Nog zwanger in 2008???

1 voor vanavond en 1 voor 1e kerstdag zou ik zeggen :wink: ha ha, ben niet nieuwsgierig hoor :liar: :liar:

ik ben ook helemaal niet nieuwsgierig hoor… :liar:

pfff… wordt gek van mezelf!!!

tja, ik herken dat!! werd vorige week al helemaal gek en toen moest ik nog een week… knap van je als je het volhoudt om niet te testen… 8) 8)

kon de moed niet opbrengen om te wachten…

helaas negatief… :frowning:

sh.t… balen zeg!! Maar wil op zich nog niets zeggen! zolang je niet ongi bent kun je nog zwanger zijn, hou moed meid al snap ik dat je even heel teleurgesteld bent!!

:hug:

Balen CVS…nog een paar dagen afwachten en dan misschien nog een keer testen, :pray:

oh balen CVS…ik duim voor een positieve test over een paar dagen :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

En CVS, nog geen ongi…??

hé meiden,

CVS, balen zeg! Nog geen :evil: :evil: ??

Balen hè Mam, zo ongesteld, had je er erge last van??

Heb even advies nodig:

eigenlijk willen we toch wel graag een derde. Het volgende: we zijn ceremoniemeester op de bruiloft van mijn broertje, die eind oktober 2009 trouwt.

Stel, ik raak deze ronde zwanger, dan is de uitgerekende datuk eind sept. Niet echt heel handig…

Maar ja…er is altijd wel wat toch??? En als ik wb de bruloft wel handig wil doen, dan zal ik moeten wachten tot juni ofzo…

Wil er helemaal niet zo plannend mee omgaan eigenlijk…

snappen jullie?

Zijn jullie daar ook wel eens mee bezig of niet?

hier nog geen ongi…

rosa, het komt toch nooit uit… dus ik zou er toch voor gaan als ik jullie was!! Je kan nooit van te voren zeggen wanneer je zwanger wordt…

@rosa75 wrote:

hé meiden,

CVS, balen zeg! Nog geen :evil: :evil: ??

Balen hè Mam, zo ongesteld, had je er erge last van??

Heb even advies nodig:

eigenlijk willen we toch wel graag een derde. Het volgende: we zijn ceremoniemeester op de bruiloft van mijn broertje, die eind oktober 2009 trouwt.

Stel, ik raak deze ronde zwanger, dan is de uitgerekende datuk eind sept. Niet echt heel handig…

Maar ja…er is altijd wel wat toch??? En als ik wb de bruloft wel handig wil doen, dan zal ik moeten wachten tot juni ofzo…

Wil er helemaal niet zo plannend mee omgaan eigenlijk…

snappen jullie?

Zijn jullie daar ook wel eens mee bezig of niet?

Rosa, ik heb volgend jaar huwelijken gepland staan (ben fotografe) en wij wilden er ook eerst ‘omheen’ plannen, maar helaas zitten we nu in de malle molen en daarvoor hadden we al besloten dat we gewoon door gaan, geen break houden en maar zien hoe het gaat lopen.

Zwanger? Dan biedt ik mijn bruidsparen alternatieven.

Maar op dit moment zou ik met 1 huwelijk lastig zitten, dan heb ik er al 2 gehad. Mochten wij zwanger raken in januari, dan ben ik 7 maanden met die huwelijken, nog wel te doen dus.

Dus gewoon lekker plannen hoor, het komt niet zoals je zou willen.

Hé CVS spannend…

Rosa, het is idd toch niet te plannen. Ik zou er gewoon voor gaan. Het komt toch nooit uit en wie weet duurt het nog wel een tijdje voor jullie zwanger raken (wat niet te hopen is).

CVS, wat spannend zeg, hopelijk toch een zwangerschap voor jou!!! Ga je morgen nogmaals testen… op 1e kerstdag… zou wel mooi zijn… duim voor je! :pray: :pray:

Rosa, ik probeer ook alles te plannen, zeker ook een evt. 4e kindje maar dat werkt idd toch niet. Zodra wij de knoop hadden doorgehakt om voor nog een kindje te gaan, wil je het liefst nog dezelfde dag zwanger zijn, althans dat geldt voor mij… merk ook dat je er dan ineens dag en nacht mee bezig bent, bah! Hoewel ik dat nu minder heb aangezien ik nu m’n eisprong nog niet heb gehad en dus zeker weet dat ik nu niet zwanger kan zijn! Wat betreft mijn ongi, deze is gelukkig weer over. Was 3 dagen heel heftig maar we hebben het weer achter de rug… hopelijk voor de komende 12-15 mnd geen ongi meer voor mij… :wink:

ja, ik ga morgenochtend weer testen…

iedereen een fijne kerstavond en kerstdagen!!!

CVS :thumbup:

Jullie ook allemaal een fijne kerstavond en gezellige kerstdagen!

CVS, ik blijf nog even voor je duimen meid!

Fijne Kerst allemaal!

Niet meer zwanger in 2008… :frowning:

Vanmiddag kwamen de :twisted: :twisted: :twisted:

Hopelijk wordt 2009 een vruchtbaarder jaar voor ons (en het liefst een beetje snel :smiley: )

Op naar de volgende ronde…

Testers: succes!

Balen Alicia; ik duim ook voor een heel vruchtbaar 2009!!!

nee toch alicia… :hug: succes deze nieuwe ronde en ik wens jou ook een vruchtbaar 2009 toe!!

dames, weer een negatieve test… :frowning:

ditmaal van clear blue, de digitale.

Had de andere eergister al gebruikt…