Zonnetje, ze ligt inderdaad heerlijk te koesen nu.
Met mij gaat het wel iets beter maar nog wel hoesten en keelpijn. Vitamientjes en paracetamolletje hebben geholpen dus :thumbup:
Dankje wel allemaal!
De kleine grote man heeft een leuke verjaardag gehad, en is gruwelijk verwent :mrgreen:
Verder ga ik vast gedag zeggen , voor het geval ik daar straks geen kans meer voor krijg. Ik ga zo nog ff bij een oud collega op kraamvisite, en na het eten komen mijn schoonzus en man hier slapen. Nou ja slapen, we vertrekken om 4:15 vannacht :eh:
Vanochtend hebben we de koffers gepakt, en we zijn nog ff naar de stad geweest voor de laatste dingetjes. Alle troep van gister hebben we opgeruimd alleen de slingers blijven nog maar ff hangen :lol:
Ik wens iedereen hele fijne feestdagen toe, en een gelukkig nieuwjaar!
En ik ben benieuwd wie er nog een positieve test in handen krijgt voordat dit jaar voorbij is
Ik ga zeker nog duimen voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Nou Bigsby, een hele fijne vakantie.
Alvast hele fijne feestdagen en een vruchtbaar nieuwjaar!!!
fijne vakantie!!
Fijne vakantie!
hier nog steeds geen ongi… begin m nu wel te knijpen hoor!
CVS, wat spannend zeg… wordt morgen DE dag dat je gaat testen…?
Duim voor je!
ben overigens al 3 dgn heel erg ongesteld. was alweer vergeten hoe het was… bah!! Maar ja, volgens mijn mannetje komt onze beeb dan straks in een schoon “huisje” terecht… tel de dagen af tot m’n eitje springt…
nee, overmorgen!! hopen dat ik me morgen kan inhouden… ik wil nu al testen, maar whaaaaaaaa ik weet niet… durf misschien niet.
kan me voorstellen dat je nu al zou willen testen… denk ook niet dat ik zou kunnen wachten… welke test heb je…?
heb er 1 van de c1000 (2 maanden geleden teste is hiermee positief, 2 dagen later kreeg ik een mk) en het de digitale van clear blue liggen…